|
|
| Billeder og video af Linsen. |
|
|
Hey ænder. Åh gud, jeg sidder her søndag morgen og har siddet her hele natten og skrevet med Juliette <3  Det har været så hyggeligt! Skal muligvis over til hende i den kommende weekend, bliver alt for fedt  Men nu blev jeg enig med mig selv om at I lige skulle have lidt forskellige ting af Linse.. Først nogle videoer. Håber I vil se dem  LINSE SPRINGNING BANE LINSE SPRINGNING HYGGE I RIDEHUSET RIDNING UDEN UDSTYR I RIDEHUSET Der er lidt forskelligt. Jeg ved godt jeg sidder rigtig dårligt i den sidste video, men det var slet ikke meningen at jeg skulle ride og det er pænt svært at ride fast i hummel bukser  Og så lige et par enkelte portrætter af pigen <3  Verdens bedste Linse   Hehe, hun ligner en bamse   "hvis jeg nu lukker øjnene så kan jeg helt sikkert nå det!!"  Haha, ja vi hyggede os da  Skriv meget gerne en kommentar!  Kan I sove godt, kære ænder.
Kristina G. Outzen * Linse Aunsbjerg *
www.k-outzen.dk End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha.... |
|
|
Ej okay, så opretter vi et indlæg præcis samtidig og lige efter vi begge var blevet enige om at gå i seng  Men ja det har bare været såå hyggeligt, og jeg håber du kommer i weekenden, det bliver bare ultimativt hygge <3 Jeg er simpelthen for træt til at se alle videoerne, men har jo set nogle af dem i nat og I er bare så fantastiske du og Linse. Et af de dejligste par jeg kender, den tillid og rspekt der er mellem jer oplever man alt for sjældent mellem hest og rytter. (Y) Til dig for alt dit arbejde med den smukke pige. Og NU er det altså godnat - selvom min krop vist slet ikke er indstillet på at sove desværre.
Mvh. Juliette
Salg af OX-hingste af høj kvalitet & Udlån af avlsgodkendt shagya-araber hingst. Se Her
Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Mig ♥Kessler♥ |
| Dato:  |
03-02-2008 08:55 |
|
Flot hest! Gode videoer. Nøj din hest er dygtig.
♥Kessler♥ Jeg vil aldrig glemme dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
|
|
smukke smukke linse : D er hun skadefri nu eller er jeg gået glip af noget (kunne jo være videoerne var før det) men i så fantastiske altså =D hest og rytter der virkelig elsker hinanden ! det ligner du har lidt meget fat i hende på den første springvideo , men der er underviser på , og du er en af dem jeg virkelelig tror der ved hvad du laver 
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
Dig & Linse, ser ud til at have et rigtig specielt "forhold" til hinanden  og det er nogle virkelig flotte billeder du har af hende, hun er jo som sagt rigtig flot. gode billeder & videoer 
M.v.h Dums<3 - hver har sin mening. -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Fantastiske Linse. I er simpelhent en af de mest harmoniske ekvipager, jeg nogensinde har set. Det er så vildt! Det bånd I har. Du kan jo gøre alt med den hest. Jeg nyder hvert et billede og hver en video fra jer. For I er simpelhent fantastiske! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Det er simpelthen så vildt det forhold i to har - fuldstændig fantastisk! Og Linse er jo bare smuk og dejlig. Og så var det forresten rigtig hyggeligt at 'snakke' med dig igen 
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdadadada |
| Forfatter:  |
Natalie ♥Desteny sunshine♥ |
| Dato:  |
03-02-2008 12:44 |
|
hvor er hun bare utrolig smuk. og virkelig kær-.-
{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L} Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjjjjjjjjj |
| Forfatter:  |
Julie og Emilie p ♥GEK♥ |
| Dato:  |
03-02-2008 12:54 |
|
Diq er linse er har det mest fantastiske forhold jeg nogen siden har set...:D hun er så ubeskrivelig dejlig:D Hvordan har du lært hende at kysse???
Emilie Mickey, du er guld værd. ღDu skal behandle hesten med respekt!ღ ,så får du det samme igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Synes altid det er utrolig deligt at se billeder og videoer fra dig og Linse  I har simpelthen et fantastisk forhold, der lyser langt ud af jer begge to.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
03-02-2008 18:00 |
|
ej jeg synes altså at i ser harmoniske ud sammen og hun er en rigtig dejlig hest. Er imponeret over at du bare lige kan hoppe op på hende uden at nogen hjælper dig! havde det været mig havde det godt nok ikke set for kønt ud 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Ih, den smukke Linselus!
Jeg mindes at hun var til salg eller hvordan var det?
Jeg syntes dælme det er flot, at du bare kan komme op på hende uden udstyr. Jeg har svært nok ved at komme op på min som har udstyr på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift ;bb |
| Forfatter:  |
Elsker dig Comet |
| Dato:  |
03-02-2008 19:01 |
|
Er jeg den eneste der synes at det er flot hun kan ride uden hovedtøj ?  Eller rider du med hovedtøj ? Nu bliver jeg i tvivl xD . Men hvis du ikke gør , er det da en fantastisk hest du har  Kan kun komme med ros til jer to ! I er simpelthen bare sådan et godt par ! 
Skrev: Christine ;b . - Savner beskeder, såå skriv endelig xD .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
03-02-2008 19:18 |
|
linse er og bliver jo dejlig ! men syntes godt nok tøjlerne er meget stramme og dine hænder for højt oppe der hvor i springer...? smukke fantastiske billeder
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummlem |
|
|
Møgcomputer. Nu havde jeg lige skrevet svar til alle og så slettede den det.. TUSIND tak for alle jeres dejlige beskeder. Det varmer simpelthen så meget at læse dem. Dejligt at andre kan se det samme i Linse som jeg kan  Sascha - jo hun var til salg, men kunne sgu ikke få mig selv til at sælge hende da det kom til stykket  Christine - hun har ikke hovedtøj på i den video hvor vi rider rundt inde i ridehuset. På springvideoerne har hun  Cecilie - du har helt ret, jeg har meget fat i hende, men det var efter en pause og hun var helt ekstremt ivrig så hvis jeg ikke havde så meget fat i hende så var hun løbet afsted med mig  Endnu engang TUSIND tak for beskederne!
Kristina G. Outzen * Linse Aunsbjerg *
www.k-outzen.dk End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vhjuflgkjæ |
|
|
Jeg syntes simpelthen at jeres 'forhold' ser magisk ud! Man kan bare se kemi'en imellem jer! Det er da bare mega sødt! - Og hun er bare SÅ smuk !xD
RIKKE.A prins & max i er enormt savnede! ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wsedr5t6y7u |
|
|
iih, flotteste Linse. Og sødeste ! hun ser såå rar ud!  Reagerer hun på dig, når du trykker med benet? altså, er det 100% dig der styrer hende i sidste video? Jeg hopper nogle gange op på Mikado sådan, dog med rebgrime på, men han starter da også med at stå stille, men han vil godt nok gerne løbe afsted hvis han kunne komme til det xD hun er super godt trænet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Tusind tak til de sidste også !  Cocktail - tusind tak! Ja, det gør hun og ja, det er 100% mig der styrer hende. Bortset fra hvor hun drejer mod udgangen, men da hun stopper er det mig der stopper hende. Hehe.. Haha, det med at stige op det kender jeg alt for godt gjorde Linse også i starten. Så står man så der og står. Haha.. Du må da ligge en video ind så? 
Kristina G. Outzen * Linse Aunsbjerg *
www.k-outzen.dk End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
05-02-2008 21:02 |
|
smukke linse 
» FREDERIKKE&SANTOS ♥ - mon Amor står bag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nhvdhvsl |
|
|
Gud du er blevet mørkhåret! Det klær dig  Er hun okay igen Linse?
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Frederikke - Hehe, det skal jeg sige videre  Numse - haha, ja det er jeg godt set! Hehe. Og mange tak! Nej hun er sgu ikke.. det er noget gammelt video. Hun står stadig og hænger i boksen. 
Kristina G. Outzen * Linse Aunsbjerg *
www.k-outzen.dk End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
| Forfatter:  |
Tine kk »Silver« |
| Dato:  |
08-02-2008 11:36 |
|
hvor er i harmoniske 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gerhsgshrthsyrhws |
|
|
Årh...  Satme noget skod...
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fordi fordi.. |
|
|
Næj, synes altid i er så harmoniske, og linse er super flot. Er godt nok imponeret over du bare lige sådan kan hoppe op, og elsker den lyd du siger: Urgh, det lyder virkelig sjovt.
Var hun ikke skadet på et tidspunkt, eller er videoerne fra før det?
Frihed.Freedom.Frei.Liberté
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|