Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 DGI-byen.
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 23:45

Jeg ligger stadig syg. Det er rigtig kedeligt, jeg har nu ligget siden sidste lørdag. Mine forældre siger, at hvis jeg stadig hoster i morgen, skal jeg til lægen. Jeg hader læger! Mine forældre siger, at det kan sidde på mine lunger, når jeg hoster så meget, som jeg gør. Øv!


Nå, men jeg har jo fødselsdag på torsdag. Og om lørdagen skal jeg så holde fødselsdag for mine to bedsteveninder fra klassen. Det bliver rigtig hyggeligt. Min sidste bedsteveninde fra klassen, skal spille håndbold i Tyskland, så hun kan desværre ikke komme.

Men vi skal så i DGI-byen, det bliver ekstremt fedt. Hverken mig eller mine to veninder, har været der før. Så det bliver en ny oplevelse, vi skal nyde sammen. Dejligt! Vi skal derind om morgenen, så vi har meget af formiddagen. Når vi så har svømmet osv., skal vi spise brunch i deres café.


Derfor vil jeg meget gerne høre om DGI-byen - både godt og dårligt. Har I været der, hvordan har det været osv.? Og har I evt. nogen billeder, jeg vil meget gerne se billeder derfra.


Jeg har hørt, at de har en fed trampolin ud i vandet. Og også en 10-meter vippe. Argh! Jeg skal sgu ikke nyde noget. 3-meteren er høj nok for mig. Har I prøvet den (10-meteren)?


Så alt i alt, fortæl det hele om DGI-byen. Det vil jeg blive meget glad for.


Det blev sgu lidt langt, og ved I hvad? Jeg keder mig ekstremt. Så jeg ser finale kampen om igen. Hå hå hå.

- Fortsat god aften.


EMMA

Kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 11:46

Er der ikke nogen, der ved noget om det? :)


EMMA

Kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 11:57

har været dgi-byen extremt mange gange da jeg bor 15 min. med bus derfra og da min venindes mor arbejder så mig & min veninde kan komme gratis (:


mht. til cafeen så er den rigtig rigtig god der dufter så fuckergodt! har faktisk aldrig spist brunch der, men kan kun forestille mig den er god :)


der er en trampolin, den er jeg bare freaking bange for, fordi jeg engang sprang fra den i vandet og hoppede jeg bare dobbelt så op i luften som troede og blev herrer forskrækket :D men ja der er 10-meter vippe, den har jeg dog aldrig taget med sammen til at prøve og der er også en klatrevæg man kan klatre på og så falde fra klatrevæggen ned i vandet (: og meget andet :b


i skal nok få det sjovt :)


- min mening (:


FIONABONA

..med part på frk. olsen


jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrifft
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 12:18

Fiona: Tak, fordi at du (som den eneste) gider at svare. Aj, det lyder rigtig fedt. Jeg er også sikker på, at vi får det sjovt.


EMMA

Kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hhhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 12:44

Hejsaa Emma...


DGI byen er FED jeg syntes der er gode antiviteter derinde man kan lave mange ting når man bader:P


Resturanten syntes jeg også er god og ligesom fiona kan jeg kun forestille mig at deres brunc(staves) er god...


10 METERVIPPEN! du må da være sindsyg!!! intet for mig derop!


Tillykke med på torsdag + håber i får en god tur:P


hilsen Emilie






£milie

Mikcey du er guld VærD

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 12:50

Emilie: Det lyder rigtig fedt. Og det gør deres restuarant også. Nej, jeg skal sgu heller ikke op på 10-meteren. Så er man da sindsyg. Men tak. :D


EMMA

Kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 3254363
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 14:18

Har været der et par gange Det er meget sjovt at være der, syntes bare der godt måtte være en rutschebane (staves?) ..


mht. cafeen er den vidst meget god, men sidst jeg var der var det meget dyrt.


ια


Min skat hverken klirrer eller glitrer.

Den skinner i solen og vrinsker i natten.


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfdsfdfsdfdfsdf
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 14:51

Jeg har været der før d; (med aiida)


Og den der er meget sjovt. Og ja har prøvet den der vippe Q;

Men det er ik et sted jeg kunne være i herre mange timer, men der er meget sjovt da (der er sådan et vindue under vandet, hvor man kan se når de har hoppet ned fra vippen, og der er altid nogle som mister den der bikini-top) hahahha.


Den der café er vidst os god, den er belevet ret sund 8)

Men der er herre dyrt. Jeg tror jeg sidst købte en hotdog et andet sted d:


»pernillepap«

skiftet hesten ud med bolden (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 15:07

jeps, jeg har været der med min håndboldklub. og ja, jeg har prøvet 10-meteren! omg det var godt nok sjovt.

men det var pænt nasty, for det var sådan 3 af drengene fra eliten, som ville have mig med op på den. og så bærer de mig så heeeeele vejen derop, selvom jeg strittede imod. og så da jeg kom derop og så ned, så hoppede jeg bare hurtigst muligt, fordi jeg bare ville ned (er pisse højdeskræk) og så hoppede jannick lige efter mig, men han ramte kraftedme vandet først. det sku ondt!


men der er SÅ fedt


Mia Svane

Tidligere TeamFM.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 16:07

Mia: Arg, jeg får helt gåsehud. At du tør! Men ja, okay. Hvad skulle du ellers gøre, når du blev tvunget derop? :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 17:23

Det er en 5'meter vippe, ik 10 (:


»pernillepap«

skiftet hesten ud med bolden (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 17:28

Har aldrig været der, men det lyder fedt :D


En 5 meter vippe er da nice :D



BANANBRØD

for those who love

time is eternity


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 18:14

Hvad er det? : o




» LulluBullu B-)

Nightwish 2007 [L]


Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 18:15

Nå, for pokker. Men det sgu også højt. =D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej :D
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 18:19

Som lulu - hvad er det? :'D



» SpasserTazz «

'Glade mennesker lever længere.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 18:21

Et kæmpe "badeland". Altså der er også mange andre ting, men dem ved jeg ikke helt, hvad er for nogle. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfsdfdf
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 18:25

Der er også en masse andre ting i DGIbyen som sportshaller, bowling (?), klatrervæg osv. xD

Men det er vidst badelandet som er mest kendt eller sådan.


»pernillepap«

skiftet hesten ud med bolden (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 19:32

Ej, det lyder da herre fedt :Q Vil mega gerne derover! Men det lyder da fedt med den trampolin i vandet, jeg har os sprunget fra en 5. meter vippe, det er herre sygt. Du skal ikke springe derfra! Q; jeg gør det aldrig igen :f <333


E M M A
What dosent kill you,

makes you stronger!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfsdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 19:35

Emma - Det er sådan en lille trampolin, ligesom en lille vippe.

Det er ik sådan en trampolin i vandet nærmest Q; Men den er da nice nok xD


»pernillepap«

skiftet hesten ud med bolden (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 sig hvad du mener og men hvad du siger
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 16:29
Så kommer jeg her som ene mand og må sige at jeg hader dgi-byen.
Synes der er noget så kedeligt, og alt for mange små børn.

Nææ, det skal hedde bellahøj badet.

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 17:20

Emma: Det har jeg heller ikke tænkt mig, haha.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 17:42

Jeg bor i Jyde-land, så jeg aner ikke en skid om det ;)



Sofie & Cappuccino

Don't steal

The guvernment hates competition

0
0
Svar på denne tråd
 
 HyggeHejsa
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 20:38

Jeg har kun været der en gang - sidste år da jeg var med efterskolen derinde og lave gymnastikopvisning. :P

Men synes da det virker som et super sted. ;)


Prinsessa

Der er kun ét svar på nederlag

- og det er sejr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 21:35

pirat, tazz og sofie: haha hvor lyder i jyde-agtige :D


lærgø: det er sgu da fyldt med små børn i alle svømmehaller?


- min mening (:


FIONABONA

..med part på frk. olsen


jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 18:30

Åååårh, Fiona :D Ikke drille



Sofie & Cappuccino

Don't steal

The guvernment hates competition

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider