|
|
| Hvem er du fan af? |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
29-01-2008 20:26 |
|
Hej ænder. Hvem er i/du fan af (Kendte)? (;
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| okijuh |
|
|
der er godt nok mange : | Men Nightwish Tuomas går vel egentlig også ind unde det  Walt Disney og så gider jeg ik mere for ellers kommer jeg for sent til terminsprøve imorgen xD
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] ♥ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålålål |
|
|
lige for god ordens skyld og ægte søstersuport må jeg hellere skrive Illnath og 7thorns (de bands min bror spiller i )
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] ♥ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tokio Hotel Avril Lavigne Green day ;D Men mest TOKIO HOTEL!
©Hottentott© Tab og vind med samme sind. Jeg elsker dig Hotte <3'33 ~Hottentott I©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 Tegn |
|
|
MIG SELV!
og tusinde andre ? <3
Emilie P - en holdning, et mål (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghgcjbdfgcfhg |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
29-01-2008 21:10 |
|
Jeeg har lidt svært ved at være besat af nogle jeg aldrig har mødt. Men hvis det skulle være er han Mike fra x factor ret nuser I øvrigt er david beckham heller ikke helt grim. men det er jo så ud fra det ydre og hvad de udtaler sig om i tv og det kan man jo ikke rigitg dømme en person ud fra.
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhdfhdhgf |
|
|
jeg er ikk decideret fan af ngoen... ja det faktisk rigtigt xD
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
29-01-2008 21:33 |
|
Jeg kan ikke lige ordet "Fan" og heller ikke "idoler" for jeg tænker på sådan 15 skrigende, grædene og mega trælse popdåser der står og dør over Nik og Jay. Jeg mener "idoler" er nogle man ser op til, nogle man har respekt for og kan lide det de lavet. og IKKE kun fordi :"NØøøj han er lækkert"... Min "idoler" er nogen jeg ser op til på mange punkter, ikke at jeg er enig i alt, men nogle som syntes syntes er fede og nogle som jeg syntes er VÆRD at se op til, for mange "idoler" fremstår godt nok ikke som de burde af et forbilled af være. Nå men nu til sagen. Mine "idoler" er hovedsagligt Anders "Anden" Matthesen og H.C Andersen. Men af musik HØRER jeg meget Linkin park og Robbie williams, men ser ikke op til dem som personer, men kan godt lide deres musik. Vil derfor ikke kalde mig fan.
» Camilla Maria « - en hest er stadig en hest uden sin rytter... ...men en rytter er ikke en rytter uden sin hest! Jeg elsker mine røde heste <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
Camilla Maria : rigtig fornuftige ord  men tjaah dem jeg skrev ser jeg op til xD og er meget fan af xD
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] ♥ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Svar |
|
|
Jeg er ikke fan af nogen. Men jeg har nogen jeg beundre for det de laver. Og hvis man er fan, fordi man fx. lide en kunster. Jamen så er jeg nok "fan" af LOC, Tiesto og Lene Marlin Jeg overtapesere ikke mit værelse, går heller ej til hver koncert, jeg lytter bare til musikken.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfdsfsdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
30-01-2008 20:39 |
|
Der er mange !! Både lækre & 'gode/talent/whatever' 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfg |
|
|
pt er jeg nok mest "fan" af drengene fra McFly. De har fantastisk talent inden for at musik og sang, både den måde de skriver sangene på, spiller deres egen musik, alt hvad de gør og synger bare er live.. Jo jeg er fan. Men som fan tænker jeg overhovedet ikke på udseende eller person!. for mig betyder Musikken det hele. Men self. er det et plus at de både er dejlige (og sjove) at se og hører på .. Men jeg ville ALDRIG drømme om at skrige hvis jeg så dem, Jeg føler de er normale drenge, bare med Fantastisk talent inden for musik som folk kan have fantastiske talenter inden for alt muligt andet 
Line B. Nias & Line. We belong together, Like the open seas and shores.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ojoajfoajofaf |
|
|
Jeg er ikke desideret "fan" af nogen, men som Zazs så har jeg nogen jeg beundre for det de laver. Og der må jeg sige Justin Timberlake, ikke andet end fantastisk - og så kan han også synge live 
Louise Nørskov i tried so hard, i really did
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dadadadam |
| Forfatter:  |
Anne |
| Dato:  |
31-01-2008 10:14 |
|
Jeg er fan af Zac Efron! 
» ANNE.. - Jeg aner ikke, hvordan min signatur skal se ud :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift ;bb |
| Forfatter:  |
Elsker dig Comet |
| Dato:  |
31-01-2008 12:38 |
|
Har ingen fan d: Men ser op til Lullu xD . Hun rider på mit hold, og rider LA  Hun er kun 14 år , og har redet i 4 år ! Synes det er utrolig flot !  Så god vil jeg også være om 2 år .
Kraaam Christine xD . Søger fremadgående part xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalallala |
| Forfatter:  |
Capri1234 |
| Dato:  |
31-01-2008 13:43 |
|
Tokio Hotel <33 men hører også My Chemical Romance og linkin Park er også super gode men foretrækker Tokio Hotel:D
"Heller Outsider end wannabee" Tokio Hotel Koncert 2. april Valbyhallen:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| okijuhb |
|
|
Bølle : også miiiiiig  og jeg er også psyko meget fan af Bølløøøh <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 og Hannah Montana isvafler 
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] ♥ I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nanananan |
|
|
Bølle: Jeg er også super sindsyg mega meget fan af bølløøh <33333333333 Og Hannah Montana isvafler styrer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
Bølle : trro du de smager godt ? <3333333333333333333333333333
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] ♥ I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
Bølle <<333333333333333333 (Dobbelvaffel )
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] ♥ I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nannananan |
|
|
Bølle: "Jeg vil gerne have en gammeldags is med 5 vafler og 67 kugler" <<<<<33333333333333333...3333333333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
Bølle : ja så gerne ønsker de fyld til ? 
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] ♥ I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| okijuh |
|
|
Bølle : hvis du æder den er du den første og de får den gratis hvis du spiser op 
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bølløøøøøøh... |
|
|
Bølle: SEJT ö Jeg skal nok spise det hele Især hvis det er negeris og massere negerboller <333333333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
Bølle : det er der 
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| okijuh |
|
|
Bølle : 
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nnnnnnnnnnn |
| Forfatter:  |
Julie og Emilie p ♥GEK♥ |
| Dato:  |
31-01-2008 16:16 |
|
Jeg er ikk fan af nogle RIGTGI! meget:D men her kommer de: Zac efron Jennifer aniston(Rachel i venner) Reba-serien Venner-serien
Emilie Mickey, du er guld værd. ღDu skal behandle hesten med respekt!ღ ,så får du det samme igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfdddddddddddd |
| Forfatter:  |
DominaMus (ElskerDig) |
| Dato:  |
31-01-2008 20:00 |
|
Helt sikker Zac Efron ! og Vanessa Hudgens <3 !
>> Domina<< ~*~*~*~*~*~*~*~ Simba, Jeg Vil ALDRIG Glemme Dig ! ...Malene...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|