Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Ny hest q:
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:03

Ja endelig fandt jeg den rigtige. Vi har været ude at se ham før, men det var først idag jeg skulle prøve ham.

Han har intet navn da han er avlet i tyskland (de giver dem ikke navne der ?). Han er lidt over 4år, tysk oldeborg, og lige tilredet. Nu skal han bare gå igennem dyrelægen. Sider bare her med kæmpe smil på

Men hvad syntes i bassen skal hede?


x Cecillie & Ceylon x

RIP Ceylon Du vil ALTID være husket, ALTID

†24/12 2007






0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:07

Flot hest - held og lykke med dyrlæge.


Men er han lige tilredet, hvorfor pokker skal han så gå i den holdning?!


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 Cille'Prut
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:10

Kia:

Han har været redet i nogle uger, men har allerede mange muskler og selfølgelig bliver han dyb i starten, men billederne er kun fra hvor jeg har løftet han


x Cecillie & Ceylon x

RIP Ceylon Du vil ALTID være husket, ALTID

†24/12 2007






0
0
Svar på denne tråd
 
 fjfjfgjfjfjgjg
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:12

Den skal vel hedde et eller andet tysk.


Bratwurst? Sauerkraut?



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:18

Jeg ser ikke en hest med muskler og muskler til ridemæssigt brug kan den umuligt ha' fået efter et par uger :|



Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 Cille'Prut
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:21

Tror også det er noget andet at se ham rigtigt. Billederne er taget de sidste 5 min, det vil sige han har haft god tid til at blive dyb først.


x Cecillie & Ceylon x

RIP Ceylon Du vil ALTID være husket, ALTID

†24/12 2007






0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:22

Tja, hver sin mening. Jeg har selv en 4-års der har været redet i tre uger nu, ville aldrig bede ham om at samle sig før han har fået samlet de nødvendige muskler og balance!


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 Cille'Prut
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:24

Han har også været redet mere end 3 uger, men ved ikke præcis. Self skal han have flere muskler, men han dør ikke af at gå sådan i 5 min.


x Cecillie & Ceylon x

RIP Ceylon Du vil ALTID være husket, ALTID

†24/12 2007






0
0
Svar på denne tråd
 
 Dakoda ox.
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:37

Hold da op , han ser da godt Nok fin ud! :O

En fin dreng du har skaffet dig der. (:


Mht navnet, det sys jeg du skulle skulle vælge det ud fra hvordan han er, måske slå op i en tysk navnebog eller engelsk navne bog også vælge det der ud fra. (: Det ville jeg selv nok gøre. Men du er rigtig helig at have sådan en lækker dreng. MUMS!




Mie & Araberdyret Risti Ox,

samt Ox hingsten Stald CaDo´s Dakoda Ox.

Rigtige ryttere rider Ox araber!



HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!!

Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado


0
0
Svar på denne tråd
 
 Cille'Prut
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:40

Mie: Tak, kan sige at han er en rigtig lege, og fjolle basse, som bare ikke kan få nok opmærksomhed Men prøver at snige mig uden om de tyske navne


x Cecillie & Ceylon x

RIP Ceylon Du vil ALTID være husket, ALTID

†24/12 2007






0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 19:09

Ej hvor fedt musen!
Han ser skøn ud!

Jeg synes at han skal opkaldes efter et vidunder uden lige. Så han skal da hedde............. EPIRUS Haha, nej, det ville være synd xD


Glæder mig til at se ham irl! :D



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cille'Prut
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 19:11

Støjer: Haah, den var God

Hmm.. billede nr er et lidt uheldigt moment, men hva fanden, dem kommer der jo mange af når han er så ung q:

Syntes helt klart selv, han er 100% kønere Live


x Cecillie & Ceylon x

RIP Ceylon Du vil ALTID være husket, ALTID

†24/12 2007






0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 19:26

Tiiillykke! og gud hvor er den dejlig! held og lykke mht . dyrlæge!




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 19:26

Hold da helt op, hvor er han lækker! Han skal hedde Mikado, Amigo eller Joker. Sådan én ligner han. ;D


EMMA

Kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha Ox
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 19:36

Hvor er han fin min (:

Det kunne være fedt(:



x Catrine & Zasha x

Fordi vi kan ALT



0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 19:37

Jah, det er lidt svært at se ham ordentligt på de billeder :b Hehe. Men der skal nok blive taget en masse af ham. Om ikke andet skal jeg nok sørge for det xD Han ser i hvert fald dejlig ud! (:



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cille'Prut
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 19:53

Tak alle


Emma: Hmm.. Det skal være et specielt navn, men tak


Støjer: Ja billederne er ikke de bedste de er taget fra en film, som ikke ville læges ind.



x Cecillie & Ceylon x

RIP Ceylon Du vil ALTID være husket, ALTID

†24/12 2007






0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 20:30

Hvor er han lækker (;


Synes at han skal hedde Apollo.


L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 orrrrh
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 20:34

Nej, en fin hyp du har fundet !xD Jeg syntes du skal kalde ham et eller andet originalt! Held og lykke med dyrlægen (;




RIKKE.A

prins & max i er enormt savnede!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 20:39

Arh, skod xD Hehe.



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 20:53

Tillykke med ham, han er da super smuk! :)




É M M À'8)

- med charmetrolden birger!



0
0
Svar på denne tråd
 
 ******
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:07

Tilykke med ham , han ser super fin ud :D

Så må vi krydse for at han går gennem dyrlægen !!


Syntes godt han kunne ligne en der skal hedde Azure :D




Det er forvirringerne og tragedierne her I livet der minder os om , at der er noget bedre et sted derude . Noget der er værd at kæmpe for !

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 00:29

Dejlig hest! Held og lykke med dyrlægen..

Min dreng er også importeret fra Tyskland, og havde heller ikke noget navn. Jeg ville helst at han skulle hedde Arkansas, er helt vild med det navn. Men dengang, for 6 år siden var der en ef landsholdsponyerne der hed Arkansas, så "barnet" kom til at hedde Amadeus:)


Mit forslag er derfor: Arkansas!


Går den ikke, så går den sgu' nok alligevel!


0
0
Svar på denne tråd
 
 :D:D:D:D:D:D:D:D
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 00:40

Han ser fin ud :D


ACapella

Abdallah ( Haha )

Bailando

Baldomero

Barbiano

Callaway's Confetti

Casa Blanca


Kopiere lige nogle a dem jeg kunne lide inde fra billeder.





Cecilie J .

- Søger part ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 13:52

hvor ser den sød ud! tillykke! :D


jeg har også lige fået ny hest, eller, den skal også bare lige igennem dyrlægen på torsdag, så kommer den hjem :D

uuh, man glæder sig virkelig hva'? :D


mht navn.. hm. noget tysk. Karrywurst. ej jeg ved det ikke, jeg har ikke tysk :P


FREJA.snart med toftegaards creline

amina. til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007

meget pony-udstyr sælges


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider