Halløj alle ænder!
Så er jeg hjemme fra min ferie i skønne Dubai. Det var bare lækkert! -og dejlig varmt! 
Har selfølgelig taget en masse billeder, som i da skal have lov til at se 
Er desværre kommet til at få slettet billederne fra de allerførste dage (til onsdag eftermiddag) - klog som jeg jo er kiggede jeg på nogle instillinger, jeg ikke lige vidste hvad var.. Satte dem på det de i forvejen stod på, så overvejede ikke at der kunne ske noget ved at trykke på OK... Men det gjorde der altså 
Anyways...
Det var min lillsøster Tanja, lillebror Tommy, farmor og mig der var afsted for at besøge vores far, der arbejder dernede i noget tid. Vi tog afsted søndag aften og mellemlandede først i Milano og ankom så mandag morgen i Dubai.
Mandagen brugte vi på at slappe af og køre lidt rundt i byen for at se området.
Tirsdag skulle vi tidligt op! Vi kørte hjemmefra kl. 6 og blev hentet i en minibus. Det var kun os og en australier der var med på turen. Så kørte vi et par timer hele vejen til Oman (nabolandet) oppe på spidsen af halvøen, hvorfra vi skulle ud at sejle. Det var en vildt hyggelig båd, med puder langs siderne hele vejen ned, så man kunne bare slænge sig 
Vi så en masse delfiner - nøøj, hvor var de søde! 
Og så var vi også ude at snorkle og fik serveret en lækker frokost på båden.
Onsdag kunne vi endelig sove længe, fordi min far skulle arbejde. Om eftermiddagen/aftenen var vi først ude at stå på ski - ja man kan faktisk godt stå på ski i Dubai, de har en stor indendørs skibakke. Senere kiggede vi lidt i butikker, spiste på en hyggelig lille restaurant og så bowlede vi.
Torsdag var vi en tur i ørkenen. Vi prøvede at ride på kameler, "buggy ride" og at stå på "sandboard" og blev kørt rundt i en firhjulstrækker i ørkenen.
Om aftenen var vi ude at se et galopløb.
Fredag var shoppedag! Vi startede med at køre lidt rundt i den gamle bydel og kørte forbi et flamingoreservat. Og så oplevede vi en mindre sandstorm 
Så tog vi til "Outlet Mall", et vildt fedt center med masser af billige ting.
Lørdag var vi i et stort badeland "Wild Wadi". Og om aftenen besøgte vi Mall of the Emirates for af købe souveniers.
Og søndag fløj vi hjem 
Nåh, men nu til billederne 

Solopgang over byen ^

Bowling (Tommy, farmor, far og mig) ^

Landsby i ørkenen ^

En kamel. Ikke en af dem vi red på, men den ligner
^

"buggy ride" ^
Det var de her vi var ude at køre på i sandet.

Mig på sandboard og vores "guide" ^

Sådan så det ud da vi kørte i firhjulstrækkeren ^
Vi sidder ikke i den her, han kørte lige lidt mens vi stod udenfor, så vi kunne tage billeder. Men det var på samme måde.

Igen ^

"Nøøj, sikke en god legeplads!"
^

Galopløb ^

En super køn skimmel der var med. Den blev nr. 2 i det fjerde løb 

Sådan så det meste af byen ud. Højhuse og masser af kraner... De er ved at bygge over det hele og der er kraner på taget af hver anden bygning.

Sandstorm
^

Sandstorm... Der var sand på vejene og luften var helt gullig og det lignede at det var helt tåget pga. sandet. ^

Burj al Arab - eller som min bror kalder det, Stjernehotellet. Verdens eneste 7-stjernede hotel 

Mc D på arabisk 

Jah, hvis der er kø på vejen, kører man da bare udenom!

Tanjas og mit værelse ^

Mine souveniers
^
Fik købt ret meget, da det var ret billigt... Tre toppe, et par shorts, en adidas vest, perleøreringe, røgelse, I <3 Dubai t-shirt, taske med perler og et sort tørklæde (ikke på billedet)
Jah, det blev ret langt...
Men læg da gerne en kommentar, hvis I stadig er med.