Hejsa, JHN ..
Min onkel og tante har to børn i alderen af 4-5 og de bliver bare så meget passet på, trygge rammer er gode, men dette er aligevel lidt for meget!
Børn skal jo have lov til at lære at farlige ting skal man passe på!
De klipper de farlige, og sørlige scener fra film.
Når de er her ovre skal vi spørge min tante og onkel hvilke film de må se. De vil så gerne se "peter plys og haffelaffen"
hvorefter min onkel siger "nej, der bliver moren altså væk det er for sørgeligt" 
Okay , det er vel ham der bestemmer tænker jeg og finder en anden "svampebob" men den er åbenbart for uhyggelig. derhjemme klipper de de uhyggelige og sørlige scener fra alle de der disney film, og alle andre børne film, + at forældrene skal chekke vær gang de ser en tv-udsendelse her ude, og når der endelig er ro blandt de to søskene fordi de ser en spændene fiilm, kommer der konflikt og larm fordi forældrene skifter kanal.
De græder hele tiden, og hvis det ikke lige er det morgenmad der passer dem, kan forældrene komme med 190 forskellige ting og de tuder og skriger hver gang. forældrene bliver ikke sure, men siger bare "undskyld" og kommer med noget nyt.
De må ikke snakke om "prut og tis" men her er en episode.
min onkel har 2 små børn der er i den alder, og deres mor gør det ikke bedre, da de var i svømmehal og børnene ikke ville op af boblebadet og så sagde moren krafthelvede "i bliver nød til at gå op af vandet, fordi jeg skal lave en @!#$, og den begynder alderede at lugte" det er fuldstændig upedægoisk
kopirered fra nogetjeg skrev i chatten...
Sys i det er okay, eller er jeg bare for følsom?