|
|
| Før & efter Kig med :b |
|
|
Hey ænder hehe . .. sidder lige og keder mig . så nu kommer der endnu et indlæg fra mig i dag god så. her i morges, tog jeg et før og efter billed af mig selv. først uden ret hår make-up eller noget som helt, og derefter et efter make-upen og det  here we go Før:  Efter:  HAHA.! super spadser FJÆS I love it haha xD lige et hvor jeg er alm ud.  Ja jeg var træt! og det ses tydelig ikke ? haha  okay det var det hehe rimlig meningsløst indlæg hehe men hvad sys i ? evt fede tips til forbedring ?  og INGEN KOMMENTAR TIL OM JEG SMILER FOR MEGET ELLER FOR LIDT  nå men så vil jeg os gerne se jer FØR og EFTER  så imorgen tidlig eller hvornår i nu står op, er det frem med kameraet eller mobilen eller what ever  en mini leg hehe SORRY ÆNDER, hehe sådan går det når Nanna Lykke Rasmussen ikke har noget at lave xD haha. håber i kan bære over med mig ? 
Hilsen Nanna
Pas på! jeg æder dig til aftensmad \\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det skal bestemt ikke offenligt gøres på nettet, hvordan Emma her ser ud, når hun er stået op halv syv om morgenen. 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj |
|
|
Emma Flossy : argh come one haha det sjovt 
Hilsen Nanna
Pas på! jeg æder dig til aftensmad \\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bdcabsdfluah |
| Forfatter:  |
MaleneKruse |
| Dato:  |
23-01-2008 16:02 |
|
Hold da op en forandring er vild med billed nummer 2 
- MaleneKruse ♡ Gud for MIN verden d;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Tror du, at jeg er sindsyg? Du får især ikke nogen, nu hvor jeg er syg. 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllllllllllllllllllll |
|
|
MaleneKruse: haha tak eller hvad man sir? Emma Flossy: Jeg er født Sindsyg :A haha . . . ar men så når du blir rask 
Hilsen Nanna
Pas på! jeg æder dig til aftensmad \\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjgjjgjfffj |
|
|
Der er ingen forandring på mig, jeg er smuk lige fra jeg står op. Og så er det ikke engang løgn! Det eneste tidspunkt jeg tager makeup på, er når jeg skal i byen. Sjovt nok lider jeg af 'naturlig skønhed' 
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddd...dddddddddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
23-01-2008 16:16 |
|
Du er god til at lægge Makeup. Og for at være en rigtig møgunge , hader jeg bare når du ikke smiler. Smil noget mere popdåse.. Glem det xD Du er bare så herre køn når du smiler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllllllllllllll |
|
|
FlavaBC: haha Seriøst? hvor er du sej? haha Louise (Muzze): tusind tak haha argh de ord varmer hehe
Hilsen Nanna
Pas på! jeg æder dig til aftensmad \\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhgkkhghkgkhg |
|
|
Nanzen - Sej og sej heh. Narh, jeg vil bare ikke have, at folk bliver chokerede når de ser mig uden make-up. Så hellere at de synes, at jeg er endnu smukkere, når vi skal i byen;)  Lige et billede hvor jeg rent faktisk har make-up på. Men det er kun på øjnene, og man kan næsten ikke se det. Skulle på date, så ville lige gøre en smule ud af det. Men ja, jeg stinks til det med make-up, cremer og pigeting generelt, så no surprize.
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
den den(blå?) mascare lignende ting klær dig  hmm jeg kan ikke finde mine uden make up billeder men et billede i ik har set før med make up  
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalla |
|
|
HVORDAN GIK DIN DATE METTE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er så spændt på at hører det, lavede i nogle uartige ting?  Hahahha jeg var faktisk inde på facebook idag for at se hvad det var ;b Øhh. undksyld er det ikke dig fra internettet? GFæridg af grin.
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfgjggjgjgjgjf |
|
|
Hehe, den var god;) No further comments. Det er faktisk en længere historie.. Ej, det gik rigtig godt. Fik snakket en masse inden vi tog i biffen, jeg fik grint af nogle folk der snublede både udenfor og inde i biografen. Så var han ved at blive kvalt i sin juice, og jeg kunne ikke lade være med at grine, self.  Nå, men vi skulle så have været på café på RizRaz, men havde glemt at det var lørdag, og at man så skulle være 20. Hmm, vi gik lidt rundt og snakkede, fandt en café som jeg aldrig fandt ud af hvad hed. Men vi fik da snakket i 4 timer straight om løst og fast;) Der var en herre connection:P Men altså, Marv har jo været helt vild på det sidste, med at få mig tilbage og det ene og det andet. Vi har snakket i tlf de sidste par dage og på msn og alt muligt. Han har skrevet et langt brev til mine forældre, og han flyver mig til USA i vinterferien, så vi kan få snakket. Går alt godt, kommer han hjem til Dk igen og får styr på sit liv. Så meget vil han gerne, at det her skal virke igen. Men havde ligesom et dilemma i mit hovede, om jeg sku gi' ham den chance mere, eller bare satse på creepy internet fyr:P Det blev Marv i første omgang. Matt forstod, og sagde jeg altid kunne ringe ham, hvis jeg ville hooke up igen. Så det hele er endt fint indtil videre. Går det ikk med Marv, ja så går det ikke. Det må tiden jo så vise. Desuden var det Myspace;) Og jo, det ER mig fra internettet, er du lidt scary eller hvad?:P
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllllllllllllllllllll |
|
|
come on ducks 
Hilsen Nanna :)
Watch out! jeg æder dig til aftensmad!  \\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllllllllllllll |
|
|
FlavaBC: Nå, så ku' du alligevel ikke holde fingrene fra din helt egen afro..?  Ej, pjat. Dejligt at det kører for dig igen og det hele  Billeder får I ikke af mig. Har nul og ingen på pertuleren 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kakakka |
|
|
Mette: Haha her får du min længe ventet svar ;b Neeeeeeeeeeeeeeeej Mette du tager bare ikke Marv tilbage! Tag internet fyr, internet fyr! Jeg ææææælsker ham allerede, jeg synes fandeme det er fedt pga det med nette. Det vil jeg også snart gøre - ey dude, er det ikke dig fra heste-nettet? Skal vi ikke på date????  Ej jeg kan godt forstå dig, 2 år smider man bare ikke væk - desuden er Marv jo et godt kup når i bliver gamle sammen = han kører jo mad ud til gamle mennesker! Wupti som minder mig om, dengang vi mødtes hvor jeg genkendte Marv fra nettet, og spurgte om det ikke var ham :b hahahah jeg er også en creepy internet-pige :b Tænkte lige, kan du ikke bare tage dem begge = dobbel hyggenygge om natten 
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfjgfgjjfjgjggj |
|
|
Hehe, jeg mødte da også Marv over nettet. Hvad er forskellen:P Internet-dating er ret sejt, og ret nørdet:D Hahaha, han kører jo altså ikke med mad mere Rhea. Så du kan godt glemme, at få rabat til den tid! Ja, du var da egentlig også herre creepy. Går og forfølger min kæreste osv. Og du kendte mig jo nærmest ikke! RHEA! Begge er overvejet, og det er også tilladt om natten:P Men jeg må nøjes med en af gangen, bare for at være rar. Few - Heheh, nej ikke lige p.t. Vi må jo se, hvad det bliver til:P
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheheh |
|
|
mig uden makeup 
*amandakarlsen* KLANK EFTERSKOLE 08/09 Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| agjhasdg |
| Forfatter:  |
Sofiiie ♥F♥ |
| Dato:  |
10-02-2008 21:17 |
|
Amanda: Du er virkelig pæn uden make-up (: Haha ' ikk fordi du er grim med , nejnej ! Du er vist altid pæn? I hvertfald hvad jeg kan se udfra billeder ..
♥ $ofiesofersofing Forår i luften? d: -.{♥}.-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheheh |
|
|
sofie - årh nu rødmer jeg helt (den de rligner mest en rødme smiley, I guess) tusind tak:P
*amandakarlsen* KLANK EFTERSKOLE 08/09 Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amanda |
| Forfatter:  |
Sofiiie ♥F♥ |
| Dato:  |
10-02-2008 21:35 |
|
amanda: det var da så lidt <3 der er virkelig nogle der gemmer sig bag en maske af make-up ;s når man så ser dem uden? omg! ej okay , så slemt behøves det heller ikk at være Men sådan nogle har du sikkert også mødt.. Så har man jo liige en fordel når man også er pæn uden (i dette tilfælde dig) , hehe q:
♥ $ofiesofersofing Forår i luften? d: -.{♥}.-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheheheh |
|
|
sofie - Ih og du bli'r ved med det der smir :I . Og jeg blir mere og emre flov! 
*amandakarlsen* KLANK EFTERSKOLE 08/09 Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
11-02-2008 12:18 |
|
Haha, billede 2 er fedt. I for ingen af mig, for pæn det er jeg ikke når jeg lige er stået op. 
» Emma Borum - Med stjerneponyen Birger † Rip Tarzan, 17/12 - 2007 †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|