|
|
| Smukke galla folk :) |
|
|
Hejsa  Vil lige vise jer nogen billeder af flotte galla folk. Vi holdt galla på Køge Handelsskole i går, så vi havde hevet de store rober frem. Jeg er den meget høje lyshårede med opsat hår i lyserød  Her med velkomstdrink, og en masse skønne mennesker fra 2.e - min klasse.  Efter maden i hvert fald    Pimp Crelle og jeg   SKønne Thide og jeg under maden   På vej ind til festen faktisk med daten patrick:)  Hjemme hos mig inden vi tog derud  Patrick, Anastasia, jeg, Høst og Martin  Var en rigtig skøn aften 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala |
|
|
Ser hyggeligt ud, glæder mig også til der er galla for hg'erne. 
Kender også en som har den kjole, den er rigtig flot. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Svar |
|
|
Lousie: Mange tak, eller hva' man siger (; Simi: kan jeg godt forstå, glæder mig bare til næste år os vi er jo så heldige at have 2. Ja kjolen var jeg os selv ret glad for og så er dne jo tilmed billig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Hold da op, hvor ser i godt ud! Jeg er vild med din halskæde 
Hvordan går det med Misha?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Svar |
|
|
Sascha: Den er også selv importeret fra en østrigsk Juveler, kunne heller ikke lige stå den for den i sin tid  Misha går det stille og roligt med, vi hygger bare rundt, og rider så meget tiden nu tillader VIl gerne ha' en yngre rytter til hende, men den slags er åbenbart umulige at finde, hvis de bare skal ha' en smule sans for ridning 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Du er virkelig køn, og det er kjolen også. Det ser hyggeligt ud. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Den har ikke været helt billig så?
Ja, det kender jeg godt, bare det at finde part er svært. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Svar |
|
|
Sascha: Nej det har den vidst ikk  Nej det er bare noget skidt, men jeg kæmper for at få hende motioneret så vidt som muligt. Men muskler og kondi er bestemt ikke hvad den har været!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meget flot.. |
|
|
Sikke en køn pige du er, og din kjole også:) Husker tydeligt de gange jeg var til gallafest på skolen:) Det var sQ hyggeligt:)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste. Deltager på Susan Kjærgård kurset 8-9 Marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Det ligner ellers en af de der dyre nogen. 
Ja, det forstår jeg godt Jeg glemmer aldrig da jeg så jer på GEK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Svar |
|
|
Sascha: Så spør jeg dumt, fordi jeg er totalt ude af alt ting nu, hvilken klub er Gek?  Det jeg prøvede at skrive, var at halskæden var temmelig dyr, dyere end hvad jeg ellers giver for smykker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
Rigtig flotte kjoler og folk : D ser hyggeligt ud 
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Svar |
|
|
Sascha: google er min ven. - Gentofte Rideklub  Puha første MB i mit liv, gik da vidst nok heller ikke særlig smart, men pyt.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Du er meget smuk, flot kjole - den klær dig.  Ser rigtig hyggeligt ud..
» A n n - S o fi e En dag vil du takke mig for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Ups, jeg fattede ikke helt joken 
Ja, Gentofte Rideklub. Jeg kan bare huske jeg sagde held og lykke og at du vist rev en bom eller sådan? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Svar |
|
|
Ja der røg vidst én eller to  Men pyt, det slår sgu aldrig mig ud :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjjjjjjjjj |
| Forfatter:  |
Julie og Emilie p ♥GEK♥ |
| Dato:  |
05-02-2008 20:48 |
|
Hvor hyggeligt:D du er rigtig smuk;D Men ret dig op så du ikk bliver helt svag i ryggen:D
Emilie Mickey, du er guld værd. ღDu skal behandle hesten med respekt!ღ ,så får du det samme igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Fu*ck man jeg elsker din kjole !!!  Den passer rigtig godt til dig!
MVH: °Victoria Pommer Hansen° m. Fjordhestene & Shetlænderne Hestene: Kira, Chili, PH's Dalton & PH's Inko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Svar |
|
|
Emilie: Tak  Men når man har i ført sig meget høje stiletter og når en højde på 186 så har man for intet i verden lyst til at rette sig op. Men du har ganske ret, især fordi jeg også er så pisse svajrygget, gør heller min sag bedre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeeeeee |
|
|
Hold da op hvor er du køn  Og rigtig flot kjole og halsekæde. Det klæder dig rigtig godt. 
Nu uden mijn lille dreng. <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 77878848585785 |
| Forfatter:  |
Natalie ♥Desteny sunshine♥ |
| Dato:  |
06-02-2008 18:24 |
|
OH MY GUD hvor er du køn, det er helt vildt!!! - super lækker kjole.
{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L} -Pintoen uden pletter! (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahha |
| Forfatter:  |
Lotte Larsen |
| Dato:  |
07-02-2008 16:37 |
|
smuk kjole !!
©Tinto har Disney Øjne © ©»' You are only someone in the world, But for someone you are the world '«© Tinto han er da dejlig :'D PONY TILSALG !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
07-02-2008 19:12 |
|
Du er super smuk !  Og er HELT vild med kjolen, lige sådan en jeg leder efter, til galla på vores skole. Er det muligt at få at vide hvor den er købt ? 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|