Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Sådan skal det ikke gøres *ridebilleder*
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 22:52
Heyson

Jæs, altså..

I torsdag var fiona og jeg oppe hos francesca og olsen, og vi havde taget kameraet med, og var klar til at tage nogle gode billeder, og hestene skulle gå fint.
..lad os bare sige at sådan gik det ikke, billeder blev taget i de mærkeligste vinkler og francesca gik af @!#$ og det hed bare: frem, hurtigere, frem, frem, nuuuu, og så hovedet HELT op til skyerne :b, men fiona sagde olsen gik fino bambino.
Nå, men ihvertfald her er nogle billeder af hvordan det ikke rigtig er sådan det skal gøres:


1. Billederne skal være skarpe, ligesom dette her


Du skal sidde sådan her, all the time. (jeg spændte bøjler ned, derfor opstillingen)


Nogle nogenlunde vellykkede billeder fik vi da også


Jeg spændte bøjler


Billederne skal forresten HELST tages i denne vinkel, da du så fanger hesten udtryk heeelt rigtigt


Man får jo altid at vide at man skal smile og få det til at se nemt ud


Fionaaa og olsåååårn


Hvis du ryster kameraet lidt mens du tager billedet, bliver billederne som vist her super duper


Francesca ville frem, og synes alt på banen var ekstremt farligt, hjalp heller ikke synderligt med at man kunne høre føllet stå og kalde


Hovedbilleder skal helst tages oppe fra hesten, da du så fanger dem i den helt rigtige vinkel


Fiona og olsan(haha, nyt navn til olsen fiona, olsan)


Rytteren på billedet skal helst se så dæmonagtig og farlig ud som overhovedet mulig i hovedet


Og noget mig og fiona er mega gode til, som også er en viigtig del af at få et super billed, er at det SKAL tages bagfra


Fordi jeg ELSKER kameraer


Fiona tager indspændinger af


OLSAN


Francesca og lærke


Og får at fiona ikke bliver sur på mig skal jeg huske at skrive dette:

Maver: Jup, hestene er temlig fede, olsen er i fol, og francesca bliver ikke redet suuuuper meget
Sadler: Vi har prøvet at ligge dem tilbage, og spænde gjorde igen efter vi har skridtet varm, men de glider altså lidt, og vi skal også lige have spurgt ejeren om det
Indspændinger og chambon: Dem gider vi ingen kommentarer til, det er ikke os der siger vi skal ride med dem, men ejeren(og underviser), der synes vi skal. Vi føler os temlig dyreplager agtig i forvejen.


og til sidst en lille video af egolærke og sødefiona
Egolærke og sødefiona

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 haha.......
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 22:56

Haha ! I må ha det sk**e sjovt når i rider (;



*** Så var det så lige at Rikkea ***
var pist væk igen'igen !


*savner prins og max ubeskriveligt meget ! *

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:06

Det ser rigtig hyggeligt ud! (:
Hvor høj er du Lærke? xD

Og jah, synes virkelig at i skal skynde jer at snakke med ejer om de sadler for de skal i hvert fald 10 cm længere bagud!



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:08
RikkeA - jup, vi har det nemlig temlig sjovt (: .

Støjer - Var det ogs'. Men sidst jeg blev målt var i slutningen af sommeren og der var jeg 183 cm. Jup, vi snakker med hende om det på mandag.

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 gffddfghfhrgdfg
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:13

Hahaha grinern xd

i har verdens sjoveste stemmer fione og gavmilde lærke ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:14

Ja, okay (:

Hvor høj er Francesca?



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 sig hvad du mener og men hvad du siger
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:15
RikkeEvigglad: jæææs, jeg er så gavmild ;-D

Støjer- Hun er 170, hvorfor?

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:15

Jeres indlæg er bare de sjoveste. Og især jeres videoer. I ævler bare løs om alt mellem himmel og jord, foran en million mennesker. Hahaha, det er så fedt at høre på. ;D


E M M A.

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:16

ej gud hvor lyder min stemme mærkelig på video'en :D


men jeg synes altså virkelig at olsen går af @!#$ og det ligner at jeg hiver hende sindssygt meget i munden, men hun faktisk rigtig godt den dag i forhold tilat vi ikke havde undervisning for det går altid 10 gange bedre når vi har undervisning.


- min mening (:


FIONABONA

..med part på frk. olsen


jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:17

vi knevrer altid løs med vores sjove stemmer når vi skridter af


- min mening (:


FIONABONA

..med part på frk. olsen


jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgbvcbchfghbcvh
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:17

Haha 20 kr i lotto? xd

i er gok og det er røv sjovt at høre på ;D

blærerøvsgavmildelærke og klogefiona



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:18

Prøver bare at finde ud af om den str. hest jeg gerne vil ha' vil blive alt for stor til mig Men tak!



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:20
Emma - Det siger alle altid, men ja okay.. vi snakker om alting, om marsvin er vilddyr osv osv

fiona - du ikke særlig samarbejdsvillig idag :b ooorh, ja, elsker at få undervisning.

Rikke - ja, men jeg kan ikke have andre folk er lykkelige, men synes nu jeg er god til at skjule det :b,

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 sig hvad du mener og men hvad du siger
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:22
Støjer - haha, men selv tak

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:23

det er da det jeg er! superkloge, voksne, modne og kan-godt-godt-væreegladdpåndrese vegnenfionana ...eller så ikke lige altid, men alligevel


støjer: skal du have ny hest eller hvad? (:


- min mening (:


FIONABONA

..med part på frk. olsen


jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:28

Ny hest? Har jeg éen i forvejen? :b

Neej, men skal ikke ha' hest - endnu i hvert fald


Men prøver bare at finde ud af om min 'ønske-højde' er fuldsændig forkert i forhold til min dværg-størrelse eller hvordan



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 sig hvad du mener og men hvad du siger
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:28
fiona - er jeg så den superdumme egoistiske blærerøvsagtige lærke?

Den vil jeg ikke være :( .

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:37

støjer: nå nej, mente ny part... (var jeg bare for doven til at skrive :D)

nåååå okay :)


lærke: nej det er du altså ikke lærke!


- min mening (:


FIONABONA

..med part på frk. olsen


jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 sig hvad du mener og men hvad du siger
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:39
fiona - ooorh det var godt. synes mere denne passer: Meget søde og geniale der altid hjælper andre med at stresse af lærke

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:41

lærgø: ja det er rigtigt, det passer godt. Så er jeg også: ret stressende, vi-skal-nå-tidsplanen-agtig fiona


- min mening (:


FIONABONA

..med part på frk. olsen


jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:46
fiona: jaer også er jeg også: jeg hader min klasse og skal bruge mindst 30 min hver dag på at bande og svovle og hade dem hverdag agtig lærke

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:51

lærke: uha ja den er go'. Og jeg er virkelig træt af at høre om hvor meget lærke hader sin klasse og jegHAR fattet at de er snæversynede og irriterende men jeg lytter altid tålmodigt til når lærke brokker sige over dem agtigt fiona - den var lang :D


- min mening (:


FIONABONA

..med part på frk. olsen


jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 sig hvad du mener og men hvad du siger
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:55
fiona - aaarj, fiona! vidste slet ikkedu var træt af det, sådan må du gerne lige sige!

Så er jeg ogs': som er meget glad for fiona er så dygtig og god at hun lytter tålmodigt hver gang jeg hader min klasse højlydt og fortæller hende alt i mindste detalje agtig lærke

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:56

lærke: aj det har jeg altså også sagt over sms her en uge siden eller sådan noget. Kan du ikke huske det?


jaaaaaa, det er godt du er det :)


- min mening (:


FIONABONA

..med part på frk. olsen


jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 sig hvad du mener og men hvad du siger
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:58
Fiona - overhovedet ikke?


REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 00:03

lærke: nå okay, og nu har jeg typisk lige slettet alle mine beskeder da der ikke var plads til flere så jeg kan ikke engang bevise det, men det skrev jeg altså.


- min mening (:


FIONABONA

..med part på frk. olsen


jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 00:16

Må vi ikke få at vide hvad det var som ikke må komme ud på jhn? ;D ;D ;D




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 00:43

Fiona: Nåeh okay :b Hehe. Men nej nej, overhovedet ikke (: <3



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 09:02

Haha ;D Gode billeder xD


* EMMABORUM *

Birger er herre sej

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 13:06

seriøst hvor kan i dog være grineren at høre på ;D


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 17:11

støjer: okay det var godt :)


simi: nej det er jo ligesom at sige en hemmelighed! hvis man siger den er det ikke en hemmelighed mere :D


emma-bb: ja ikke?


cecilie c: haha, jeg er glad vi morer dig


- min mening (:


FIONABONA

..med part på frk. olsen


jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 17:18

søde heste =D


men du har godt lange tøjler

her er din hånd næsten oppe i maven på dig selv





» LulluBullu :*

Nightwish 2007 [L]


Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 00:38
002-pirat - ved det godt, har en irriterende vane med at lave laaaaange tøjler og så have hænderne i maven

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider