Hej allesamen.
Jeg er en pige på 10 år, som skal til Bornholm i uge 31.
Jeg må desvære ikke få min egen pony med det er jeg meget ked af.
Jeg ville bare høre om der var en på Bornholm i nærheden af Sandvig der har en pony jeg må passe i uge 31.
Jeg er 145 cm høj og jeg redet i ca 5 år.
Jeg håber at høre fra jer.
knus Felix 1
I love heste
prøv at spørge på: http://www.siegaard.eu/ ellers er der: www.smedegaardsrideskole.dk/ som dog ligger et lille stykke væk.
Team Korshøje
Jeg har desværre ikke nogen pony, og jeg bor heller ikke på Bornholm. Men du kan eventuelt søge på Google, om der er nogle der udlåner ponyer i længere tid.
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet