|
|
| Mine bedste skud 2007(mange billeder) |
|
|
Så sidder jeg lige og roder lidt på min hjemmeside, og fik så lige lyst til, at ligge mine bedste skud fra 2007. Kom gerne med et par kommentarer  Først i Givskudefter lige at have købt nyt kamera: Nikon d80:           Og så var jeg i dyreparken i esbjerg:         Så blev det killingetid:    Så besøgte jeg dyrene på min yndlingsgård      Dixie Girl som nogen kender herinde:   Så blev det tid til endnu en tur ud til Ida. Og vi slapper af:    det blev efterår:   Fra rideskolen i december:      Det var dem, er I med endnu?
Fotograf fra område 6400 og 6230 tilbyder GRATIS fotografering i en periode!! Se min hjemmeside www.zink-mortensen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| pictures |
|
|
Wauw nogle flotte billeder. Kan rigtig godt lide det med de to fjordheste hvor den ene slikker den anden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala... |
|
|
Hold da op  De er kanon gode !! Kan rigtig godt lide.. ehm.. nej , ka ikk vælge et helt bestemt .. Men der med killingerne gir det en kanon god effekt (synes jeg) at der er lidt græs/plante ind foran - der hvor de klatre i træerne - de er ogs gode.. Du er rigtig god til at fange dem i et helt rigtig tidspunkt !! Meget imponerende !!
Mathilde Fryba » Tidligere mathilde ♥s-bine♥ » nu med »Gizmo«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsadasd |
| Forfatter:  |
Natalie ♥Desteny sunshine♥ |
| Dato:  |
31-01-2008 15:53 |
|
HOLD DA KÆFT HVOR ER DE BARE GODE!! .. wow, er helt mundlam!
{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L} Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Raija <333 |
| Forfatter:  |
kathrine (kathrineelfort) |
| Dato:  |
31-01-2008 15:59 |
|
Wauw det er godt nok nogle flotte billeder..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala.... |
|
|
WOW de er gode hehe
Pernille med Pamelius H
Vinder af Søhøjlandets minicup spring hest 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Super gode billeder må man sige 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalal |
| Forfatter:  |
Capri1234 |
| Dato:  |
31-01-2008 16:31 |
|
totalt gode billeder 
"Heller Outsider end wannabee" Tokio Hotel <33 <3Capri<3 "Du wirst für mich immer heilig sein":D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tihiihi |
| Forfatter:  |
Simone KR |
| Dato:  |
31-01-2008 16:31 |
|
Fantastiske billeder! De ser jo helt professionelle ud 
» SIMONE .. Husk: Intet er umuligt, for den her har viljen i hjertet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
| Forfatter:  |
Kirsten Laursen |
| Dato:  |
31-01-2008 16:56 |
|
Super gode billeder !! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Wauw, dine billeder er jo alle sammen vildt gode! 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nightwish |
|
|
De er super flotte =D 
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xgffgfghgf |
| Forfatter:  |
Signe (Jensen) |
| Dato:  |
31-01-2008 18:13 |
|
det er rigtige gode billeder 
- Signe.
Have you hugged a pirate today ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 56tuirtyuighjhg |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
31-01-2008 18:39 |
|
For saten da! Det har du edermame talent for! hold da fast er gode!! 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Skønne billeder 
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhhhhhhhh |
| Forfatter:  |
DominaMus (ElskerDig) |
| Dato:  |
31-01-2008 19:34 |
|
WOOAW ! Virkelig gode billede !!!!!!!! Og vildt god grafik ! (:
>> Domina<< ~*~*~*~*~*~*~*~ Simba, Jeg Vil ALDRIG Glemme Dig ! ...Malene...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Super, super flotte billeder. Absolut ingen kritik herfra Specielt billederne af aberne fra Givskud er skønne.
Kristina G. Outzen * Linse Aunsbjerg *
www.k-outzen.dk End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Super kanone billeder! 
Sofie & Cappuccino Don't steal The guvernment hates competition
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
HeleneJ |
| Dato:  |
01-02-2008 11:48 |
|
Wow! Det er eddername nogle gode billeder Nice 
den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles Hunden Mie R.I.P marsvinet Martha *4. febuar 2007 + 9. maj 2007 Citat: Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
det er godt nok nogle gode billeder og dit kamera må være virkelig godt.
MILH R.I.P kazmir s'; altid elsket <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddd...dddddddddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
01-02-2008 15:51 |
|
Virkelig smukke billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
01-02-2008 16:04 |
|
oh my god hvor er de gode!!! du er jo virkelig syg til at tage billeder VIRKELIG flotte billeder 
- min mening (: FIONABONA ..med part på frk. olsen jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| omfg!! |
|
|
Hold da op nogle gode billeder! Ser jo helt prof. ud!xD keep going!
RIKKE.A prins & max i er enormt savnede! ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Wow de er flotte! Ikke andet at sige end.. STOR misundelse!  Hvad hedder dit kamera?
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Super gode billeder! Hvad er det for et kamera, og hvad koster det ca? Og er du tilfreds med det? Leder selv efter et super godt kamera..  Kan især godt lide det med den røde kat der ligger på et spejl af en art 
>> Isabella & Dos << RIGTIGE piger rider DRESSUR! -Med part på I'eren DosMil ( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
01-02-2008 18:20 |
|
Virkelig flotte billeder Du er rigtig god  Isabella: Det har hun skrevet øverst i sit indlæg 
BANANBRØD lålålålålålålålålå : D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar.... |
|
|
Tak for svarene Men tag lige og læs indlægget, der står der hvilket kamera jeg bruger  Ja, det er et godt kamera, men det er objektivet der gør, om det er godt eller dårligt! Jeg gav ca 8000 for det og startobjektiv, som jeg har taget billederne med. Det er nok billigere i dag. Og kameraet er kun godt, hvis man gider sætte sig ind i det! Mit gamle kamera, da jeg tog billeder med det første gang, blev billederne blå! Så dem, der er interesseret i foto, tag og start ud på hjemmeside som fotokritik.dk eller fotostart.dk, der har jeg lært en masse! Bare lidt formandende ord 
Fotograf fra område 6400 og 6230 tilbyder GRATIS fotografering i en periode!! Se min hjemmeside www.zink-mortensen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Vildt gode billeder, der lige har fanget de forskellige stemninger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Hold da op, nogen gode billeder! Fortsæt endelig, det er du jo super til!
Hvordan fik du billederne af løverne så skarpe, man er jo ikke ligefrem tæt på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|