Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 DANMARK ER EUROPAMESTRE!
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 17:39

wuhuuuu



kh oompa

der hader signature fordi de skal være så fisse fancy

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 17:41

OG DET VAR DANMAAARK OG DET VAR DANMAAAARK OLÉ OLÉ OLÉ!!!


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 Håndbold.
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 17:41

Yay!



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 17:42

Det var for vildt. ;D


Kh. Patricia Jørgensen
0
0
Svar på denne tråd
 
 5465457658678
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 17:43

WIIIIIIII ;D !!!!


De bar FOR GO'E MANN !





± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja.....
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 17:43

Tillykke til håndbold holdet :)


Hvidt var bare SÅ sej!



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!
myspace.com/fabaech
Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 * * * * * * * *
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 17:44

KANONJE DANMARK! :D :D :D :D :D :D

Kasper stod KANON! :)


..Simone & Kaluha
0
0
Svar på denne tråd
 
 ALlalalala
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 17:51

VI GJORDE DET ENDELIG!!!


NEEEJ hvor er det bare flot!!


Det er bare SÅ velfortjent!!


NEEJ hvor er jeg glad


Jeg syntes alle gjorde det godt, pånær Spellerberg. Men vi VANDT jo alligevel!!


SOFIE DYBERG
Med fantastiske Zobell & Lisa.

True Love<3
"Du bliver ikke større af, at gøre andre mindre"

"Start dagen med et smil"

<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 sig hvad du mener og men hvad du siger
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 17:51
Havde ærlig talt håbet på vi ikke vandt :b


REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalal
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 17:51

wuuuuhuuuuuuu :D :D



DANMARK ER SÅÅÅÅÅ SEJE ;D ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 17:52

Det var bare så fedt!

Yes Yes.


L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 17:54

SÅ HVIDT SÅ GODT : D



YEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS!


hold kæft man! =D VI GJORDE DET!





BANANBRØD

for those who love

time is eternity


0
0
Svar på denne tråd
 
 ajfoajfjaafjo
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 17:59

Det er såååå flot klaret!
Selvom de godt nok lavede mange fejl, så er det sku en velfortjent sejr!
- og Hvidt er jo intet andet end fantastisk ;)


Louise Nørskov

- R.I.P Dilli Dancer

24 januar 08^

0
0
Svar på denne tråd
 
 NEXT STOP OL!!!
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:01

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

HVIDT ER EN KEEPER (L)


FANDME GODT GÅET - Trods den ikke så gode start!




(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt


0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:01

Det er så smukt.


Det er så fedt.

Og så godt klaret.

Stolt Dansker 8D



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 kgfdkkgfdkgfk
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:02

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! de er såååååå pisse gode maaan!!!!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!!




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej :D
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:08

Det er mega fedt (:




» SpasserTazz «

'Glade mennesker lever længere.

0
0
Svar på denne tråd
 
 YES YES YES
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:16

Hvor er det fedt :D ikke nok med de vandt EM'et, de har 2 mand på all star holdet, hvidt og chritiansen, + christiansen blev en a de 3 topscorer, hvor er det vildt, og så efeter den start :D


» Janni «

SPRINGPONY SÆLGES !! Skriv for mere info.


JHN'S CHAMPIONATSLISTE SPRING PONY

2007 !

Send resultater til mig;


Rytters Navn

Hestens Navn

Hesten kat.

Stævnetype

Placering

Klasse

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:35

!! SÅDAN DANMARK !!

DENMARK ROCK....



M.V.H

evA med sin Aslan

...One girl will fight to find the HERO within!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalaa
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:43

Ja, hvor er man dog en stolt dansker!!


Og hvor er drengene dog bare glade!! Ja selvf.


Jeg kan slet ikke få armene ned, og jeg klapper hele tiden. Neej det er helt fantastisk!!


SOFIE DYBERG
Med fantastiske Zobell & Lisa.

True Love<3
"Du bliver ikke større af, at gøre andre mindre"

"Start dagen med et smil"

<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Yea . . .
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:45

det var så fedt at se:)


men en kanon kæmpgjest fra Hvidt, Christiansen, Boesen generalt bare fra dem alle;D


OG det var Danmark og det var Danmark




Knus

Stina og Bianca

<3 Savner Dig Ronaldo <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalal...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:46



Lååå låå lååå låå låå låå låå låå åå!!!



Kæft hvor er det fedt at se dem så glade !!

Boldsen er herre griner til interviews :P


Glæder mig til OL !!!



Mathilde Fryba

» uden Sascha Columbine $: du betød alt ..


» Gizmo - sammen kan vi alt !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:48

Og det var Danmark, og det var Danmark. Olé, olé, OLÉ!


DET ER SÅ F*CKING FEDT - VI ER EUROPAMESTRE!
HVOR ER JEG STOLT AF AT VÆRE DANSKER!


Hvor var det bare fedt!


Da de fik overrakt medajlerne,
Det regnede ned med gul,

og nationalsangen blev sunget!!!!



EMMA

Kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:53

Wow, okay. Tag det roligt. :D Det er da stort, men synes folk overreagerer lige lovligt.


Kh. Patricia Jørgensen
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:55

Har aldrig forstået, hvorfor det er så vigtigt at vinde. Når man ikke selv spiller? :P




» A n n - S o fi e
En dag vil du takke mig for det B)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 19:05

SÅ godt gået af Danmark!!!

Total nice med det der guldhår til medaljeoverrækkelsen - @!#$ de så dumme ud xD



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 19:06

DET VAR SÅÅSÅSÅSÅÅSÅSÅSÅSÅS GODT!!!! ;D


É M M À'8)

- med skønheden birger


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:28

haha, ja det er herrer fedt :D


jeg var i døgn netto med min far & min lil'brow da en af min lil'brows venner så smser at Danmark vandt og min lil'brow nærmest råber: "DANMARK VAAAAAAAAAAANDT, DE ER BLEVET EUROMESTRE, JAAAAAAAA!!!"


- min mening (:


FIONABONA

..med part på frk. olsen


jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider