Heyson
Jæs, altså..
I torsdag var fiona og jeg oppe hos francesca og olsen, og vi havde taget kameraet med, og var klar til at tage nogle gode billeder, og hestene skulle gå fint.
..lad os bare sige at sådan gik det ikke, billeder blev taget i de mærkeligste vinkler og francesca gik af @!#$ og det hed bare: frem, hurtigere, frem, frem, nuuuu, og så hovedet HELT op til skyerne :b, men fiona sagde olsen gik fino bambino.
Nå, men ihvertfald her er nogle billeder af hvordan det ikke rigtig er sådan det skal gøres:

1. Billederne skal være skarpe, ligesom dette her

Du skal sidde sådan her, all the time. (jeg spændte bøjler ned, derfor opstillingen)

Nogle nogenlunde vellykkede billeder fik vi da også

Jeg spændte bøjler

Billederne skal forresten HELST tages i denne vinkel, da du så fanger hesten udtryk heeelt rigtigt

Man får jo altid at vide at man skal smile og få det til at se nemt ud

Fionaaa og olsåååårn

Hvis du ryster kameraet lidt mens du tager billedet, bliver billederne som vist her super duper

Francesca ville frem, og synes alt på banen var ekstremt farligt, hjalp heller ikke synderligt med at man kunne høre føllet stå og kalde

Hovedbilleder skal helst tages oppe fra hesten, da du så fanger dem i den helt rigtige vinkel

Fiona og olsan(haha, nyt navn til olsen fiona, olsan)

Rytteren på billedet skal helst se så dæmonagtig og farlig ud som overhovedet mulig i hovedet

Og noget mig og fiona er mega gode til, som også er en viigtig del af at få et super billed, er at det SKAL tages bagfra

Fordi jeg ELSKER kameraer

Fiona tager indspændinger af

OLSAN

Francesca og lærke
Og får at fiona ikke bliver sur på mig skal jeg huske at skrive dette:
Maver: Jup, hestene er temlig fede, olsen er i fol, og francesca bliver ikke redet suuuuper meget
Sadler: Vi har prøvet at ligge dem tilbage, og spænde gjorde igen efter vi har skridtet varm, men de glider altså lidt, og vi skal også lige have spurgt ejeren om det
Indspændinger og chambon: Dem gider vi ingen kommentarer til, det er ikke os der siger vi skal ride med dem, men ejeren(og underviser), der synes vi skal. Vi føler os temlig dyreplager agtig i forvejen.
og til sidst en lille video af egolærke og sødefiona
Egolærke og sødefiona