|
|
| Burberry is BACK :o) |
|
|
Tja, i hvertfald lidt...  Bubbi fik sig jo nogle super fede orange Proff. Choice gamacher impoteret fra USA tilbage i august måned. Men hvad fedt er der i det, når man ikke har et underlag der er macher PERFEKT? Det har vi nu    Han ville lige vise jer det fine pandebånd han (JEG ) fik i julegave     Er han ikke fin? 
Karen "Gestüt Pallerhaff" "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" .: Årets dressurrytter for hest, JHN 2007 :.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvor er han bare fin. Smukke, smukke Burberry. 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
24-01-2008 21:26 |
|
det har jeg ogs det pandebånd flot sæt 
© Caroline Jonassen © Også kaldet Lunde =) © Med Dizett & Suze © |Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006| Stævnerytter i distrikt 12 .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemadn |
|
|
Det er ikke noget som matchende udstyr på en smuk hest 
Mvh. Rikke Nu med Albinoni Ibi Light Camare Årets JHN springrytter for hest 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
han ser bare så kanon lækker ud  og det udstyr dér, ihj han er lækker altså 
MILH R.I.P kazmir s'; altid elsket <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
smukke smukke Bubbi  og hvor er han lækker i orange  flot pandebånd =D
» The Pirate  ♥ Nightwish 2007 [L] ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Hvor ser han bare godt ud i sit nye tøj!! 
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
24-01-2008 22:17 |
|
ih, han er bare lækker, specielt i det der outfitt (staves?)
» FREDERIKKE&SANTOS ♥ - mon Amor står bag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 676788758 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
25-01-2008 09:38 |
|
Deeeeejlige Bubbi ! Alt bliver jo flot på et kønt dyr  var det ikke dig selv der købte der der pandebånd til dig selv i julegave 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffffffff |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
25-01-2008 13:23 |
|
Jeghar ogs det pandebånd!  Jo, han er rigtigt fin 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Båuii <3 |
|
|
Iiih, hvor fint, Burberry er SÅ dejlig Må vi ikke også se nogle ridebilleder ? Det er lang tid siden 
Sassi&Tara' m. Quintara ox <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 5rye5yeyws |
| Forfatter:  |
BS-Røjsen |
| Dato:  |
25-01-2008 15:34 |
|
Burberry er bare så dejlig Og det orange sæt klæder ham bare super godt 
Maja,- *But in dreams* *I still hear your name* *and ind dreams, we will meet again*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bubbibjörn!! |
|
|
Hello folkens  Er da glad for I kan li' Bubbis nye outfit!! Amalie - Jo, jeg köbte det til mig selv, men min mor "stjal" det inde paa mit vaerelse juleaftensdag og pakkede det ind og gav mig pengene Hehe... Mht. ridebilleder bliver det nok ikke lige pt. - har ikke rigtig nogen fotograf 
Karen "Gestüt Pallerhaff" "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" .: Årets dressurrytter for hest, JHN 2007 :.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
*Anne*
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~ Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning
BM herre volley elite - nu med fanklub Yeah, så snupper vi titlerne i år!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Lækkert outfit  Er vild med, når folk bruger "vilde" farver til deres heste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|