|
|
| De BEDSTE par ridebukser |
|
|
Yessir! Jeg skal have mig et par nye ridebukser, men jeg ved ikke, hvad jeg skal vælge af mærke og model. Jeg har altid redet i Back2Back, selvom jeg faktisk synes at de sidder ret dårligt på mig - derfor ved jeg, at det ikke skal være dem. Der er selvfølgelig Pikeur, men hvilken model? Har samtidig hørt meget godt om RTS - har du erfaringer med disse? Generet: kom med dine yndlingsridebukser! 
Kia med Gabriel De R "All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay, and he'll listen to me any day."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegersej |
| Forfatter:  |
Linekruse |
| Dato:  |
30-01-2008 13:12 |
|
jeg har nogen fra Hoffmeier. synes de sidder fint, og de er rigtig gode at ride i 
Saik og starring Spid - det noget der rykker .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dsfsdfdsf |
|
|
jeg rider kun i pikeur, elsker dem og de sidder super :p ved ikke lige modellen, men gode dét er de. Har altid haft pikuer.
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hoffmeier.. |
|
|
De bedste ridebukser jeg har er mine microfiber ridebukser fra hoffmeier.. Rigtig fede af have på og ride i:)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste. Deltager på Susan Kjærgård kurset 8-9 Marts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
jeg kan rigtig godt li mine fuldskinds et eller andet xD tror de er fra Catago  ellers er jeg ret glade for mine Pickeur 
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] ♥ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift ;bb |
| Forfatter:  |
Elsker dig Comet |
| Dato:  |
30-01-2008 14:34 |
|
Jeg rider i Hoffmeier ( fuldskind )  De er super gode , og man rider smadder godt i dem ;bb Jeg har 3 par af dem d: . Jeg har det sådan, at man slet ikke kan mærke at man har dem på, fordi de er så bløde og behagelige d: . Selv efter vask, kan man ikke mærke forskel d: På hjemmesiden "Stald-direkte " , kan man få 2 par for 700,- er det vidst nok  Dem ville jeg klart anbefale 
Kraaam Christine xD . Søger fremadgående part xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden! |
| Forfatter:  |
GeLabs2203 |
| Dato:  |
30-01-2008 14:36 |
|
RTS er de ultimativt bedste ridebukser. Pikeur er også gode.
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Bliv min ven på MySpace Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Mine absolut BEDSTE ridebukser (som jeg ikke kan passe mere ) Var RTS i "velour" (hvad hedder det der "pelsede" stof ) De var super gode! jeg havde dem i næsten 4 år, og selv efter så mange vaske var farven ikke falmet. 
"Hygge hejsa!" <3 Line, nu uden Tatoo <3 ~* Team JPSR Dressur *~ tidligere: Line♥Tatoo♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De BEDSTE par ridebukser |
|
|
hvad ligger priserne på på de forskellige bukser? hvis det er en model med høj talje...
Sabrina & Feykir akademisk ridekunst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
30-01-2008 15:57 |
|
Pikeur er super godt! 
.emmaborum :$ What dosent kill you, makes you stronger!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| raprapraaaap |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
30-01-2008 15:58 |
|
Jeg har totti og er super glad for dem d: Men jeg kan ikke anbefale Hoffmeier, da jeg synes at skindet meget hurtig begynder at fnuldre 
' LineHenriksen Ü - Fordi jeg er pimp og du er jaloux :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
RTS og pikeur er bedst Jeg skal også snart have et par nye, måtte smide et par ud i går 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridebukser |
|
|
Jeg synes helt sikker Eurostar er de bedste  
Nicoline Christiansen Military Rytter Midnight Af Lergraven & Bøgegaardens Calibra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
HeleneJ |
| Dato:  |
30-01-2008 16:55 |
|
Jeg har to par ridebukser, begge er med fuldskind. Og det ene par er catago, de sidder rigtig godt på mig, de kostede 500 kr. Det andet par jeg har, kan jeg ikke huske hvilken mærke er, men de kostede vidst omkring 250 kr, men det var fordi de var på tilbud.
den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles Hunden Mie R.I.P marsvinet Martha *4. febuar 2007 + 9. maj 2007 Citat: Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
30-01-2008 16:56 |
|
jeg elsker back2back 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Jeg rider KUN i Pikeur  Lugana modellen er den med lav talje og med en lomme på venstre lår. Det er min foretrukne model  Mondega modellen er den højtaljede med skrålommer, men man får nemt sådan en stor "dunk" på maven af dem 
Karen "Gestüt Pallerhaff" "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" .: Årets dressurrytter for hest, JHN 2007 :.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Svar |
|
|
Har et par Catago der er de bedste ridebukser jeg nogensinde har haft  Har redet i både, Pikeur, Back2back, golden dress og Montago
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalalal |
|
|
Jeg er glad for to af mine par. Det ene er Kyra K model Max. De er bare SÅ super dejlige at have på, man kan virkelig godt mærke, at de har kostet mere end "normale" ridebukser. De er faktisk lidt lavtaljet, men ikke meget, og de kostede 1400 kr. Så inden jeg fik Kyra K ridebukserne, red jeg med Hoffmeier, og de var også rigtig gode, men man kan selvf. godt mærke forskel på dem og mine Kyra K. Men til billige penge er de gode. De mistede bare lidt hurtigt farven, men ellers er de hverken gået i stykker endnu eller noget. (Rider dog heller ikke så meget med dem mere) De kostede vist 300 kr. på tilbud i Herning 
SOFIE DYBERG Med fantastiske Zobell & Lisa. True Love<3 "Du bliver ikke større af, at gøre andre mindre" "Start dagen med et smil" <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Nu fik Kia lige et tilbud, hun ikke kunne sige nej til, så det ender nok med at hun køber både et par Pikeur og et par RTS  Jeg har selv begge mærker, de er rigtig gode, men på hver deres måde. Karen: Jeg må afprøve Lugana næste gang, jeg er også lidt småtræt af den "delle" Mondega giver 
"If you can dream it - You can do it!" Walt Disney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeeeeeeeeeee |
| Forfatter:  |
Kirstine (Spegill) |
| Dato:  |
31-01-2008 17:03 |
|
Topreiter 
Kirstine™' Start altid med at feje for din egen dør, så skal andre nok feje for deres.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridebukser |
| Forfatter:  |
Kirsten Laursen |
| Dato:  |
31-01-2008 17:04 |
|
Eeeelsker mine pikeur ridebukser ! <3333 De er ikke til at slide op.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Er meget glad for mine Eurostar (;
Nadia Dahl Silver er til salg. Se annonce på præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fkjfjfghjgj |
|
|
De bedste må nok være Kentucky med ægte skind (og fuldskin selvfølgelig).. Tror oss at Eurostar er ret gode.. Men de BEDSTE ridebukser jeg har er ikke noget mærke.. Sjovt nok.. Men de er bare SÅ gode ! Hoffmeier er også okay til prisen.. De koster ca. 400,- pr. par..
>> Isabella & Dos << RIGTIGE piger rider DRESSUR! -Med part på I'eren DosMil ( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heejsa .. |
|
|
Kentucky med ægte skind (fuldskin) eller cavallo .
Kærlig Hilsen Nadja Stalden med Kæmpen Lousianna , Klumserøven Donna , Sure Pony & Den skæve Polka Prik Desværre uden den brogede plet, men med Atterupgaards Lousianna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :) :) :) :) |
| Forfatter:  |
Michelle Høyer Hansen ♥Melissa& |
| Dato:  |
02-02-2008 22:54 |
|
Jeg rider i RTS, og det er bare de bedste ridebukser der findes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|