Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Smukke galla folk :)
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 22:27

Hejsa :)


Vil lige vise jer nogen billeder af flotte galla folk.

Vi holdt galla på Køge Handelsskole i går, så vi havde hevet de store rober frem.

Jeg er den meget høje lyshårede med opsat hår i lyserød ;)




Her med velkomstdrink, og en masse skønne mennesker fra 2.e - min klasse.



Efter maden i hvert fald :)



Pimp Crelle og jeg ;)


SKønne Thide og jeg under maden :)





På vej ind til festen faktisk med daten patrick:)

Hjemme hos mig inden vi tog derud :)

Patrick, Anastasia, jeg, Høst og Martin :)


Var en rigtig skøn aften :)


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 afafafafaf
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 22:30

Hold op hvor er du bare køn, og sikke en smuk kjole! :)


Louise Nørskov

24.01.08 - R.I.P Dilli

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 22:31

Ser hyggeligt ud, glæder mig også til der er galla for hg'erne. :D

Kender også en som har den kjole, den er rigtig flot. ;)




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 22:35

Lousie: Mange tak, eller hva' man siger (;


Simi: kan jeg godt forstå, glæder mig bare til næste år os ;) vi er jo så heldige at have 2. Ja kjolen var jeg os selv ret glad for ;) og så er dne jo tilmed billig.


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 00:47

Hold da op, hvor ser i godt ud! (Y) Jeg er vild med din halskæde :)

Hvordan går det med Misha?


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 09:03

Sascha: Den er også selv importeret fra en østrigsk Juveler, kunne heller ikke lige stå den for den i sin tid ;)


Misha går det stille og roligt med, vi hygger bare rundt, og rider så meget tiden nu tillader :) VIl gerne ha' en yngre rytter til hende, men den slags er åbenbart umulige at finde, hvis de bare skal ha' en smule sans for ridning ;)


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 12:29

Du er virkelig køn, og det er kjolen også. Det ser hyggeligt ud. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 20:08

Den har ikke været helt billig så?

Ja, det kender jeg godt, bare det at finde part er svært. :(


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 20:28

Sascha: Nej det har den vidst ikk ;)

Nej det er bare noget skidt, men jeg kæmper for at få hende motioneret så vidt som muligt. Men muskler og kondi er bestemt ikke hvad den har været!


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 meget flot..
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 20:43

Sikke en køn pige du er, og din kjole også:)


Husker tydeligt de gange jeg var til gallafest på skolen:) Det var sQ hyggeligt:)



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.

Deltager på Susan Kjærgård kurset 8-9 Marts

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 20:58

Det ligner ellers en af de der dyre nogen. :P

Ja, det forstår jeg godt :( Jeg glemmer aldrig da jeg så jer på GEK


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 22:34

Sascha: Så spør jeg dumt, fordi jeg er totalt ude af alt ting nu, hvilken klub er Gek? ;)


Det jeg prøvede at skrive, var at halskæden var temmelig dyr, dyere end hvad jeg ellers giver for smykker ;)


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 22:35

Rigtig flotte kjoler og folk : D

ser hyggeligt ud ;D




» LulluBullu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 22:36

Sascha: google er min ven. - Gentofte Rideklub

Puha første MB i mit liv, gik da vidst nok heller ikke særlig smart, men pyt.. ;)


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 22:50

Du er meget smuk, flot kjole - den klær dig.

Ser rigtig hyggeligt ud..


» A n n - S o fi e
En dag vil du takke mig for det B)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 22:57

Kong Gulerod: Tak for de pææne ord (;


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 20:24

Ups, jeg fattede ikke helt joken :P

Ja, Gentofte Rideklub. Jeg kan bare huske jeg sagde held og lykke og at du vist rev en bom eller sådan? :P


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 20:35

Ja der røg vidst én eller to

Men pyt, det slår sgu aldrig mig ud :p


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 20:48

Hvor hyggeligt:D

du er rigtig smuk;D


Men ret dig op så du ikk bliver helt svag i ryggen:D


Emilie

Mickey, du er guld værd.

Du skal behandle hesten med respekt!
,
så får du det samme igen!





0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 20:52

Fu*ck man jeg elsker din kjole !!!

Den passer rigtig godt til dig!



MVH:

°Victoria Pommer Hansen°

m. Fjordhestene & Shetlænderne


Hestene: Kira, Chili, PH's Dalton
&
PH's Inko


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 21:07

Emilie: Tak :)

Men når man har i ført sig meget høje stiletter og når en højde på 186 så har man for intet i verden lyst til at rette sig op.

Men du har ganske ret, især fordi jeg også er så pisse svajrygget, gør heller min sag bedre ;)


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 eeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 12:54

Hold da op hvor er du køn

Og rigtig flot kjole og halsekæde. Det klæder dig rigtig godt. :)


Nu uden mijn lille dreng. <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 77878848585785
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 18:24

OH MY GUD hvor er du køn, det er helt vildt!!!
- super lækker kjole.




{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L}
-Pintoen uden pletter!

(L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahha
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 16:37

smuk kjole :O !!


©Tinto har Disney Øjne ©

©»' You are only someone in the world, But for someone you are the world©

Tinto han er da dejlig :'D




PONY TILSALG !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 19:12

Du er super smuk ! :)
Og er HELT vild med kjolen, lige sådan en jeg leder efter, til galla på vores skole. Er det muligt at få at vide hvor den er købt ? :)


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider