Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hjemme fra Dubai - masser af billeder :D
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 19:33

Halløj alle ænder!


Så er jeg hjemme fra min ferie i skønne Dubai. Det var bare lækkert! -og dejlig varmt! :D

Har selfølgelig taget en masse billeder, som i da skal have lov til at se ;D


Er desværre kommet til at få slettet billederne fra de allerførste dage (til onsdag eftermiddag) - klog som jeg jo er kiggede jeg på nogle instillinger, jeg ikke lige vidste hvad var.. Satte dem på det de i forvejen stod på, så overvejede ikke at der kunne ske noget ved at trykke på OK... Men det gjorde der altså


Anyways...

Det var min lillsøster Tanja, lillebror Tommy, farmor og mig der var afsted for at besøge vores far, der arbejder dernede i noget tid. Vi tog afsted søndag aften og mellemlandede først i Milano og ankom så mandag morgen i Dubai.


Mandagen brugte vi på at slappe af og køre lidt rundt i byen for at se området.


Tirsdag skulle vi tidligt op! Vi kørte hjemmefra kl. 6 og blev hentet i en minibus. Det var kun os og en australier der var med på turen. Så kørte vi et par timer hele vejen til Oman (nabolandet) oppe på spidsen af halvøen, hvorfra vi skulle ud at sejle. Det var en vildt hyggelig båd, med puder langs siderne hele vejen ned, så man kunne bare slænge sig :D

Vi så en masse delfiner - nøøj, hvor var de søde!

Og så var vi også ude at snorkle og fik serveret en lækker frokost på båden.


Onsdag kunne vi endelig sove længe, fordi min far skulle arbejde. Om eftermiddagen/aftenen var vi først ude at stå på ski - ja man kan faktisk godt stå på ski i Dubai, de har en stor indendørs skibakke. Senere kiggede vi lidt i butikker, spiste på en hyggelig lille restaurant og så bowlede vi.


Torsdag var vi en tur i ørkenen. Vi prøvede at ride på kameler, "buggy ride" og at stå på "sandboard" og blev kørt rundt i en firhjulstrækker i ørkenen.

Om aftenen var vi ude at se et galopløb.


Fredag var shoppedag! Vi startede med at køre lidt rundt i den gamle bydel og kørte forbi et flamingoreservat. Og så oplevede vi en mindre sandstorm

Så tog vi til "Outlet Mall", et vildt fedt center med masser af billige ting.


Lørdag var vi i et stort badeland "Wild Wadi". Og om aftenen besøgte vi Mall of the Emirates for af købe souveniers.


Og søndag fløj vi hjem ;)


Nåh, men nu til billederne


Solopgang over byen ^


Bowling (Tommy, farmor, far og mig) ^


Landsby i ørkenen ^


En kamel. Ikke en af dem vi red på, men den ligner ^


"buggy ride" ^

Det var de her vi var ude at køre på i sandet.


Mig på sandboard og vores "guide" ^


Sådan så det ud da vi kørte i firhjulstrækkeren ^

Vi sidder ikke i den her, han kørte lige lidt mens vi stod udenfor, så vi kunne tage billeder. Men det var på samme måde.


Igen ^


"Nøøj, sikke en god legeplads!" :D ^


Galopløb ^


En super køn skimmel der var med. Den blev nr. 2 i det fjerde løb


Sådan så det meste af byen ud. Højhuse og masser af kraner... De er ved at bygge over det hele og der er kraner på taget af hver anden bygning.


Sandstorm ^


Sandstorm... Der var sand på vejene og luften var helt gullig og det lignede at det var helt tåget pga. sandet. ^


Burj al Arab - eller som min bror kalder det, Stjernehotellet. Verdens eneste 7-stjernede hotel


Mc D på arabisk


Jah, hvis der er kø på vejen, kører man da bare udenom!


Tanjas og mit værelse ^


Mine souveniers :D ^

Fik købt ret meget, da det var ret billigt... Tre toppe, et par shorts, en adidas vest, perleøreringe, røgelse, I <3 Dubai t-shirt, taske med perler og et sort tørklæde (ikke på billedet)



Jah, det blev ret langt... :D Men læg da gerne en kommentar, hvis I stadig er med.


Triiine

uden Titan :: men nu med Sonny (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej (:
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 19:40

Nøøj hvor ser det dejligt ud!

- var det ikke lidt psykopatisk på alt det der i ørkenen? det ville jeg ihvertfald ikke turde



» SpasserTazz «

'Life's a piece of shit, when you look at it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jkljkljlkjl
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 19:43

Tazz: neeej, det var vildt sjovt! Men da vi kørte på de der buggy-ting holdt jeg også så godt fast, at jeg endt med at få to vabler... Hehe, men det var fedt at prøve!


Triiine

uden Titan :: men nu med Sonny (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 ryjndxrskk
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 19:45

wauw... heldige dig....


Østerlund´s Casanova

Rid Det Bedste,

Rid New Forest Pony Heste!

Citat fra Ga.jol pakke: Det er lettere at

læse sig til en mening, end at have en.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh jeg ville..
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 19:46

så gerne afsted og bliver da lidt misundelig på at du har været dernede..


Men det ser og lyder til du har haft en mægtig tur..






Stutteri Inger-Marienlund
0
0
Svar på denne tråd
 
 ewrewrewrw
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 19:58

Vil viiiildt gerne til dubai, min far har boet dernede. Nammenam, skide snyd :p


gode billeder, sådan et vejr kunne vi godt lige bruge herhjemme :p




- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.


0
0
Svar på denne tråd
 
 jkljlkjkljl
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 20:01

Ja det var dejligt


Josefine: Åårh ja, det kunne være lækkert med lidt sol og varme herhjemme!


Triiine

uden Titan :: men nu med Sonny (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 21:00

Det ser bare super hyggeligt ud. Gid det var mig! Jeg kunne sgu godt bruge noget sol og varme. Det lader til, at have været en god tur. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuu
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 22:32

øøøj hvor niiice : o

bliver jo helt misundelig ;D

meen øøj hvor ser det feedt ud =D




» LulluBullu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlige Dubai
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 10:46

Dubai er sådan et dejligt sted - min veninde arbejder som advokat dernede...

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 20:59

Herlige Dubai - jeg håber virkelig at jeg en dag bliver inviteret der ned og ride deres distancestævne. Det er en af de ting de går mest op i der nede



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 21:04

Årh, jeg vil SÅSÅSÅSÅSÅ gerne til dubai! :) det der motorcykel-sand-race, halløj :P nøj, det gad jeg godt prøve! ;D


» Emmaborum d;

What dosent kill you, makes you stronger!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider