|
|
| DANMARK ER EUROPAMESTRE! |
| Forfatter:  |
Oompa |
| Dato:  |
27-01-2008 17:39 |
|
wuhuuuu 
kh oompa der hader signature fordi de skal være så fisse fancy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
OG DET VAR DANMAAARK OG DET VAR DANMAAAARK OLÉ OLÉ OLÉ!!!
Kia med Gabriel De R "All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay, and he'll listen to me any day."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 5465457658678 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
27-01-2008 17:43 |
|
WIIIIIIII !!!! De bar FOR GO'E MANN !
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| * * * * * * * * |
| Forfatter:  |
Simone Rosholm |
| Dato:  |
27-01-2008 17:44 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ALlalalala |
|
|
VI GJORDE DET ENDELIG!!! NEEEJ hvor er det bare flot!!  Det er bare SÅ velfortjent!! NEEJ hvor er jeg glad  Jeg syntes alle gjorde det godt, pånær Spellerberg. Men vi VANDT jo alligevel!! 
SOFIE DYBERG Med fantastiske Zobell & Lisa. True Love<3 "Du bliver ikke større af, at gøre andre mindre" "Start dagen med et smil" <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sig hvad du mener og men hvad du siger |
|
|
Havde ærlig talt håbet på vi ikke vandt :b
REDHEAD
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lalalalal |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
27-01-2008 17:52 |
|
Det var bare så fedt! Yes Yes. 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
27-01-2008 17:54 |
|
SÅ HVIDT SÅ GODT : D YEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS! hold kæft man! =D VI GJORDE DET! 
BANANBRØD for those who love time is eternity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ajfoajfjaafjo |
|
|
Det er såååå flot klaret! Selvom de godt nok lavede mange fejl, så er det sku en velfortjent sejr! - og Hvidt er jo intet andet end fantastisk 
Louise Nørskov - R.I.P Dilli Dancer 24 januar 08^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NEXT STOP OL!!! |
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!  HVIDT ER EN KEEPER (L) FANDME GODT GÅET - Trods den ikke så gode start!
(L) Simone & Low Länder (L) - elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddddddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
27-01-2008 18:01 |
|
Det er så smukt. Det er så fedt. Og så godt klaret. Stolt Dansker 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kgfdkkgfdkgfk |
| Forfatter:  |
Camilla Christensen »Lady« |
| Dato:  |
27-01-2008 18:02 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! de er såååååå pisse gode maaan!!!!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!!
Camilla Christensen - og stjerneponyen Lady ! <3333
- Flot og velholdt dressur sadel sælges...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| YES YES YES |
|
|
Hvor er det fedt ikke nok med de vandt EM'et, de har 2 mand på all star holdet, hvidt og chritiansen, + christiansen blev en a de 3 topscorer, hvor er det vildt, og så efeter den start 
» Janni « SPRINGPONY SÆLGES !! Skriv for mere info. JHN'S CHAMPIONATSLISTE SPRING PONY 2007 ! Send resultater til mig; Rytters Navn Hestens Navn Hesten kat. Stævnetype Placering Klasse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Eva *Aslan* |
| Dato:  |
27-01-2008 18:35 |
|
!! SÅDAN DANMARK !! DENMARK ROCK....
M.V.H evA med sin Aslan ...One girl will fight to find the HERO within!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalaa |
|
|
Ja, hvor er man dog en stolt dansker!!  Og hvor er drengene dog bare glade!! Ja selvf.  Jeg kan slet ikke få armene ned, og jeg klapper hele tiden. Neej det er helt fantastisk!! 
SOFIE DYBERG Med fantastiske Zobell & Lisa. True Love<3 "Du bliver ikke større af, at gøre andre mindre" "Start dagen med et smil" <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yea . . . |
|
|
det var så fedt at se:) men en kanon kæmpgjest fra Hvidt, Christiansen, Boesen generalt bare fra dem alle;D OG det var Danmark og det var Danmark
Knus Stina og Bianca <3 Savner Dig Ronaldo <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalal... |
|
|
Lååå låå lååå låå låå låå låå låå åå!!! Kæft hvor er det fedt at se dem så glade !!
Boldsen er herre griner til interviews  Glæder mig til OL !!! 
Mathilde Fryba » uden Sascha Columbine $: du betød alt .. » Gizmo - sammen kan vi alt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Og det var Danmark, og det var Danmark. Olé, olé, OLÉ! DET ER SÅ F*CKING FEDT - VI ER EUROPAMESTRE! HVOR ER JEG STOLT AF AT VÆRE DANSKER! Hvor var det bare fedt! Da de fik overrakt medajlerne, Det regnede ned med gul, og nationalsangen blev sunget!!!!
EMMA Kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Wow, okay. Tag det roligt. Det er da stort, men synes folk overreagerer lige lovligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Har aldrig forstået, hvorfor det er så vigtigt at vinde. Når man ikke selv spiller? 
» A n n - S o fi e En dag vil du takke mig for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
SÅ godt gået af Danmark!!!  Total nice med det der guldhår til medaljeoverrækkelsen - @!#$ de så dumme ud xD
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
27-01-2008 19:06 |
|
DET VAR SÅÅSÅSÅSÅÅSÅSÅSÅSÅS GODT!!!! 
É M M À'8) - med skønheden birger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
27-01-2008 22:28 |
|
haha, ja det er herrer fedt  jeg var i døgn netto med min far & min lil'brow da en af min lil'brows venner så smser at Danmark vandt og min lil'brow nærmest råber: "DANMARK VAAAAAAAAAAANDT, DE ER BLEVET EUROMESTRE, JAAAAAAAA!!!" 
- min mening (: FIONABONA ..med part på frk. olsen jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|