|
|
| Ældste ridebillede! |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
29-01-2008 21:06 |
|
Må vi ikke se de ældste billede af dig til hest som du lige har liggende? Jeg lægger ud som det *host* gode eksempel jeg er  undskyld billedernes størelse.    Det er i øvrigt mig i den 'lækre' gule vest 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
jeg har rigtig mange gode .. men det bedste er nok det her  har også et andet rigtig godt men det er så mørkt så det næsten ik til at se ..
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] ♥ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| srhsrhsr |
| Forfatter:  |
BS-Røjsen |
| Dato:  |
29-01-2008 21:13 |
|
Jeg har ikke rigtig nogen gamle ridebilleder på min computer. Men har dog et fra dengang jeg gik til voltigering   Jeg var en lille splejs til at starte med, så skulle kun lave øvelserne i skridt. Men før jeg vidste af det, hang jeg og dinglede på "de store" pigers skuldre i fuld galop 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
 Sofie 11 år gammel på ryggen af Pepsi Den pony er godt nok savnet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
aarg spasseren her læste det som bedste xD hmm ældste .. den er svær nej jeg har ik nogen gamle på computeren xD
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] ♥ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det irriterer mig, at jeg ikke har nogen på computeren. Men kønt så det ikke ud. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
29-01-2008 21:27 |
|
dette er fra første gang jeg sad på en hest:  dejlige lille Trisse 
- min mening (: FIONABONA ..med part på frk. olsen jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| images.hestegalleri.dk/ uploads_al |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
29-01-2008 21:30 |
|
 ^meget dårligt. Mig 10år gammel.  Mig 11år gammel 
» Camilla Maria « - en hest er stadig en hest uden sin rytter... ...men en rytter er ikke en rytter uden sin hest! Jeg elsker mine røde heste <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Her er jeg på min mor's første hest Rikke(: Jeg er uder 1 år ! 
Sagde: >> VictoriaPommerHansen << M. Kira, Chili, PH's Dalton & PH's Inko Livs motto: Det er sejt at være en skildpade :'bb PH's Heste Shetlænder & Fjordheste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| catrinexselwyn |
|
|
nååh i er søde  haha, har ikk selv noget 
Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn. En Über lækker eqiupage. 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Her er jeg til hest, 6 år gammel. Altså havde jeg redet et år  
Det er i øvrigt på HIS på rideskoleponyen Lulu :') <3
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfdsfdsfs |
|
|
5 år gammel 
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Josefine Andersen: Jeg ELSKER det billed!  Plet og Jeg:  Jeg er 7 år, og det var til mit første stævne.
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥ - Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Josefine Andersen: Hvor jeg bare ELSKER det billede. @!#$, hvor er det sødt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
| Forfatter:  |
Anne |
| Dato:  |
30-01-2008 14:31 |
|
Josefine: Hahahaha xD Sødt  Hmm, jeg ved ikke om jeg har nogle gamle, men genialt indlæg d:
» ANNE.. - Jeg aner ikke, hvordan min signatur skal se ud :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Raija <333 |
| Forfatter:  |
kathrine (kathrineelfort) |
| Dato:  |
30-01-2008 14:43 |
|
Her er et billede fra jeg var 6-7 år tror jeg.. jeg skulle til mit første stævne og jeg red på Shogun..  og her er et billede fra jeg var ni år tror jeg.. der red jeg på min gamle pony Jason <3  det var så nogle af mine gamle billede.. heh..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
30-01-2008 16:28 |
|
Det ældste billede med mig & en hest på er det her; (Tror jeg var 9 år)  Og mig på hest er det dette her:  - Havde kun reddet 1 år der  Det er de eneste jeg har Og ingen kommentare til min ridning dengang 
» Emmaborum d; What dosent kill you, makes you stronger!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløj |
| Forfatter:  |
Lammeskind |
| Dato:  |
30-01-2008 18:31 |
|
Måtte rode lidt i gemmerne, samt scanne billeder ind. Sådan så det ud, da jeg var 7 år gammel - havde redet i 2 år på det tidspunkt. Puha, det er altså snart 15 år siden de billeder blev taget 
 Bemærk venligst ridehjelmen der spærre for synet. Hesten er en 5-års hoppe, Vigdis hed hun.  Her igen, med samme ridehjelm og super smart oilskindsjakke. Hesten er en kåret Islænderhingst (rider faktisk mit 1. stævne her ) Nökkvi hedder han og har været omkring de 13 år på det tidspunkt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Mig ♥Kessler♥ |
| Dato:  |
30-01-2008 19:05 |
|
Godt indlæg. Jeg har ikke et billede på computeren men et billede har jeg da.
♥Kessler♥ Jeg vil aldrig glemme dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Josefine Andersen |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
31-01-2008 21:38 |
|
Josefine Andersen - hold fast hvor ser du lille ud på den 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
De ældste:   Også lige det ældste billede af mig og Bellis.<3 
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blablabla |
|
|
 Uha... Havde redet i et år, bare uden ordentlig undervisning - dette er 1. time på den nye rideskole, på ponyen Jerry (som har en bror der hedder Tom), desværre død nu var en af mine yndlings... :'( Jeg så vist ikke alt for godt ud dengang ? :') 
Agent kode: IDAHESTEN Elsker Soffi <3 Lykken er når det Lykkes !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
Støjer : jeg kan rigtig godt li den hedder Lulu xD
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|