Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 ørkenens sønner..
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 22:52

.. hvor er det dog godt meget små ting kan redde min aften ;D


jeg blev ret uvenner med min mor så ind på værelset og se noget positivt. og hvad sad i DVD afspillere.. ørkenens sønner..


jeg kom i tanke om en sang som desværre ikke er på den min far har, men så er det godt vi har youtube ;D


øøj hvor har mig + brødre siddet og tudet af grin over den mange gange så jeg vil altså lige den med jer ;D


www.youtube.com/watch?v=5-YtDD1tKC8


godaften ænder ;D




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 * * * * * * * *
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 10:22

ØRKENENS SØNNER ER DET ULTIMATIVESTE!!!! ELSKER DEM, KÆ*T MAN DE ER SÅ GRINEREN!

Hvis du liiiiige kigger i min signatur - så er det faktisk fra ørkenens sønner :) :D (Ægte fan! :D ) ..


"Nåde, nåde!" - "Hva'for noget?"
Simone Rosholm XD

0
0
Svar på denne tråd
 
 heeeeeeeeeeey
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 10:38

de er så sjove

Total laaaangt ude humor :D

Men det fandme humor :D


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 13:27

Haha, de er så geniale.

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 13:30

Jeg skal se dem til semptember.. jeg tror seriøst jeg dør af grin


men godt jeg ik er den eneste med god humor B-)




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 werydftgrtufh
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 13:36

Hahah de er så pisse grinern (:



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfsfsdfsdfsddf
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 13:37

Jeg hader dem xD



skrev pernille. med den intetsigene signatur?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ørkenens Sønner
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 13:41

Jeg elsker også deres "Børnesange", min kæreste, Sif og jeg kan dem bare udenad og ind i mellem sidder vi bare og citere det helt vildt...


Her sidste weekend var kæresten og familien inde og se dem Live, - var sleeet ikke misundelig!

- Måtte pænt vente alene hjemme :-P Kom desværre for sent ind i familien til at jeg nåede at få billetter *GG*


Men kæresten har fået strenge ordrer på at så snart showet udkommer på dvd skal han købe det så jeg kan få det set også ;-D


Og ellers nyder vi bare alle de andre dvd'er!


Har altid set det, de er så sjove og kører lige på grænsen!!




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - marsvin til salg! | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate...

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 13:44

Pernille : onde mennekse o:


Rollo : ÅRH hvor nedern xD min ene bror ser det bare hvert år :L


men Præcis ;D




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 14:02

De er så sjove : D



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 ARhh de så seje ..
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 14:10

:D ..


Hehe, de såå seje , jeg elsker bare at se dem sammen med min kusine . ;P .. hiih ...





Hilsen Cecilie..
Elsker PonzePigen <3

Shetlandspony tilsalg, se: www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 14:54

de er så griner

har set dte link du har sat ind i tv, vi grinede satanedeme ogs'


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdfgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 14:59

Lulu - Haahahah xD det er fu.ckorn kedeligt



skrev pernille. med den intetsigene signatur?

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 15:22

Fiona : præcis ;D

Pernille : hell no man ! de er så ynglings o:




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 oo2-Pirat
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 22:50

Er okay nok for mig, et eller andet sted tror jeg man får mere med på dvd'erne... Du får mere ansigtsmimik etc med.

- Men der er vel en hel anderledes stemning til live showet, tja.


Næste gang vil jeg med ;-D

- Men er ikke lige sådan når de går og køber billetterne før vi begynder at kæreste jo :-P


Men de er geniale...! ELSKER Gyllegården!!! Åh det er sjovt...

- Mit yndlingscitat vil jeg dog ikke lige poste herinde, LOL...




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - marsvin til salg! | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sarai <3
Forfatter: 
Dato:  08-02-2008 16:27

Elsker deres julesang xD


Sarai&Ninner
- Det' os ! xD

0
0
Svar på denne tråd
 
 lallalalal
Forfatter: 
Dato:  08-02-2008 17:59

Jeg elsker dem!!! De er bare for fede! Jeg var inde og se deres "nye" show (Det er nok ikk så nyt mere. Men deres nyeste).. Det Var bare en het uforglemmelig fed oplevelse.. Og det fedeste var, at min far fik dem alle til at dø af grin midt i noget Det var sååå godt:)


Jeg har ALLE deres show's.. Jeg er sku ægte fan af dem :)


Skrev Katharina Oddny von Rauschenberger!


Hassan- glemmer dig aldrig.

R.I.P 29-11-06


"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider