Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Mine bedste skud 2007(mange billeder)
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 15:27

Så sidder jeg lige og roder lidt på min hjemmeside, og fik så lige lyst til, at ligge mine bedste skud fra 2007. Kom gerne med et par kommentarer :)


Først i Givskudefter lige at have købt nyt kamera: Nikon d80:














Og så var jeg i dyreparken i esbjerg:










Så blev det killingetid:






Så besøgte jeg dyrene på min yndlingsgård :)






Dixie Girl som nogen kender herinde:




Så blev det tid til endnu en tur ud til Ida. Og vi slapper af:





det blev efterår:




Fra rideskolen i december:







Det var dem, er I med endnu?


Mvh. Anna


Fotograf fra område 6400 og 6230 tilbyder GRATIS fotografering i en periode!!

Se min hjemmeside www.zink-mortensen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 15:30

Super, super billeder. Virkelig gode! Og kanon søde dyr. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 pictures
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 15:30

Wauw nogle flotte billeder. Kan rigtig godt lide det med de to fjordheste hvor den ene slikker den anden



Regitze &' Desirée <'3


0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalala...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 15:34

Hold da op


De er kanon gode !! Kan rigtig godt lide.. ehm.. nej , ka ikk vælge et helt bestemt ..


Men der med killingerne gir det en kanon god effekt (synes jeg) at der er lidt græs/plante ind foran - der hvor de klatre i træerne - de er ogs gode..


Du er rigtig god til at fange dem i et helt rigtig tidspunkt !!


Meget imponerende !!



Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Gizmo«

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsadasd
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 15:53

HOLD DA KÆFT HVOR ER DE BARE GODE!!


.. wow, er helt mundlam!




{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L}
Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Raija <333
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 15:59

Wauw det er godt nok nogle flotte billeder..



Mvh. Kathrine

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala....
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 16:20

WOW de er gode :D hehe


Pernille
med
Pamelius H

Vinder af Søhøjlandets minicup spring hest 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 16:25

Super gode billeder må man sige



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,

Men om hvordan du ser på verden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalal
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 16:31

totalt gode billeder


"Heller Outsider end wannabee"

Tokio Hotel <33

<3Capri<3

"Du wirst für mich immer heilig sein":D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tihiihi
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 16:31

Fantastiske billeder! De ser jo helt professionelle ud :D


» SIMONE ..

Husk: Intet er umuligt,

for den her har viljen i hjertet!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 16:56

Super gode billeder !! <3



Kirsten Laursen


0
0
Svar på denne tråd
 
 HyggeHejsa
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 17:13

Wauw, dine billeder er jo alle sammen vildt gode! :)


Prinsessa

Der er kun ét svar på nederlag

- og det er sejr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 nightwish
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 17:30

De er super flotte =D (Y)




» LulluBullu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 xgffgfghgf
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 18:13

det er rigtige gode billeder


- Signe.



Have you hugged a pirate today ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 56tuirtyuighjhg
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 18:39

For saten da!

Det har du edermame talent for!

hold da fast er gode!! ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 18:54

Skønne billeder



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 19:34

WOOAW !


Virkelig gode billede !!!!!!!!

Og vildt god grafik ! (:



>> Domina<<


~*~*~*~*~*~*~*~


Simba, Jeg Vil ALDRIG Glemme Dig !


...Malene...


0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 19:40

Super, super flotte billeder.


Absolut ingen kritik herfra :) Specielt billederne af aberne fra Givskud er skønne.



Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *


www.k-outzen.dk



End ikke alverdens forsøg kan bevise
at jeg har ret;

et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 20:12

Super kanone billeder! ;D



Sofie & Cappuccino

Don't steal

The guvernment hates competition

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 11:48

Wow! Det er eddername nogle gode billeder Nice


den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles

Hunden Mie

R.I.P marsvinet Martha

*4. febuar 2007

+ 9. maj 2007


Citat:

Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 11:57

det er godt nok nogle gode billeder og dit kamera må være virkelig godt.



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddd...dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 15:51

Virkelig smukke billeder.



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 16:04

oh my god hvor er de gode!!!

du er jo virkelig syg til at tage billeder VIRKELIG flotte billeder


- min mening (:


FIONABONA

..med part på frk. olsen


jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 omfg!!
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 17:15

Hold da op nogle gode billeder! Ser jo helt prof. ud!xD keep going!




RIKKE.A

prins & max i er enormt savnede!


0
0
Svar på denne tråd
 
 *en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 18:03

Wow de er flotte!

Ikke andet at sige end.. STOR misundelse! :P

Hvad hedder dit kamera?


. ;D Line & Danielle ;D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 18:14

Super gode billeder!

Hvad er det for et kamera, og hvad koster det ca?

Og er du tilfreds med det? Leder selv efter et super godt kamera..


Kan især godt lide det med den røde kat der ligger på et spejl af en art





>> Isabella & Dos <<

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

-Med part på I'eren DosMil

( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 18:20

Virkelig flotte billeder :D Du er rigtig god (y)


Isabella: Det har hun skrevet øverst i sit indlæg ;)



BANANBRØD

lålålålålålålålålå : D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 21:05

Tak for svarene :) Men tag lige og læs indlægget, der står der hvilket kamera jeg bruger ;)


Ja, det er et godt kamera, men det er objektivet der gør, om det er godt eller dårligt! Jeg gav ca 8000 for det og startobjektiv, som jeg har taget billederne med. Det er nok billigere i dag.


Og kameraet er kun godt, hvis man gider sætte sig ind i det! Mit gamle kamera, da jeg tog billeder med det første gang, blev billederne blå! Så dem, der er interesseret i foto, tag og start ud på hjemmeside som fotokritik.dk eller fotostart.dk, der har jeg lært en masse!


Bare lidt formandende ord ;)




Mvh. Anna


Fotograf fra område 6400 og 6230 tilbyder GRATIS fotografering i en periode!!

Se min hjemmeside www.zink-mortensen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 21:54

Vildt gode billeder, der lige har fanget de forskellige stemninger


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 22:16

Hold da op, nogen gode billeder! (Y) Fortsæt endelig, det er du jo super til!

Hvordan fik du billederne af løverne så skarpe, man er jo ikke ligefrem tæt på :P


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider