Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Andre der syge ?? :S
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 15:24

Heej


Jaa er der andre der syge ?

Hvis ja hvad fejler ?


Jeg har været syg siden d 21 januar. Har haft ondt i maven. :(

Har været på arbejde nogen dage andre iik.

Sidste uge fik jeg tagetblodprøve og fik svar i mandag. Den viste iik noget. Var så ved læge igen igår og fik igen taget blodprøve. Får svar i morgen. Hvis den stadig iik viser noget så får jeg en henvisning til Ultralyd scanning. Pænt træls og blive ved.

Idag havde jeg vildt ondt og måtte ta hjem fre arbejde før tid. ØV ØV.!


Hvad med jer ?

Og god bedring til jer. :P


Nu uden mijn lille dreng. <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfddf
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 15:25

Jeg er heldigvis ik syg d;

Det lyder nedern med dig. God bedring



skrev pernille. med den intetsigene signatur?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 15:45

Jeg er ikke syg, heldigvis. Men jeg har lige ligget to uger, med en form for halsbetændelse.


Det er da lang tid, du har været syg. Håber, at I finder ud af, hvad det er. God bedring.

0
0
Svar på denne tråd
 
 eeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 15:57

Emma: Det lyder heller iik fedt.


Pernille&Emma : Tak. :)


Nu uden mijn lille dreng. <33

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider