Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Plage'råd :p
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 19:54

Jep kære ænder.

- Jeg ville høre om jeres "plage'råd" q; , hva gør i hvis der er noget i inderligt ønsker men ikke må få , før i flytter hjemmefra.



Jeg har bevist jeg er ansvarlig, jeg har tænkt over at have en hund. Jeg har endda foreslået selv at betale den - men næh endnu må jeg stadig ikke .


Jeg ved hvilket ansvar det er at have hund, har allerede en. :) og har tænkt 15 år frem (som min dyrlæge sagde jeg skulle).


Så ænder? i må sq' lige hjælpe mig her . Den eneste jeg mangler at få overbevist er min far. min mor er med på den.






M.v.h Dums<3

- hver har sin mening. -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Seks tegn
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 19:56

det skal lige siges det er en Chihuahua .

og den hund jeg har i forvejen er en islandsk fårehund.



M.v.h Dums<3

- hver har sin mening. -

0
0
Svar på denne tråd
 
 fordi fordi..
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 19:56
Start med at sig du vil ha' noget større.
Fx hvis du plager om penge til noget, start med at plage om 100 kr, selvom du kun vil ha' 50. For så når du siger 50 er ok, så virker de 50 ikke som så meget, fordi du lige plagede om 100.


Håber du forstår det.

Frihed.Freedom.Frei.Liberté
0
0
Svar på denne tråd
 
 Seks tegn
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 19:58

hedviglaerke: ved ikk hvad der skulle være større end en hund. Når jeg har hest i forvejen. :b



M.v.h Dums<3

- hver har sin mening. -

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 19:58

puha - jeg føler mig sgu mega heldig lige for tiden d:

min mor har virkelig let ved at overgive sig lige pt.

så det er nu der skal spørges om alverdens ting xD


• jeg fik for et halvt år siden lov til at få min chihuahua, dog selv at betale den.

• så fik jeg lov at farve mit hår en helt anden farve end mit rigtige hår.

• så fik jeg én til hund

• nu har jeg lige fået lov at at få 2 ekstra huller i ørene og ring i navlen :D så jeg er super glad <3


okay, ringen skulle jeg lige plage lidt om d;

jeg kommer bare med det der - amen! hun må også og hun er altså et år yngre end mig - blablabla d:



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 19:58

Sæt dig ned og forklar dem det stille og roligt. Argumenter for det du mener. Sig at du ved det er deres valg, men du synes det ville være rart hvis de stolede på dig. At det ville betyde utroligt meget.

Lad være med at lade det blive en seriøs omgang plag.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfdfsdsfd
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 19:59

Jeg er en spasser til at plage. Jeg siger altid bare "kom nuuuuuuuuuu!"



perniiiiiiiille :}

0
0
Svar på denne tråd
 
 fordi fordi..
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 19:59
Dums: nåå ja, kan jeg godt se. Så kender jeg desværre ikke rigtig nogle råd

Frihed.Freedom.Frei.Liberté
0
0
Svar på denne tråd
 
 HUNDE..
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 20:01

Jeg har nøjagtigt samme problem :( Jeg ville så gerne også have en, har fundet den, kontaktet sælgeren, jeg kan selv betale den, foder osv osv, jeg ved hvor meget det kræver, fordi vi har en hun i forvejen... Men nej nje nej..


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 20:01

Du skal ikke "plage" dem som sådan. Snak med dem - sørg for at det bliver på et ordenligt tidspunkt. Altså ikke noget med når du er på vej ud af døren. "Ej, mor. Hvorfor må jeg ikke få en hund?". I skal snakke om det, find frem til en løsning. Sig at du mener, at du sagtens kan tage ansvar.


Hvorfor er det, at han ikke vil have en til?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Seks tegn
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 20:02

Chela: har jeg prøvet :) og det virker ikke rigtig på min far, har sendt en hel mail med informationer om alt med den hund.

Og den dyrlæge og mig og min far snakkede om det, hun synes faktisk det var en god idé at jeg fik den ;) men altså. han er hård når det gælder sådan noget.



M.v.h Dums<3

- hver har sin mening. -

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 20:07

mine forældre er blevet nærige på deres gamle dage


ej, jeg æønsker mig simpelthen så mange ting,

de kan jo ikke blive ved med at punge ud når jeg ik engang selv har noget arbejde. men jeg er glad for de skære igennem og siger nu får jeg det har brug for og så må jeg ønske mig de andre ting :)


til sommer kører vi til dinseyland så jeg kan få resten af det stel jeg mangler med hjem til når jeg engang flytter hjemmefra.

det er jeg RIGTIG glad for, og det er ikke en ting der bliver for lille. det er ting jeg kan bruge til noget så ingen plageri om det xD


men jeg kender det godt :k jeg vil så gerne have hest igen, og jeg vil også så gerne have en hund, men så kommer den der "vi skal ikke have flere dyr" og "det kan du købe når du flytter hjemmefra og når du selv kan betale"




» LulluBullu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 20:07

Kender det aalt for godt ;o Men altså. Det plejer at hjælpe at sætte sig og snakke med min mor om det, vise hundredevis af billeder, og ellers bare nævne det i ny og næ. Dog fik jeg at vide jeg først måtte få endnu en killing når jeg flyttede hjemmefra - så nu er jeg flyttet :P Ej, det var naturligvis ikke grunden, men altså ;)
Håber jeg hjalp dig lidt, og held og lykke. - Og nu håber jeg ikke du vil bruge den som "taskehund" ;)


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 egegegegegeg
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 20:54

hos mig hjælper humor altid xD bare lav en joke ud af det, så bliver de glade, og kommer til at grine, også siger de aldrig nej :D


"faaar? synes du ikke at jeg skal have nogen.. sovepenge? altså nu har jeg jo sovet 10 timer ik', og jeg skal på strøget her i morgen.."

"hahahahaha, hmm.. jo, lad os se på det ;)"


og sådan skal man bare fortsætte ;D

men en hund er nok lidt svær -.-' hør deres agumenter, og prøv at overbevis dem, at du sagtens har tid til det, osv.. men humor er altid godt ;D


-Jux
0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfgdsghfdgdsfgdfghfx
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 21:00

Jeg har det perfekte plage råd.

(tanke; måske skulle jeg udgive en bog?)


1 - Du starter med at være RIGTIG RIGTIG sød i 1-2 uger hjælper mega meget til og ikke noget med at diskutere (:


2 - Så på et godt tidspunkt hvor dine forældre er afslappede og ikke hverken stressede eller noget så hentyder du til orr hvor kunne det være fedt med en hund eller nøj hvor kunne det være hyggeligt med en vuffer eller hvad ved jeg.


3 - Nu har du fisket efter et ja og hvis du ikke får et sprøger du konsekvent om ikke du må få en hund. du skal selfølgelig huske klassikeren med; jeg skal nok gå tur med den i storm og regnvejr og når den *host* 'besørger' så skal du nok tørre op.


4 - Hvis ikke det har hjulpet bliver man pludselig meget ulykkelig xD Og hvis de ikke hopper på den er det bare at starte forfra ;D


Behøver jeg at sige hvordan jeg fik hest, ny computer og diverse andre plage ting? ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 09:58

Indtil for få måneder siden plagede jeg om jeg måtte få en hest

Men niks, "den må du selv købe når du flytter hjemmefra"!

"Nå men jeg flytter ikke hjemmefra de første 5 år"!

"Okay, jamen så er det problem jo løst, for du får ikke en hest, du skal selv betale den og det har du ikke råd til"!

"Nå", der var det lige som at få en hammer i hovedet, nøj hvor var jeg træt af det.

Men nu er jeg ikke så optimistisk mere på at få en hest.


Citat:

Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.


GERF!

(Give egnens rytterforening)



R.I.P marsvinet Martha

*4. febuar 2007

Død d. 9. maj 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 21:25

Rikke : HAHAHAHAAH moooarh må jeg ikke få en computer ? jeg skal nok selv lufte den og tørre op efter den? - hvorfro brugte jeg ik bare den xD




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 maestro
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 21:56

haahhahaha lullu - godt grin der alligevel!



» Bianca & Maestro «

Årets Dressurrytter kat. 1 2007 *JHN*

Året bedste fremgang 2007 *JHN*


- Fando I still miss you!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 22:10

Altså, jeg har plaget om en hest i 10 år nu - og det er stadig ikke lykkedes Så jeg er nok ikke liiige den bedste til at give råd





... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 LAlalalala
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 22:22

Jeg plager aldrig, har jeg lige fundet ud af. Jeg ved ikke, om det så er noget med, at jeg har det jeg skal bruge og har brug for. Altså jeg spørger bare altid, ikke noget med at plage. F.eks. så er det meste til Zobell, noget mig og min mor var blevet enige om, inden det blev købt. Altså vi har siddet og snakket om det, og så kommer vi i en rideudstyrsbutik, og så spørger jeg om jeg måtte få det eller hvad, og så vupti, så er jeg ejer af en ny ting. Nemt nok.


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider