Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Har kyllinger en rygrad?
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 17:29

Jeg ved godt jeg opretter mange indlægs for tiden. Men er der nogle klåååge ænder som ved om kyllinger har en rygrad?


» EMMABORUM

0
0
Svar på denne tråd
 
 born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 17:31
haha, ved det ikke.
For på den ene måde er de temlig ormede, og den anden temlig stive i det.


REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 weirddd
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 17:35

weird spørgsmål :P Hvorfor spørger du om det? xD


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 17:42

Cocktail: Det var bare hedviglaerke der spurgte mig, og så kom jeg til at tænke på det xD


» EMMABORUM

0
0
Svar på denne tråd
 
 born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 17:47
Cocktail - Egentlig mig der spurgte emma om det, fordi min veninde sagde her forleden noget med at muslimer og jøder ikke måtte spise dyr med rygrad, hvorefter jeg så ikke troede på det og ville opremse alt det de ikke måtte spise, og så blev jeg i tvivl ved en kylling.

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 17:49

jeg har roddet i en kylling og de har ihvertfald en brystkasse



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 17:53

Selvfølgelig har de da en rygrad, den er bare mere smidig end vores. ;)




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 18:14

Det skulle jeg da bestemt mene.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 zvzxvzvz
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 18:21

Ved godt nok ikke om en kylling har en ryggrad Det tror jeg da?

Men muslimer må da gerne spise køer fx.? De skal bare være hallalslagtet(staves?) Og køer har da en ryggrad


Maja,-


*But in dreams*

*I still hear your name*

*and ind dreams, we will meet again*

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 18:23

ahahahaha det spurgte lærke mig om igår :D

- ingen anelse :P


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfdff
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 18:50

Omg et spørgesmål emma ;D

Det ved jeg godt nok iik? hahahhaah.



PERNILLEPAP d;

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 20:28

Jeg blev nysgerrig og søgte på google;


www.1337robotics.com/ ChickenSkeleton.jpg



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Maeru's Traum & Cacao
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 22:11

Det vil jeg mene at de har. Der findes nemlig en del opskrifter hvor man skal bruge "rygraden fra en kylling?" på google.dk


Mvh. Aja


- jeg er farverig i sort/hvid!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegersej
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 22:13


der var en som sagde : "JEG HAR RYGRAD SOM EN REGNORM!!"

i dag. jeg havde det meget sjovt med det.

men hvorfor skulle en kylling ikke have en rygrad?


Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd
 
 jlkjljkljkl
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 22:20

Aijh? Hva fa'n er det for noget mærkeligt noget at spørge om? :P ;D


Tja, tror jeg de har...? Men ej, ved sg' ikke.. :D


Triiine

uden Titan :: men nu med Sonny (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 22:41

skulle sige det samme som Simi (;:


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 08:14

Det er jeg da helt sikker på. :)


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider