Godaften Ællinger 
Ja, idag har det VIRKELIG været en @!#$ dag!! Jeg burde bare gå i seng, og håbe min dag imorgen, bliver bare en smule bedre!
Intet har været med mig idag, hvad jeg så end har gjort galt, det må guderne vide?!
Når men min dag starter faktisk i nat. Jeg vågner kl. 02.46 ved at det lynede og tordnede LIGE over huset. Jeg skal så tisse, så jeg går ned, og ser at der er lys i vores gang, men tænker at det er min far der har glemt at slukke, da han kom sent hjem. Og døren til min storebrors værelse er ikke lukket ordentligt, men står heller ikke åbent, så man kan se ham. Underligt, syntes jeg, men går på toilettet, tager mit head-sæt, og går op igen. Nu lægger jeg så mærke til, at døren ind til min mors og fars værelse, står på klem, ligesom døren til min storebrors værelse, og syntes det er endnu mere underligt, men imens jeg er bange for de brag der kommer, går jeg bare ind i seng, uden at tjekke nærmere, fordi jeg troede at min mor også havde været nede at tisse, og så glemt at lukke døren ordenligt. Jeg tænder for musikken på fuld knald i mine ører, så jeg ikke kan hører bragene der kommer. Jeg falder ikke i søvn lige med det samme, fordi min hund står uden for min dør, og skraber på den for at komme ind til mig. (Han sover hos mine forældre eller storebror), og tænker at jeg syntes det er underligt, at han kan komme ud af døren, og at han ikke bare går ind til mine forældre igen.
Jeg falder så i søvn 10 minutter eller sådan noget, og vågner kl. 03.26, ved at min hund IGEN skraber på min dør. Det tordner eller lyner ikke mere. Jeg ligger lidt, og GIDER bare ikke stå op og glo, hvorfor hunden ikke sover hos mine forældre, men jeg gør det. Går så ind på min førældres værelse, og får et KÆMPE chok, de er der ikke. Jeg går helt i panik, og tror med det samme, at min storebror heller ikke er der, fordi hans dør stod ligesom deres. Jeg løber helt forvirrede ned at trappen, ind i stuen, og der er de heller ikke. Jeg prøver at vække min bror, men han var bare svær at få liv i, til sidst står jeg og råber som en gal på ham, og så vågner han.
Jeg spørger så ham, om han ved hvor mor og far er, men nej, det ved han ikke. Han ringer så til min mor, og han sprøger hvor de er, min mors svar: "Far er kørt galt i aftes/nat på knallerten, og er på skadestuen, han har brækket næsen, har et blåt øje, fuldstændig smadret i hovedet, med buler og sår, han er blevet syet på hele hans overlæbe og ned langs munden, og har mistet sine fortænder. Han bliver scannet nu i hovedet for at se evt. indre blødninger og kraniebrud, lægen siger han var heldig at han overlevede."

What?! Tænker man bare.
Han er så væltet lige ude foran nogen vi kender, og det er også ham der havde ringet min mor op i nat. Vi får besked på, at vi skal over og lede efter hans pung, som muligvis ligger på vejen.
Vi finder ikke pungen eller noget andet, kun MEGET blød på vejen. Vi tager knallerten som står hos dem vi kender, og tager hjem igen.
Heldigvis viste scanningen ikke noget, ringede min mor og sagde. Men han skulle nu ned og have taget røngtenbilleder af hans ben, som muligvis skal operaeres, fordi det er gået underligt af led. Her er klokken så ca. 5.30, og min mor har valgt at tage hjem, og så ville vi komme og besøge ham senere.
Vi fik så sovet lidt, sov vist til kl. 08.50 ca. og så var det bare til at få dagen til at hænge sammen med alt det man pludselig skulle.
Det lykkedes, og vi var så nede at besøge ham. Hold k'æft hvor så han ud!!
Men han var ved godt mod, selvf. med utrolig mange smerter. Men glad alligevel. Dejligt.
Vi tager så hjem ved 16.00 tiden, og så skal jeg ud og ride. Havde fået hende jeg står i stalden med, til at tage hestene både ud og ind idag. Jeg kommer så i stalden, og ser med det samme, at der ligger en klokke, og noget silikone på gangen. Tænker så noget af det væreste der kan ske med Zobell i øjeblikket, at han IGEN har tabt sko. Tager ham ud, og JA, den er tabt, på det dårlige ben.
NOO, smeden var der heller ikke kun igår, for at ligge den anden forsko om, og sømme et ekstra søm i hans dårlige hov. Skoen på den dårlige hov, holdte denne gang ca. 14 dage, men alligevel har jeg haft ringet til smeden næsten hver dag i hele denne uge. Så nu skal jeg ringe til ham IGEN på mandag, og jeg tror desværre ikke, at han bliver glad for mit opkald. 
Og nu sidder jeg her, med SÅ dårlig samvittighed. Jeg blev ked af det, da jeg så skoen var tabt, og samtidig, kom alle mine føelser op i mig over det med min far. Havde ikke grædt over ham endnu, men nu græd jeg over alt ting.
Jeg blev så irriteret, så jeg gik ned og fandt skoen, og 5 klokker på folden, gik op og ville så strigle Zobell, men var så irriteret, at jeg bare lagde dækkenet på ham igen, uden at strigle ham andet end, at kører ham over med en blød børste over ham, og så var jeg smuttet hjem. ØV, hvor er jeg sur på mig selv nu, det er jo ikke Zobells skyld, alt det @!#$ der er sket idag. Stakkels hest
Han plejer at få et kys, og et "Jeg elsker dig."
Øv, min dag har været dum! Sig ikke noget negativt, så tuder jeg igen

Håber Jeres dag har været bedre.