Heej
Jaa er der andre der syge ?
Hvis ja hvad fejler ?
Jeg har været syg siden d 21 januar. Har haft ondt i maven. 
Har været på arbejde nogen dage andre iik.
Sidste uge fik jeg tagetblodprøve og fik svar i mandag. Den viste iik noget. Var så ved læge igen igår og fik igen taget blodprøve. Får svar i morgen. Hvis den stadig iik viser noget så får jeg en henvisning til Ultralyd scanning.
Pænt træls og blive ved.
Idag havde jeg vildt ondt og måtte ta hjem fre arbejde før tid. ØV ØV.!
Hvad med jer ?
Og god bedring til jer. 