Jeg elsker også deres "Børnesange", min kæreste, Sif og jeg kan dem bare udenad og ind i mellem sidder vi bare og citere det helt vildt...
Her sidste weekend var kæresten og familien inde og se dem Live, - var sleeet ikke misundelig!
- Måtte pænt vente alene hjemme
Kom desværre for sent ind i familien til at jeg nåede at få billetter *GG*
Men kæresten har fået strenge ordrer på at så snart showet udkommer på dvd skal han købe det så jeg kan få det set også 
Og ellers nyder vi bare alle de andre dvd'er!
Har altid set det, de er så sjove og kører lige på grænsen!!