Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Før & efter Kig med :b
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 15:58

Hey ænder hehe . .. sidder lige og keder mig .

så nu kommer der endnu et indlæg fra mig i dag :D god så.

her i morges, tog jeg et før og efter billed af mig selv. først uden ret hår make-up eller noget som helt, og derefter et efter make-upen og det :P

here we go


Før:


Efter:

HAHA.! super spadser FJÆS I love it haha xD

lige et hvor jeg er alm ud.

Ja jeg var træt! og det ses tydelig ikke ? haha :P


okay det var det hehe rimlig meningsløst indlæg hehe men hvad sys i ? :P evt fede tips til forbedring ? :D


og INGEN KOMMENTAR TIL OM JEG SMILER FOR MEGET ELLER FOR LIDT ;)


nå men så vil jeg os gerne se jer FØR og EFTER :P

så imorgen tidlig eller hvornår i nu står op, er det frem med kameraet eller mobilen eller what ever :D


en mini leg ;) hehe

SORRY ÆNDER, hehe sådan går det når Nanna Lykke Rasmussen ikke har noget at lave xD haha. håber i kan bære over med mig ? :D


Hilsen Nanna

Pas på!

jeg æder dig til aftensmad

\\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 16:00

Det skal bestemt ikke offenligt gøres på nettet, hvordan Emma her ser ud, når hun er stået op halv syv om morgenen.


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 16:01

Emma Flossy : argh come one :D haha det sjovt :P


Hilsen Nanna

Pas på!

jeg æder dig til aftensmad

\\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\

0
0
Svar på denne tråd
 
 bdcabsdfluah
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 16:02

Hold da op en forandring :P er vild med billed nummer 2 :D


- MaleneKruse

Gud for MIN verden d;


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 16:06

Tror du, at jeg er sindsyg? Du får især ikke nogen, nu hvor jeg er syg. :D


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 16:09

MaleneKruse: haha tak :P eller hvad man sir?


Emma Flossy: Jeg er født Sindsyg :A haha . . . ar men så når du blir rask ;)


Hilsen Nanna

Pas på!

jeg æder dig til aftensmad

\\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjgjjgjfffj
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 16:13

Der er ingen forandring på mig, jeg er smuk lige fra jeg står op. Og så er det ikke engang løgn!

Det eneste tidspunkt jeg tager makeup på, er når jeg skal i byen. Sjovt nok lider jeg af 'naturlig skønhed' ;)



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddd...dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 16:16

Du er god til at lægge Makeup.

Og for at være en rigtig møgunge , hader jeg bare når du ikke smiler. Smil noget mere popdåse.. Glem det xD

Du er bare så herre køn når du smiler.



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 16:22

FlavaBC: haha Seriøst? hvor er du sej? :D haha


Louise (Muzze): tusind tak haha :D argh de ord varmer ;) hehe


Hilsen Nanna

Pas på!

jeg æder dig til aftensmad

\\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\

0
0
Svar på denne tråd
 
 hhgkkhghkgkhg
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 16:36

Nanzen - Sej og sej heh. Narh, jeg vil bare ikke have, at folk bliver chokerede når de ser mig uden make-up. Så hellere at de synes, at jeg er endnu smukkere, når vi skal i byen;)



Lige et billede hvor jeg rent faktisk har make-up på. Men det er kun på øjnene, og man kan næsten ikke se det. Skulle på date, så ville lige gøre en smule ud af det. Men ja, jeg stinks til det med make-up, cremer og pigeting generelt, så no surprize.



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 16:43

den den(blå?) mascare lignende ting klær dig ;D

hmm jeg kan ikke finde mine uden make up billeder men et billede i ik har set før med make up



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalla
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 17:12

HVORDAN GIK DIN DATE METTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er så spændt på at hører det, lavede i nogle uartige ting? ;D

Hahahha jeg var faktisk inde på facebook idag for at se hvad det var ;b


Øhh. undksyld er det ikke dig fra internettet? GFæridg af grin.


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 gfgjggjgjgjgjf
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 17:20

Hehe, den var god;) No further comments.

Det er faktisk en længere historie..

Ej, det gik rigtig godt. Fik snakket en masse inden vi tog i biffen, jeg fik grint af nogle folk der snublede både udenfor og inde i biografen. Så var han ved at blive kvalt i sin juice, og jeg kunne ikke lade være med at grine, self.

Nå, men vi skulle så have været på café på RizRaz, men havde glemt at det var lørdag, og at man så skulle være 20.

Hmm, vi gik lidt rundt og snakkede, fandt en café som jeg aldrig fandt ud af hvad hed. Men vi fik da snakket i 4 timer straight om løst og fast;) Der var en herre connection:P


Men altså, Marv har jo været helt vild på det sidste, med at få mig tilbage og det ene og det andet. Vi har snakket i tlf de sidste par dage og på msn og alt muligt. Han har skrevet et langt brev til mine forældre, og han flyver mig til USA i vinterferien, så vi kan få snakket.

Går alt godt, kommer han hjem til Dk igen og får styr på sit liv. Så meget vil han gerne, at det her skal virke igen.

Men havde ligesom et dilemma i mit hovede, om jeg sku gi' ham den chance mere, eller bare satse på creepy internet fyr:P

Det blev Marv i første omgang. Matt forstod, og sagde jeg altid kunne ringe ham, hvis jeg ville hooke up igen. Så det hele er endt fint indtil videre.

Går det ikk med Marv, ja så går det ikke. Det må tiden jo så vise.


Desuden var det Myspace;) Og jo, det ER mig fra internettet, er du lidt scary eller hvad?:P



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 22:15

come on ducks :P


Hilsen Nanna :)

Watch out!

jeg æder dig til aftensmad! :*

\\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 23:54

FlavaBC: Nå, så ku' du alligevel ikke holde fingrene fra din helt egen afro..?

Ej, pjat. Dejligt at det kører for dig igen og det hele


Billeder får I ikke af mig. Har nul og ingen på pertuleren




Michael Joseph Jackson

The King of Pop will return in 2008!


0
0
Svar på denne tråd
 
 kakakka
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 21:22

Mette: Haha her får du min længe ventet svar ;b


Neeeeeeeeeeeeeeeej Mette du tager bare ikke Marv tilbage! Tag internet fyr, internet fyr! Jeg ææææælsker ham allerede, jeg synes fandeme det er fedt pga det med nette.


Det vil jeg også snart gøre - ey dude, er det ikke dig fra heste-nettet? Skal vi ikke på date???? :) :)


Ej jeg kan godt forstå dig, 2 år smider man bare ikke væk - desuden er Marv jo et godt kup når i bliver gamle sammen = han kører jo mad ud til gamle mennesker!

Wupti som minder mig om, dengang vi mødtes hvor jeg genkendte Marv fra nettet, og spurgte om det ikke var ham :b hahahah jeg er også en creepy internet-pige :b


Tænkte lige, kan du ikke bare tage dem begge = dobbel hyggenygge om natten


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 gfjgfgjjfjgjggj
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:05

Hehe, jeg mødte da også Marv over nettet. Hvad er forskellen:P


Internet-dating er ret sejt, og ret nørdet:D


Hahaha, han kører jo altså ikke med mad mere Rhea. Så du kan godt glemme, at få rabat til den tid!


Ja, du var da egentlig også herre creepy. Går og forfølger min kæreste osv. Og du kendte mig jo nærmest ikke! RHEA!


Begge er overvejet, og det er også tilladt om natten:P Men jeg må nøjes med en af gangen, bare for at være rar.


Few - Heheh, nej ikke lige p.t. Vi må jo se, hvad det bliver til:P



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheheh
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 21:06

mig uden makeup :D


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 agjhasdg
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 21:17

Amanda: Du er virkelig pæn uden make-up (:

Haha ' ikk fordi du er grim med , nejnej ! Du er vist altid pæn? I hvertfald hvad jeg kan se udfra billeder ..



$ofiesofersofing

Forår i luften? d:

-.{}.-


0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheheh
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 21:25

sofie - årh nu rødmer jeg helt (den de rligner mest en rødme smiley, I guess) tusind tak:P


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 amanda
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 21:35

amanda: det var da så lidt <3

der er virkelig nogle der gemmer sig bag en maske af make-up ;s når man så ser dem uden? omg! ej okay , så slemt behøves det heller ikk at være Men sådan nogle har du sikkert også mødt..

Så har man jo liige en fordel når man også er pæn uden (i dette tilfælde dig) , hehe q:



$ofiesofersofing

Forår i luften? d:

-.{}.-


0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheheheh
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 22:54

sofie - Ih og du bli'r ved med det der smir :I .
Og jeg blir mere og emre flov! :P


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 12:18

Haha, billede 2 er fedt. I for ingen af mig, for pæn det er jeg ikke når jeg lige er stået op.


» Emma Borum
- Med stjerneponyen Birger
Rip Tarzan, 17/12 - 2007
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider