Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

projektopgave - din mening?
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 17:04

Hej alle.

Nu er det sådan at vi i klassen skal lave projektopgave her i uge seks. Vores overemne er, "Forandring og Konsekvens" derunder har jeg så valgt at have om, "Doping og Stoffer" - primært doping. Her er det så at i kommer ind i billedet.

Hvad tror du doping er?
Hvad er doping for dig?
- To spørgsmål jeg meget godt kunne bruge et bud på fra dig. I skal nok få det svar jeg finder ud af, men det kunne da være sjovt at høre hvad i tror/syntes det er...

Håber nogen gider at svare, det ville være en stor hjælp.

- Hønse. :D

jule kram, schønse.

(- schønse med C!)

savner familien schuringa,

og bumselumse.

0
0
Svar på denne tråd

Lalala
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 17:45

Hvad tror du doping er? Jeg tror, det er et stof du kan få ind i kroppen ved hjælp af piller eller sprøjter for at fx. udøve bedre idrætsaktiviteter.

Hvad er doping for dig? Det jeg bruger hver dag ;) ej.. Noget dumt @!#$. Det viser jo ikke "den sande person"

Sofie & Cappuccino

Don't steal

The guvernment hates competition

0
0
Svar på denne tråd

Lalalalla
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 18:18

Haha, kunne ikke lade være med at smile lidt. For igår blev min klasse og vores paralelklasse præsenteret for vores projektopgave, som skal være den oblagatioriske (staves? ) projektopgave for os. Min egen klasselærer var syg, og det blev derfor paralelklassens lærer der præsenterede den for os, en virkelig underlig dame. Men hun fortalte så om vores overemne som også er "Forandring og Konsekvens", og hun fortalte hvor meget hende og min egen lærer havde tænkt over hvilket overemne det skulle være, og bla bla bla. Kan så ikke lade være med at grine lidt nu, hvor de jo sandsynligvis har "kopieret" det fra andre.

Når men spørgsmålene.

Hvad tror du doping er: Jeg tror doping er et stof, som "forandre" personen, på den måde, at han/hun bliver bedre til at udøve idræt på højt plan. Det kan både være piller og noget man sprøjter i kroppen/blodet?!

Hvad er doping for dig:

Det er noget værre l'ort! Det skulle slet ikke kunne købes i verden. For det viser ikke hvad man egentlig kan.

SOFIE DYBERG
Med fantastiske Zobell & Lisa.

True Love<3
"Du bliver ikke større af, at gøre andre mindre"

"Start dagen med et smil"

<3

0
0
Svar på denne tråd

dsfsfdfddff
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 18:43

Schønse - ved godt det ik lige handler om det men kender du en som hedder sebastian? fra din gamle skole eller sådan noget?

»pernillepap«

skiftet hesten ud med bolden (:

0
0
Svar på denne tråd

bummleum
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 02:21

Haha, hvor har vi dog været heldige med vores overemne dengang xD

"alt mellem himmel og jord" prøv lige at finde noget der ikke passer ind under det

Hvad tror du doping er?

Doping er et stof man tager for at kunne yde ekstra.
Hvad er doping for dig?
Noget man bare ikke gør.

Det sidste spørgsmål er lidt svært eftersom at det kan forståes på mange måder ;)

Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *

www.k-outzen.dk

End ikke alverdens forsøg kan bevise
at jeg har ret;

et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.

0
0
Svar på denne tråd

tak :D:D
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 15:01

tusind tak til jer der har svaret :b

jule kram, schønse.

(- schønse med C!)

og bumselumse.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 15:38

Jeg tror, at doping er et stof, man f.eks. sprøjter ind i kroppen, for at kunne udøve idæt på højere plan.

Jeg synes, at det er et rigtig dumt middel. Der kommer til at vise en falsk person, i stedet for den personen virkeligt er.

0
0
Svar på denne tråd

tak :D:D
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 16:46

tusind tak :D:D

jule kram, schønse.

(- schønse med C!)

og bumselumse.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider