Hejsa Jeg vil lige høre om jeg er den eneste som ikke kan komme ind på hestegalleri, og når jeg skriver adressen, så kommer dette frem:
Microsoft SQL Native Client error '80004005'
Cannot open database "hestegalleri" requested by the login. The login failed.
/html/autologin.asp, line 12
Sker dette også for jer? For det kan jo være den er nede lige nu?
Sissel aka TissNu uden kartoffelkrikken.
Men med dressur dyret Jackie <3
Min msn
Hihi ups xD Nu kan jeg åbenbart godt komme ind igen xD
Undskylder meget jeg lavede indlægget xD
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet