Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Er så glad
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 21:33

Hej ænder


Min hest har haft en bukkeperiode, men har bare kløet på, hvilket resulterede i at den gik super.Fik den til at gå til biddet og så småt slippe det. Udover det flytter jeg imorgen, og min underviser og jeg begyndte at snakke om det og hun vil gerne komme og undervise mig. Jubii!! Men ville bare spørge hvor længe skal den være det nye sted inden man begynder at få undervisning??


På forhånd tak og fortsat god weekend.


Hilsen Pernille


Pernille


Team Rasted

Nu med den dejligste hest

Høng gymnasium og HF er skolen



0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 21:35

Ej, det er da rigtig godt at høre! Det er så super fedt når det hele pludselig falder på plads, man får nærmest et helt kick.


Hvor lang tid du selv skal gå og tumle er jo meget forskelligt fra hest til hest, men jeg vil ikke mene mere end max. en uge, så burde den i hvert fald være der - altså, hvis du selv rider rundt :)


Kom du ud på Landbrugsskolen? Eller?

Og jeg tror jeg så dig udenfor lokale 1 her forleden! Går du i klasse med Tobias og Geo?


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej!!!
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 21:52

Ja det gjorde jeg, så du synes godt jeg kan få undervisning på torsdag?? Ja gør jeg. Hvor kender du dem fra??


Pernille


Team Rasted

Nu med den dejligste hest

Høng gymnasium og HF er skolen



0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 21:59

Ja, det burde du godt kunne, hvis du rider din hest rundt i de omgivelser, hvori du skal have umdervisning.


Hvor var du flyttet hen? :)


Fra.. Ja, fester og sådan. Geo har jeg kendt fra barnsben af.


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kia med Gabriel
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 22:09

Mener du?? Ok sejt nok og du kender også Celine ikke??


Pernille


Team Rasted

Nu med den dejligste hest

Høng gymnasium og HF er skolen



0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 22:12

Du lyder ikke til at ville ud med hvor du har flyttet Frederik hen? :s


Jo, jeg lærte Celine at kende på vores gamle rideskole.


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kia!!!
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 22:31

Er lige glad flytter jo imorgen, har fået en plads på landbrugsskolen jo.

Ville også have kontaktet dig om plads derude, det kom jo som en overaskelse at de ville lukke.

Men altid fedt når ens hest giver efter, du kan skrive en PB eller ansøge mig på msn så skal jeg fortælle dig noget!!

Hvordan går det med Gabriel??


Pernille


Team Rasted

Nu med den dejligste hest

Høng gymnasium og HF er skolen



0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 22:32

Jeg PB'er dig lige :)


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 23:24

Det lyder da dejligt. :)


E M M A.

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider