|
|
| Video af Perseus... |
|
|
Jeg har aldrig fået vist lidt af det video jeg har fra Perseus opnåede et års avlsgodkendelse på Vilhelmsborg. Jeg fandt det her til aften og vil da lige dele det med jer. Desværre kun fra løsspringningen - det andet er på almindelig video - det er ellers det der giver mig kuldegysninger stadig. Det var en stor dag som slet ikke kan beskrives  Alt det hårde slid, det var det hele værd og jeg gjorde det gerne om igen! www.youtube.com/watch?v=uuS9iulc1lY www.youtube.com/watch?v=uPotZPIb8AI Og så lige et enkelt billed som jeg aldrig har vist af ham   Fotograf Julie Agersten Er han ikke dejlig min dreng ?
Mvh. Juliette
Salg af OX-hingste af høj kvalitet & Udlån af avlsgodkendt shagya-araber hingst. Se Her
Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JO...... |
|
|
Han er sQ dejlig. og helt fortjent at han blev avlsgodkendt:) Han er min lille yndlings:)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste. Deltager på Susan Kjærgård kurset 8-9 Marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
Super smuk hingst  Ser ud til at have en vildt go' springteknik, selvom jeg ikke har forstand på det, smil .
©» MalenePedersen «© Robin Surprise - Julia - Zijawa Azale - Shalom E'jaaz Og nu rytter af stjerne hingsten Wareno OX ღ En rigtig hest er en fuldblodsaraber ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalalalal |
| Forfatter:  |
Oompa |
| Dato:  |
04-02-2008 08:37 |
|
hvor er den lækker. tillykke med godkendelsen 
kh oompa der hader signature fordi de skal være så fisse fancy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godmorgen :) |
|
|
Jette: Ja det ved jeg han er - han er også bare så dejlig Jeg er også ked af jeg ikke har tiden til ham på nuværende tidspunkt, men så længe jeg finder den helt rigtige rytter så bliver det så meget nemmere  Tak for de søde ord, søde - du var jo en af de første jeg ringede til i min krigsdans Det var en meget stor dag efter at være blevet afvist 1. år med en helt anden hest og så gå igennem 2. gang. Malene: Tusind tak skal du have for de søde ord Du er ikke helt galt på den for hans teknik er faktisk udemærket, han fik også 8 for den  Jeg glæder mig ivørigt rigtig meget til at se du og Wareno til hingstedagen - dejligt han har det godt og bliver brugt i sporten, det glæder mig meget  Oompa: Tusind tak skal du have 
Mvh. Juliette
Salg af OX-hingste af høj kvalitet & Udlån af avlsgodkendt shagya-araber hingst. Se Her
Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ohojlkmlkml |
|
|
Han er satme så fin den heste ! (: Gudesmuk . Har du fundet en der skulle låne ham ?
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Iih han er bare så gudesmuk, synes bare han har en super smuk og velansat hals. 
Skal han fremvises på et eller andet tidspunkt i år, f.eks. til nogle dyrskuer eller lignende? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
Det var så lidt.. Synes i hvert fald det er en lækker dreng du har dig  Glæder mig også meget til hingstedagen, ser utrolig meget frem til det. Wareno er jo en dejlig dreng, så det skal nok gå godt. Vi har lige et stævne i weekenden og så skal der trænes hårdt indtil hingstedagen 
©» MalenePedersen «© Robin Surprise - Julia - Zijawa Azale - Shalom E'jaaz Og nu rytter af stjerne hingsten Wareno OX ღ En rigtig hest er en fuldblodsaraber ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Malene.... |
|
|
Du får ham at se til sep. for da skal han gå sin materialeprøve og består han den så er han færdigkåret Regner med vi kommer med begge araberdrenge, Dalí kan også ligeså godt gå den. Held og lykke i weekenden til stævne med begge hestene Vi ses på Vallensbæk til en dejlig dag med smukke dyr 
Mvh. Juliette
Salg af OX-hingste af høj kvalitet & Udlån af avlsgodkendt shagya-araber hingst. Se Her
Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hold op hvor er han bare lækker. Men alle dem du har, er jo super lækre. Tillykke med godkendelsen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
Lækkert  Den skal wareno også til jo. Men springe det tør jeg ikke. Blir aldrig springrytter  1000 tak, og ja det gør vi da, håber det blir en go dag over på vallensbæk, det blir en laaang køretur for os herover fra.
©» MalenePedersen «© Robin Surprise - Julia - Zijawa Azale - Shalom E'jaaz Og nu rytter af stjerne hingsten Wareno OX ღ En rigtig hest er en fuldblodsaraber ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar.... |
|
|
Undskyld I andre jeg fik slet ikke svaret jer i farten. Mht udlån så er der Kristina herinde fra (med Linse) der skal se ham i weekenden og så er der en der vil lade ham stå herhjemme hos mig som kommer og skal prøve ham også. En fra Jylland har været og prøve ham og sagt ja, men jeg foretrækker han ikke skal så langt væk når der er andre muligheder  Simi: Tusind tak Jeg regner da bestemt med han skal med på Roskilde dyreskue i år - måske Landsskuet  Malene: Ja det er en lang køretur, jeg kører ofte mellem Sjælland og Jylland med hest så har vænnet mig til det Hvor lang tid tager det fra hvor du bor? Så passer I fint sammen for han er jo også mest dressurminded Men han er nu ellers ret modig på en springbane, det er noget helt andet  Jeg er sikker på det bliver en dejlig og hyggelig dag, det plejer det - mange kendte ansigter og forhåbentlig også en masse ukendte som kommer for at nyde de skønne araberheste 
Mvh. Juliette
Salg af OX-hingste af høj kvalitet & Udlån af avlsgodkendt shagya-araber hingst. Se Her
Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hdjsjs |
| Forfatter:  |
Silja ♥Bolander♥ |
| Dato:  |
04-02-2008 12:49 |
|
hej søde.. når.. det er jo smukke Perseus! (: ha ha.. x) ved godt at jeg ikke sidder vildt stille med hænderne da jeg skulle optage ham, men jeg var bare ligeså spændt, som dig - tror jeg.. jeg rystede i hvert fald en del. . . men det er da en god video alligevel ! og hvor var det FEDT at han blev godkendt ! håber og tror da at han så kommer igennem matrialeprøven også.. hi hi.. det var vildt hyggeligt da vi var derhenne ! Men hold op hvor blev man træt til sidst.. he he.. x) knus Silja.. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Silja.... |
|
|
Hey søde, Det er faktisk slet ikke dig der har optaget det her - det er Jonna. Du optog alt det på den normale video - der hvor der også er fra hans æresrunde, da han får karakterer mm.  Du var bare GULD værd at have med, sikke en hjælp og så kender du jo både mig og hesten så du var den bedste hjælper der kunne tænkes Sikke en hyggelig weekend vi havde, og den blev jo kun endnu bedre af at smuksen blev godkendt  Jeg kommer lige til at tænke på ham der sad med lyset slukket i den bil der - men det var da vi var på show med Shaklan i Sverige, ikke? Vildt spooky  Vi ses på fredag - og søndag Glæder mig til at se både du og Dalle. Kan du ikke høre din søs om vi må låne Cæsar til en tur fredag? 
Mvh. Juliette
Salg af OX-hingste af høj kvalitet & Udlån af avlsgodkendt shagya-araber hingst. Se Her
Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Juliette: Aner faktisk ikke hvor lang tid det tager herover fra. Er ikke særlig kendt over på sjælland, det ikke tit jeg er derover. Men omkring 2½ time mener jeg det tog sidst.. Har aldrig været været til hingstedage, så det er også helt nyt for mig. Springningen er ikke prøvet endnu andet end gymnastik spring, jeg er simpelthen en kylling! Men det er jeg på hvilken som helst hest jeg er på  Jeg holder mig til "sandkasseridningen" det har jeg det bedst med og Wareno elsker det jo. 
©» MalenePedersen «© Robin Surprise - Julia - Zijawa Azale - Shalom E'jaaz Og nu rytter af stjerne hingsten Wareno OX ღ En rigtig hest er en fuldblodsaraber ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nååå..... |
|
|
Det er jo "ingen" tid i forhold til hvad det kunne være  På gensyn i hvert fald.
Mvh. Juliette
Salg af OX-hingste af høj kvalitet & Udlån af avlsgodkendt shagya-araber hingst. Se Her
Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Han er simpelthen bare så fantastisk smuk! Han har en helt unik udstråling, det er helt vildt. Hans farve er fantastisk, hans bygning er fantastisk - han er bare perfekt! Du er SÅ heldig at have sådan en hest ! 
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| peresus: |
| Forfatter:  |
Camilla Christensen »Lady« |
| Dato:  |
04-02-2008 19:04 |
|
Tillykke! !! Gud ´hvor er den bare smuk! det var da heeeelt vildt!
Camilla Christensen - og stjerneponyen Lady ! <3333
- Flot og velholdt dressur sadel sælges...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| juliette.. |
|
|
:) Hi hi.. ja, det kan jeg godt huske.. Det er svært at sætte sig ind i når man ikke rigtig har nogen følelse af hvordan det er.. men ved jo hvor meget arbejde du har lagt i ham, og det er sQ fuld fortjent. At han blev afvist første år var jo i og for sig godt, så du havde noget at kæmpe mod:) Og det har du sQ klaret til bravur.. Jeg håber inderlidt at han bliver her omkring så jeg kan komme og nusse om ham en gang i mellem, og flette hvis det skule være nødvendigt;)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste. Deltager på Susan Kjærgård kurset 8-9 Marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Ej hvor lækkert, så får jeg jo set ham der. Så mangler jeg kun at se Twister, Shaklan og Sisca af dine heste.  Og Shaklan får jeg jo snart at se. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej alle.... |
|
|
Hvor er det bare nogle søde kommentarer at komme ind til, tusind tak skal I have allesammen  Jeg synes jo selv han er intet mindre end fantastisk så det er dejligt andre også synes det!  Simi: Hvor er det du bor henne? Tæt på Solrød rideklub?? Twister skal gå kursus dernede nemlig her i weekenden, så hvis du bor tæt på kan du da komme forbi og se ham. Kristina og jeg skal også derned 
Mvh. Juliette
Salg af OX-hingste af høj kvalitet & Udlån af avlsgodkendt shagya-araber hingst. Se Her
Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
05-02-2008 20:30 |
|
Jamen awh, han er jo ubeskrivelit lækker! Han har verdens smukkeste hals, og virkelig meget udstråling! Har aldrig set så smuk en hingst.
»Signe Holm . victoria, black power & ann bertha. ZENIA. d. 27/11-2007. jeg vil altid elske dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
05-02-2008 21:09 |
|
Nøøøjh hvor er den fin . men det er alle dine heste jo q:
» FREDERIKKE&SANTOS ♥ - mon Amor står bag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forresten.. |
|
|
Glemte helt at sige sikke nogle flotte rosenknopper;)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste. Deltager på Susan Kjærgård kurset 8-9 Marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa.... |
|
|
Det er virkelig nogle flotte ord, jeg har videregivet dem alle til Perseus da jeg var ude og ride ham her til eftermiddag og han voksede lige 10 cm  Jeg vil også gerne rose rosenknopperne, de var bare så flotte og sad HELE weekenden - fra torsdag aften ti søndag aften. Det gjorde du bare GODT, Jette De stod virkelig bare distancen ligemeget hvad de blev budt, godt gået 
Mvh. Juliette
Salg af OX-hingste af høj kvalitet & Udlån af avlsgodkendt shagya-araber hingst. Se Her
Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
06-02-2008 19:12 |
|
smukke smukke dyr virkelig en blære røv  forresten så var det mig der købte det der ternede underlag xD den er super dejlig !
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
Han er bare så lækker en sag  Tillykke med det =D
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juliette: |
|
|
Ja, de er super gode til sådan noget:) Og med lidt hårspray i er det kun godt:) Derfor er jeg heller ikke bange for at flette nazal dagen før stævnet:) Næste gang du skal afsted må du sige til;)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste. Deltager på Susan Kjærgård kurset 8-9 Marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Ja, jeg bor tæt på solrød, bor ca. 30 minutter i offentligt transport fra solrød rideklub (5-10 minutter i bil), desværre kan jeg bare ikke den her weekend. Er helt optaget. Det var om søndagen i skulle til solrød ik´? For hvis det er ved 13-? tiden kan jeg måske godt komme. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa... |
|
|
Cecilie: Tak Og dejligt du er glad for underlaget  oo2-pirat: Tusind tak  Jette: De sad i hvert fald bare lige som de skulle - og lidt til, det er helt sikkert Tak, det vil jeg meget gerne - der bliver jo lidt forskelligt han skal til og sommetider kommer det nok til at skulle holde en weekend - og det kan de jo sagtens  Simi: Det er desværre søndag formiddag vi er der. Jeg tager selv derned lørdag da han også skal gå der - hun tager ham med begge dage hende der rider ham 
Mvh. Juliette
Salg af OX-hingste af høj kvalitet & Udlån af avlsgodkendt shagya-araber hingst. Se Her
Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Øv hvor trist.  Hvad tid skal han gå om lørdagen?
Og hvad er det for noget der er på solr, kan ikke finde noget om det på deres hjemmeside? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juliette: |
|
|
Du siger bare til:) Kommer gerne og fletter den lille pus igen:) han har trods alt en tilforladelig man at flette, og ikke ligesom Kahreems;) Men nu står den lige på at flette nazals først:)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste. Deltager på Susan Kjærgård kurset 8-9 Marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Simone.... |
|
|
Uha, jeg mener det er kl 12 på lørdag, bliver lidt i tvivl, men ca der  Det er kursus ved Niels-Erik Bøchmann. Twister har tidligere gået undervisning hos ham og skal i ridning dernede pr. 1. marts hvis ikke han er solgt. Jette: Nej det var værre med Kahreems man, men nu stod han jo heller ikke lige så pænt som englebarnet  Ja mange gange held og lykke på lørdag - så godt lige du skulle starte, hvorhenne og hvad ?
Mvh. Juliette
Salg af OX-hingste af høj kvalitet & Udlån af avlsgodkendt shagya-araber hingst. Se Her
Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juliette.. |
|
|
Hi hi.. Nej, han var ikke den nemmeste, slet ikke ved hovede;) Skal starte i vemmelev, en LC2 og LB1..
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste. Deltager på Susan Kjærgård kurset 8-9 Marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|