|
|
| Har kyllinger en rygrad? |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
22-01-2008 17:29 |
|
Jeg ved godt jeg opretter mange indlægs for tiden. Men er der nogle klåååge ænder som ved om kyllinger har en rygrad?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| born to be retarded |
|
|
haha, ved det ikke. For på den ene måde er de temlig ormede, og den anden temlig stive i det.
REDHEAD
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
22-01-2008 17:42 |
|
Cocktail: Det var bare hedviglaerke der spurgte mig, og så kom jeg til at tænke på det xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| born to be retarded |
|
|
Cocktail - Egentlig mig der spurgte emma om det, fordi min veninde sagde her forleden noget med at muslimer og jøder ikke måtte spise dyr med rygrad, hvorefter jeg så ikke troede på det og ville opremse alt det de ikke måtte spise, og så blev jeg i tvivl ved en kylling.
REDHEAD
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
jeg har roddet i en kylling og de har ihvertfald en brystkasse 
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Selvfølgelig har de da en rygrad, den er bare mere smidig end vores. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| zvzxvzvz |
| Forfatter:  |
BS-Røjsen |
| Dato:  |
22-01-2008 18:21 |
|
Ved godt nok ikke om en kylling har en ryggrad Det tror jeg da? Men muslimer må da gerne spise køer fx.? De skal bare være hallalslagtet(staves?) Og køer har da en ryggrad 
Maja,- *But in dreams* *I still hear your name* *and ind dreams, we will meet again*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
22-01-2008 18:23 |
|
ahahahaha det spurgte lærke mig om igår  - ingen anelse 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfdff |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-01-2008 18:50 |
|
Omg et spørgesmål emma  Det ved jeg godt nok iik? hahahhaah.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Maeru's Traum & Cacao |
| Forfatter:  |
Coysen |
| Dato:  |
22-01-2008 22:11 |
|
Det vil jeg mene at de har. Der findes nemlig en del opskrifter hvor man skal bruge "rygraden fra en kylling?" på google.dk 
Mvh. Aja - jeg er farverig i sort/hvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegersej |
| Forfatter:  |
Linekruse |
| Dato:  |
22-01-2008 22:13 |
|
der var en som sagde : "JEG HAR RYGRAD SOM EN REGNORM!!" i dag. jeg havde det meget sjovt med det. men hvorfor skulle en kylling ikke have en rygrad?
Saik og starring Spid - det noget der rykker .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jlkjljkljkl |
|
|
Aijh? Hva fa'n er det for noget mærkeligt noget at spørge om?  Tja, tror jeg de har...? Men ej, ved sg' ikke.. 
Triiine uden Titan :: men nu med Sonny (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
22-01-2008 22:41 |
|
skulle sige det samme som Simi (;:
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det er jeg da helt sikker på. 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|