Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 De BEDSTE par ridebukser
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 11:59

Yessir! Jeg skal have mig et par nye ridebukser, men jeg ved ikke, hvad jeg skal vælge af mærke og model.


Jeg har altid redet i Back2Back, selvom jeg faktisk synes at de sidder ret dårligt på mig - derfor ved jeg, at det ikke skal være dem.


Der er selvfølgelig Pikeur, men hvilken model?

Har samtidig hørt meget godt om RTS - har du erfaringer med disse?


Generet: kom med dine yndlingsridebukser! :D


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegersej
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 13:12

jeg har nogen fra Hoffmeier.

synes de sidder fint, og de er rigtig gode at ride i :D


Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 13:51

Kentucky og eurostar er nogle super ridebukser! :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfsdfdsf
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 14:02

jeg rider kun i pikeur, elsker dem og de sidder super :p


ved ikke lige modellen, men gode dét er de. Har altid haft pikuer.




- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hoffmeier..
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 14:17

De bedste ridebukser jeg har er mine microfiber ridebukser fra hoffmeier.. Rigtig fede af have på og ride i:)



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.

Deltager på Susan Kjærgård kurset 8-9 Marts

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 14:27

jeg kan rigtig godt li mine fuldskinds et eller andet xD tror de er fra Catago


ellers er jeg ret glade for mine Pickeur




» LulluBullu B-)

Nightwish 2007 [L]


Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift ;bb
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 14:34

Jeg rider i Hoffmeier ( fuldskind ) ;D

De er super gode , og man rider smadder godt i dem ;bb

Jeg har 3 par af dem d: .

Jeg har det sådan, at man slet ikke kan mærke at man har dem på, fordi de er så bløde og behagelige d: .

Selv efter vask, kan man ikke mærke forskel d:

På hjemmesiden "Stald-direkte " , kan man få 2 par for 700,- er det vidst nok


Dem ville jeg klart anbefale


Kraaam Christine xD .


Søger fremadgående part :D xD

0
0
Svar på denne tråd
 
 Savage Garden!
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 14:36

RTS er de ultimativt bedste ridebukser.


Pikeur er også gode.



Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Bliv min ven på MySpace
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 15:14

Mine absolut BEDSTE ridebukser (som jeg ikke kan passe mere )

Var RTS i "velour" (hvad hedder det der "pelsede" stof )


De var super gode! jeg havde dem i næsten 4 år, og selv efter så mange vaske var farven ikke falmet.


"Hygge hejsa!"
<3 Line, nu uden Tatoo <3
~* Team JPSR Dressur *~

tidligere: Line♥Tatoo♥

0
0
Svar på denne tråd
 
 De BEDSTE par ridebukser
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 15:20

hvad ligger priserne på på de forskellige bukser? hvis det er en model med høj talje...


Sabrina & Feykir
akademisk ridekunst

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 15:57

Pikeur er super godt! :)


.emmaborum :$

What dosent kill you, makes you stronger!

0
0
Svar på denne tråd
 
 raprapraaaap
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 15:58

Jeg har totti og er super glad for dem d:
Men jeg kan ikke anbefale Hoffmeier, da jeg synes at skindet meget hurtig begynder at fnuldre ;)


' LineHenriksen Ü

- Fordi jeg er pimp og du er jaloux :'D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 16:14

RTS og pikeur er bedst :) Jeg skal også snart have et par nye, måtte smide et par ud i går :(



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!
myspace.com/fabaech
Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridebukser
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 16:27

Jeg synes helt sikker Eurostar er de bedste



Nicoline Christiansen
Military Rytter


Midnight Af Lergraven & Bøgegaardens Calibra


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 16:55

Jeg har to par ridebukser, begge er med fuldskind. Og det ene par er catago, de sidder rigtig godt på mig, de kostede 500 kr. Det andet par jeg har, kan jeg ikke huske hvilken mærke er, men de kostede vidst omkring 250 kr, men det var fordi de var på tilbud.


den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles

Hunden Mie

R.I.P marsvinet Martha

*4. febuar 2007

+ 9. maj 2007


Citat:

Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 16:56

jeg elsker back2back :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 18:08

Jeg rider KUN i Pikeur :)


Lugana modellen er den med lav talje og med en lomme på venstre lår. Det er min foretrukne model :P


Mondega modellen er den højtaljede med skrålommer, men man får nemt sådan en stor "dunk" på maven af dem :P




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
.: Årets dressurrytter for hest, JHN 2007 :.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 18:31

Har et par Catago der er de bedste ridebukser jeg nogensinde har haft :)

Har redet i både, Pikeur, Back2back, golden dress og Montago


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalalalal
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 19:10

Jeg er glad for to af mine par. Det ene er Kyra K model Max. De er bare SÅ super dejlige at have på, man kan virkelig godt mærke, at de har kostet mere end "normale" ridebukser. De er faktisk lidt lavtaljet, men ikke meget, og de kostede 1400 kr.


Så inden jeg fik Kyra K ridebukserne, red jeg med Hoffmeier, og de var også rigtig gode, men man kan selvf. godt mærke forskel på dem og mine Kyra K. Men til billige penge er de gode. De mistede bare lidt hurtigt farven, men ellers er de hverken gået i stykker endnu eller noget. (Rider dog heller ikke så meget med dem mere) De kostede vist 300 kr. på tilbud i Herning


SOFIE DYBERG
Med fantastiske Zobell & Lisa.

True Love<3
"Du bliver ikke større af, at gøre andre mindre"

"Start dagen med et smil"

<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 19:55

Nu fik Kia lige et tilbud, hun ikke kunne sige nej til, så det ender nok med at hun køber både et par Pikeur og et par RTS :P


Jeg har selv begge mærker, de er rigtig gode, men på hver deres måde.


Karen: Jeg må afprøve Lugana næste gang, jeg er også lidt småtræt af den "delle" Mondega giver



"If you can dream it

- You can do it!"

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd
 
 eeeeeeeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 17:03

Topreiter ;D




Kirstine™'

Start altid med at feje for din egen dør,
så skal andre nok feje for deres.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridebukser
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 17:04

Eeeelsker mine pikeur ridebukser ! <3333 De er ikke til at slide op.



Kirsten Laursen


0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 17:10

Er meget glad for mine Eurostar (;





Nadia Dahl


Silver er til salg.

Se annonce på præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fkjfjfghjgj
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 17:11

De bedste må nok være Kentucky med ægte skind (og fuldskin selvfølgelig)..

Tror oss at Eurostar er ret gode..

Men de BEDSTE ridebukser jeg har er ikke noget mærke.. Sjovt nok..

Men de er bare SÅ gode !

Hoffmeier er også okay til prisen.. De koster ca. 400,- pr. par..






>> Isabella & Dos <<

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

-Med part på I'eren DosMil

( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )

0
0
Svar på denne tråd
 
 heejsa ..
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 10:28

Kentucky med ægte skind (fuldskin) eller cavallo .


Kærlig Hilsen

Nadja


Stalden med

Kæmpen Lousianna , Klumserøven Donna , Sure Pony

&

Den skæve Polka Prik

Desværre uden den brogede plet, men med Atterupgaards Lousianna

0
0
Svar på denne tråd
 
 :) :) :) :)
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 22:54

Jeg rider i RTS, og det er bare de bedste ridebukser der findes

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider