|
|
| Et NEJ er et NEJ ! Eller hvad ? |
|
|
Jaa. Tænker på hvis i får et nej af jeres forældre ? Accpetere i så det nej i får eller gør i det alligevel ? Tænker på hvis i vil til fést men iik må ? Jeg vil da godt indrømme jeg ahr taget afsted et par gange uden og ha spurgt eller hvor jeg har fået et nej. Men så er det hvis jeg sover ved min veninde. Hehe. uppps 
Nu uden mijn lille dreng. <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nannana |
|
|
Min mor plejer ikke at sige nej til de ting jeg vil, med mindre det er noget som er helt umuligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg accepterer det nogle gange. Andre gange ikke. Det kommer lidt an på, hvad det er. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay. hehe |
|
|
Okay. Hehe.. Lige et andet spørgsmål. ? ER I BLEVET OPDAGET I AT TA AFSTED ? Jeg blevet oppaget i at ha taget noget med . HAAH
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nu går jeg ikke til "sådan nogle" fester. Men hvis jeg har gjort noget, som de har sagt, at jeg ikke må.. Så er jeg blevet opdaget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
07-02-2008 14:33 |
|
Altså, nu bor jeg jo ikke hjemme, så behøver ikke længere at spørge om tingene  Men da jeg boede hjemme, fik jeg da tit et nej som jeg ikke accepterede. Det fortryder jeg egentlig, for det viser jo bare at ens forældre ikke kan stole på en. Har f.eks. fået lavet alle mine piercinger uden at få lov, er tit taget over til min kæreste (som jeg dengang ikke måtte se for mine forældre) uden at få lov, også sagt at jeg var hos en veninde. Har egentlig gjort mange dumme ting, som jeg fortryder at have gjort uden at få lov, da jeg gerne ville have vist min mor den respekt hun fortjener, men istedet bare var ligeglad. Men hva, sket er sket, og nu efter jeg er flyttet, har jeg fået et meget bedre forhold til min mor, og vi snakker om alting nu 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehejehe |
Firhøjs Boney-M ♥Emilie♥ |
07-02-2008 14:37 |
|
jeg accepterer altid hvis jeg ikke må tage til fest 
Emilie Rider Aldrig uden Boney-M <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Erika 1 |
07-02-2008 14:39 |
|
Får jeg et nej til noget jeg virkelig gerne vil, plejer jeg at prøve at gå på kropomis. - Er det stadig et nej, jamen så må jeg jo rette mig efter det og så surmule i stedet. Så længe jeg bor hjemme gratis, er det mine forældres regler der gælder - selvom jeg er 18 og ligemeget hvor uenig jeg kan være med dem. Så hellere brokke mig og surmule - end tage afsted og så ende med konsekvenserne for det - for så får man bare aldrig lov 
Mvh. Erika ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeeeeee |
|
|
Sandra: Fortryder os jeg har gjordt det. Især fordi jeg engang var til fest med en veninde og så skulle vi ha været i byen. Men på vej derind får hun det mega dårligt og hendes bror tilbyder og køre hende hjem. Men da der kun er plads til 1 i bilen Finder jeg ud af noget andet. Vidste at hvis jeg tog hjem så ville min far bli pænt sur og jeg ALDRIG ville få lov igen. Kender så en der iik bor så langt der fra låner min venindes tlf og ringer til hende vi havde lige skrevet sammen så vidste hun iik sov . Får så lov ast sove hos hende til næste dag. 20 min efter mig og min veninde vi skildtes og hun var kørt. er der 2 i 20,erne der bliver stukket ned li der hvor vi sagde farvel. Det var lidt skræmmende og læse dagen efter. Min tlf var gået død for strøm og gik alene hjem til hende og troede der var en der ville overfalde mig osv. @!#$ jeg var bange. Men kom heldigvis hjem til hende.  Dejligt dig og din mor har fået et bedre forhold til hinanden. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xcvbnhjmgt |
Metteé |
07-02-2008 14:43 |
|
Min mor siger stort set aldrig nej hvis det er om jeg må komme til en fest, har jeg ihvertfald ikk oplevet endnu (: Men hvis det er andre ting jeg ikk får lov til, snakker jeg bare med hende, og det ender stort set altid med jeg får lov. & Nej, jeg acceptere ikk et nej ;b
M e t t e é 8)' 2007 vil altid være gemt! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ER ET NEJ? |
|
|
Hvis mine forældre siger nej til jeg ikke må tage afsted, til for eksempel en fest, så nej så tager jeg ikke bare afsted - man kommer meget længere med at holde deres respekt, for den mister man sgu hurtigt hvis de finder ud af man sniger sig ud og lyver. Sådan har jeg de i hvertfald, men hvis det gælder andre ting så plager jeg nok et par ekstra gange 
(L) Simone & Low Länder (L) - elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfsdfsdfsdfsdfsfdsdf |
Pernille L |
07-02-2008 14:58 |
|
Hvis jeg ik må tage til en fest & jeg herre godt vil. Så siger jeg altid jeg bare skal sove hos en veninde eller noget  Men det kommer meget an på hvad det er. - Plager en del 8)
skrev pernille. med den intetsigene signatur?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeeeeee |
|
|
Simone Low : Ja det rigtigt. Som jeg os skrev længere op fortryder jeg os. Hvad hvis jeg kommer til skade/overfaldet/voldtaget osv. Så det jo iik særlig smart. Men generalt er jo bar dumt.  Erika : Ja det kan jeg godt følge dig i . Nogen gange bliver man vidst os bar nød til og se hvor grænsen går.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
med en mor som min er det umuligt at gøre noget når hun har forbudt det.
» Lulu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddddddddddddd |
Louise (Muzze) |
07-02-2008 15:40 |
|
Min mor er så træls. Lige hvad det der med må og ikke må. Men -Accepterer jeg et nej ? Hmm. Nogengange.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeeeeee |
|
|
oo2-Pirat ? Det lyder iik så fedt eller ? Hvorfor ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggggg |
miss chanel |
07-02-2008 18:00 |
|
uha, får egentlig ret dårlig samvittighed her. jeg må hverken drikke eller feste(med alkohol) men jeg kan simpelthen ikke lade vær. så ca. hveranden weekend, siger jeg til mine forældre jeg skal sove hos en veninde, og så tager jeg til party . og sover derefter hos en veninde. mine forældre har virkelig meget tillid til mig, - at jeg så misbruger deres tillid er en anden side af sagen. ..men jeg kender sgu også konsekvenserne hvis jeg bliver busted.. puha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde. |
|
|
jeg er 18, så mine forældre bestemmer ikke. men selvfølgelig nu hvor jeg stadig bor hjemme, bliver jeg da hjemme hvis de virkelig ikke vil have det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
07-02-2008 18:10 |
|
Nogengange. Det er lidt forskelligt, men for det meste kan jeg godt acceptere et nej. Jeg går ikke til fester endnu, men tror ikke jeg ville turde snige mig ud hvis de havde sagt nej. 
» { emma  What dosent kill you, makes you stronger!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| werfsdfsdgfs |
RikkeEvigGlad |
07-02-2008 20:21 |
|
Jeg har én gang hoppet ud af vinduet for at snige mig til fest. Men det gør jeg sgu ikke igen jeg faldt ned og forstuvede foden, brækkede en tå og ødelagde mine sko  (der er ikke mere end ca 110m ned fra vinduet? xd) Mine forældre var entlig først ved at dø af grin da jeg kom ind med grene i håret og haltede og da jeg så fortalte dem hvad jeg lavede ude af vinduet blev de lidt skuffede over mig men også stolte af at jeg sagde det såe xd mine forældre stoler meget på mig og det er meget sjældet jeg får nej til at tage til fest og hvis jeg får et nej retter jeg mig somregel efter det eller også plager jeg. (Jeg er verdens mester til at plage så det hjælper tit ) Min kunne ganske enkelt ikke igen finde på at misbruge mine forældres tillid for den betyder trods alt mere end en fest. Som sagt er det yderst sjældet at der bliver sagt nej så jeg er entlig meget tilfreds med det for når de siger nej har de altid en god grund til at ville have at jeg bliver hjemme. jeg er utrolig glad for mine forældres tillid for det betyder at jeg må langt mere end mine jævnaldrene fordi mine forældre stoler på at jeg ved hvad jeg gør.
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsddfdfsdf |
Pernille L |
07-02-2008 20:27 |
|
Mine forældre siger heller ik bare nej til fest osv. de siger ja til alle ting næsten, medmindre vi ik skal noget og hvis jeg så får nej der, plager jeg xD haha - det hjælper noglegange! Men hvis de siger NEJ acceptere jeg det os, noglegange. Det kommer an på hvor meget jeg vil med. F.eks, må jeg ik drikke. Men der er alligevel noget noglegange, men jeg sover jo hos veninden så de finder ik ud af det - og ved de smadre mig hvis jeg finder ud af det. Men mine forældre har meget tillid til mig og gider jo ik ødlægge det pga en fest, men nogle gange gør jeg det xD 
skrev pernille. bare for at skrive noget?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Min mor siger meget sjældent nej til noget jeg gerne vil (: Hvis hun gør, jamen så må vi prøve at blive enige om en løsning - et kompromis af en art. Hvis vi heller ikke kan det, jamen så accepterer jeg hendes beslutning (: Nu snakker jeg enormt meget med min mor, og vi har et rigtig godt forhold. F.eks. kan hende og min papfar sagtens ta' på ferie en uges tid, hvor min bror og jeg så bare er alene herhjemme - også selvom det er en skoleuge. Det ville da være dumt at ødelægge ved at misbruge hendes tillid.
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fordi fordi.. |
|
|
Jeg accepterer det hvis jeg selv synes det er rimeligt. Selvom jeg dog sjældent får nej af mine forældre.
Frihed.Freedom.Frei.Liberté
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ************ |
|
|
Gør hva der passer mig Det skal min mor slet ik bestemme.
- Mvh. Cecilie - Did anyone say something?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trhasfghdfg |
|
|
Kommer helt an på hvad det er jeg har spurgt om. Noget ved jeg på forhånd, at jeg får nej til - og så accepterer jeg det nej. Men handler det om fx fester, accepterer jeg ikke et nej! (nu er det så meget, meeeeeget lang tid siden de sidst har sagt nej til en fest, så det var mere da jeg var yngre). Og Så giver de sig oftest  Men nu er det meget sjældent at mine forældre siger nej til noget egentlig. (:
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Emil <3 |
|
|
Altså for mig er et nej et nej, jeg går sjældent på kompromi! selvfølgelig - går jeg på krompromi hvis jeg ikke syntes det er færd, men mine forældre siger skam hellere ikke så tit nej.
EMILIE P Kærlighed til selvstændige mennesker !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
Josefine S |
08-02-2008 22:31 |
|
min foraeldre siger aldrig decideret nej, det siger bare 'det maa du selv bestemme' og paa den maade viser de at de stoler paa at jeg vil tage det rigtige valg. men dog hvis min mor er sur paa mig/vi har vaeret oppe at skaendes og hun saa siger at det faar jeg ikke lov til saa tager jeg bare afsted alligevel, ellers bliver jeg ved med at skaendes med hende ellers lader jeg vaere og acceptere det nej.
Josefine Søndergaard - med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps. nu uden sukema. www.josefine.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lckuyxrjuzrt |
Smukke Casanova Skath ♥dejlige |
08-02-2008 22:44 |
|
lyder lidt engle agtig men hvis jeg for et nej er det jo et nej ikke et måske, men jeg vil da nok lige plage lidt, men gør ikke noget jeg ikk må.... 
ღ Østerlund´s Casanova ღ Rid Det Bedste, Rid New Forest Pony Heste! Citat fra Ga.jol pakke: Det er lettere at læse sig til en mening, end at have en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikkeevigglad... |
|
|
Rikkeevigglad: 110m. Det var alligevel langt ned Så forstår jeg godt hvis du brækkede og forstuvede noget - sikke billigt sluppet trods alt 
Mvh. Juliette
Salg af OX-hingste af høj kvalitet & Udlån af avlsgodkendt shagya-araber hingst. Se Her
Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rød grød med fløde |
|
|
Får ALDRIG et nej, kan slet ikke hske at jeg har fået et nej til noget faktisk 
Skrevet af Sofie Uha, hvorfor kan de dejlige heste dog ikke holde for evigt? Dejlige drenge - I vil ALTID have en plads i mig <3 Grey's Anatomy, elsker den serie ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfscdsgfgfg |
Kiksen |
09-02-2008 19:21 |
|
Når nu det sker jeg får et nej til noget, så blir' jeg ved til jeg får det ja. (: Hvid jeg vil, vil jeg. xD Der skal ikke meget til. Men det sker stotrset ikke så tit, så det fint nok. (;
De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehhe |
|
|
hopper i Emmas (Flossy) båd 
*amandakarlsen* KLANK EFTERSKOLE 08/09 Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Hmm ... kan egentlig ikke huske sidste gang mine forældre har sagt nej til noget, jeg må sådan set det meste jeg har lyst til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
omkring fester er min mor ikke så 'stram' i sine nej'er, har faktisk aldrig oplevet et nej til en fest eller noget, bare den med at jeg skal passe på mig selv. men andre ting kan jeg da godt plage en ekstra gang hvis der kommer et nej. men jeg har aldrig sneget mig ud eller noget uden at have fået et ja (:
MILH R.I.P kazmir s'; altid elsket <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
cecilie c »lalle og chloé« |
10-02-2008 16:36 |
|
tjah tjo, om jeg vil eller ej bliver jeg nød til at aceptere et nej, men der skal også plages ekstra meget inden jeg giver mig.
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|