Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Burberry is BACK :o)
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 21:23

Tja, i hvertfald lidt...


Bubbi fik sig jo nogle super fede orange Proff. Choice gamacher impoteret fra USA tilbage i august måned. Men hvad fedt er der i det, når man ikke har et underlag der er macher PERFEKT?


Det har vi nu



Han ville lige vise jer det fine pandebånd han (JEG :P) fik i julegave :)





Er han ikke fin?




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
.: Årets dressurrytter for hest, JHN 2007 :.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 21:24

Hvor er han bare fin. Smukke, smukke Burberry.


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 21:26

det har jeg ogs det pandebånd :D flot sæt :)







© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde =)

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemadn
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 21:27

Det er ikke noget som matchende udstyr på en smuk hest




Mvh. Rikke

Nu med
Albinoni Ibi Light Camare


Årets JHN springrytter for hest 2007



0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 21:30

han ser bare så kanon lækker ud

og det udstyr dér, ihj han er lækker altså :P



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 21:44

smukke smukke Bubbi ;D


og hvor er han lækker i orange :D

flot pandebånd =D




» The Pirate :*

Nightwish 2007 [L]


Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 21:44

Hvor ser han bare godt ud i sit nye tøj!!



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 22:17

ih, han er bare lækker, specielt i det der outfitt (staves?)



» FREDERIKKE&SANTOS

- mon Amor står bag?




0
0
Svar på denne tråd
 
 676788758
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 09:38

Deeeeejlige Bubbi !


Alt bliver jo flot på et kønt dyr :D


var det ikke dig selv der købte der der pandebånd til dig selv i julegave ;D



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 13:23

Jeghar ogs det pandebånd! :D

Jo, han er rigtigt fin :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Båuii <3
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 14:17

Iiih, hvor fint, Burberry er SÅ dejlig Må vi ikke også se nogle ridebilleder ? Det er lang tid siden :D


Sassi&Tara'

m. Quintara ox <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 5rye5yeyws
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 15:34

Burberry er bare så dejlig Og det orange sæt klæder ham bare super godt


Maja,-


*But in dreams*

*I still hear your name*

*and ind dreams, we will meet again*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bubbibjörn!!
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 19:41

Hello folkens :D


Er da glad for I kan li' Bubbis nye outfit!!


Amalie - Jo, jeg köbte det til mig selv, men min mor "stjal" det inde paa mit vaerelse juleaftensdag og pakkede det ind og gav mig pengene :P Hehe...


Mht. ridebilleder bliver det nok ikke lige pt. - har ikke rigtig nogen fotograf :P




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
.: Årets dressurrytter for hest, JHN 2007 :.



0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 20:07

Ih, KAren - savner du din personlige fotograf? Du har da ellers både Kristine og Jens der kan bruges til formålet



Ja, du ved hvad jeg syntes om outfittet - du er jo i fuld gang med at omvende vores hest til bøsse





*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~


Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning


BM herre volley elite - nu med fanklub :) Yeah, så snupper vi titlerne i år!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 21:07

Lækkert outfit :D


Er vild med, når folk bruger "vilde" farver til deres heste


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider