Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

DEBAT- pædagogik.
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 21:10

Hejsa, JHN ..

Min onkel og tante har to børn i alderen af 4-5 og de bliver bare så meget passet på, trygge rammer er gode, men dette er aligevel lidt for meget!

Børn skal jo have lov til at lære at farlige ting skal man passe på!

De klipper de farlige, og sørlige scener fra film.

Når de er her ovre skal vi spørge min tante og onkel hvilke film de må se. De vil så gerne se "peter plys og haffelaffen"

hvorefter min onkel siger "nej, der bliver moren altså væk det er for sørgeligt"

Okay , det er vel ham der bestemmer tænker jeg og finder en anden "svampebob" men den er åbenbart for uhyggelig. derhjemme klipper de de uhyggelige og sørlige scener fra alle de der disney film, og alle andre børne film, + at forældrene skal chekke vær gang de ser en tv-udsendelse her ude, og når der endelig er ro blandt de to søskene fordi de ser en spændene fiilm, kommer der konflikt og larm fordi forældrene skifter kanal.

De græder hele tiden, og hvis det ikke lige er det morgenmad der passer dem, kan forældrene komme med 190 forskellige ting og de tuder og skriger hver gang. forældrene bliver ikke sure, men siger bare "undskyld" og kommer med noget nyt.

De må ikke snakke om "prut og tis" men her er en episode.

min onkel har 2 små børn der er i den alder, og deres mor gør det ikke bedre, da de var i svømmehal og børnene ikke ville op af boblebadet og så sagde moren krafthelvede "i bliver nød til at gå op af vandet, fordi jeg skal lave en @!#$, og den begynder alderede at lugte" det er fuldstændig upedægoisk

kopirered fra nogetjeg skrev i chatten...

Sys i det er okay, eller er jeg bare for følsom?

Lady og Nana-

i er fantastiske!<'3

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 21:16

ej gud det var da nogle virkelig, virkelig nogle over beskytsomme forældre. Har de virkelig klippet alle uhyggelige og sørgelig scener ud fra disney-film? Det er virkelig desperat. Ej, men altså... De har slet ikke overvejet hvis børnene engang er hjemme hos nogle venner og så kommer til at se en "uhyggelig" scene så flipper børnene jo sikkert ud fordi de aldrig har set noget lignende? Ej det er altså virkelig skræmmende.

- min mening (:

FIONABONA

..med part på frk. olsen

jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 21:17

De er da helt klart for følsomme. Det er helt "ulækkert" at læse. Børn skal være børn, de skal lære hvad der er farligt her i livet, og hvad der ikke er. De skal f.eks. lære, at det gør ondt at brænde sig på ilden. Sådan nogle ting, børn skal lære at tage ansvar.

Men nu må I ikke misforstå mig. De skal selvfølgelig også have lov til at være børn. Det skal ikke være sådan noget "B.S" agtigt. Ham som siger; "Børn skal opdrages som soldater", det vil jeg slet ikke mene, at han har ret i. ;)

E M M A.

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene.

0
0
Svar på denne tråd

wallah habibi
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 21:21

omg

Alt for overfølsomme forældre de har! :O

BANANBRØD

for those who love

time is eternity

0
0
Svar på denne tråd

ghvghfgh
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 21:22

det er selvfølgelig underligt for dig at se. Men jeg tror ikke du skal bekymre dig så meget om det. Mon ikke de lære at det ikke kan betale sig at være så beskyttende hen ad vejen

Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd

hhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 21:32

Jeg bekrymre mig ikke specielt sys bare det er lidt groteskt!

Lady og Nana-

i er fantastiske!<'3

0
0
Svar på denne tråd

born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 00:43
Ej men het ærligt, de forældre kan jo ikke blive ved med at pakke deres små børn ind i pambers soft bleer.
..og helt ærligt, man har da bare en anelse for meget tid hvis man har tid til at sidde og klippe ting ud af film, og børnene kan jo heller ikke snakke med i børnehaven hvis de ikke har set hele familien, det jo synd for dem?
Husker tydeligt at alle mine veninder i børnehaven havde set titanic og det havde jeg ikke, det var seriøst frygteligt, at sidde der og ikke kunne snakke med.

Men folk skal altså lære at give slip på deres små panodilblege fede unger!

REDHEAD

If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change

0
0
Svar på denne tråd

Redhead:
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 08:22

JA, nemlig.. Min lillesøster har set harry potter hun er 7, men en meget 'barsk' pige. Da hun spurgte min onkel hvad ha sys oom den der stivede han helt

Lady og Nana-

i er fantastiske!<'3

0
0
Svar på denne tråd

sig hvad du mener og men hvad du siger
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 11:32
Harry potter?
Ej men come on man. Jeg så rejseholdet da jeg var 7? Og jeg har da ikke nogle psykiske lidelser pga det.

Jeg har altid fået meget meget frie tøjler, måtte se i fjernsynet hvad jeg ville, og jeg har også altid selv sagt stop. Jeg har fået lov til rigtig mange ting, jeg har måttet gøre lidt hvad jeg ville, og vil sige at det har jeg været SÅ glad for. Mine forældre støttet mig i mine beslutninger, uanset hvor dårlige de synes de er. Og jeg har altid været den er måtte mest.
Hvis de forældre fortsætter, ender det jo med børnene bliver fuldstændig desperate efter at prøve noget 'farligt'.

og de forældre burde godt nok også lære at sige stop! Nej børn skal jo ikke have hvad de peger på, hvordan tror du så liiiige de ender når de bliver ældre?

REDHEAD

If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change

0
0
Svar på denne tråd

dshfdshfdhfdh
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 11:42

De var på skiferie sammen med min anden onkel og deres famile, og så sagde de at de ville have et eller andet mad så sagde min onkel "aå gå selv hen og tage noget du ved hvor køkkenet er" så stod de ellers bare som et spørgsmålstegn

Lady og Nana-

i er fantastiske!<'3

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:38

Børn skal helt klart have lov til at være børn, i en måske lidt urealistisk verden.

Men man kan altså ikke fjerne alt de realistiske fra deres liv.

Hvad så når de kommer i skole.

Og de andre børn i klassen snakker om at Slås osv.

og de andre børn siger F*ck , hvad gør de så?

De står og glor og fatter ikke hat.

De bliver så meget anderledes at det kan føre til drillerier.

╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider