Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Se Anna Phil-over nettet :s?
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 17:46

Yeah, det burde da være muligt at se det afsnit som var der i mandags, over nettet. Gratis ;)!. altså ikke den der underlige side hvor man skal betale, arrrrgh :s!


Men hvis I ved linket, så må I MEGET gerne lige smide det ind her, vil blive modtaget med kyshånd, da jeg så lige groft kan sidde og stene det, da jeg ikke fik set det i mandags.

Men jeg ønsker meget gerne, et så direkte link, for jeg er virkelig mongo til at finde sådan noget :(



-Æblet

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 17:48

Jeg ved ikke, om det er det her:

http://sputnik.tv2.dk/?channel


Hvor man skal betale, men det skal man jo for alt.
Desværre! :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 18:06

Du kan kun se sæsonens 1. afsnit gratis, ellers må du betale sputnik abbonnement... :)


- det gør vi andre der ikke har dansk fjernsyn :P




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
.: Årets dressurrytter for hest, JHN 2007 :.



0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 18:09

jeg synes også det er irriterende at det afsnit der lige er blevet sendt ikke kan se gratis!



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 NEJ NEJ
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 19:30

Hvis det var gratis, var der jo ikke nogen der ville se det i tv


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider