|
|
| Livret *leg* |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
22-01-2008 16:19 |
|
Heyzåårn duckies .  Jeg sidder her og spiser pizza, *jeg er total pizzaæder* og så vil jeg da lige sætte en leg igang. Tror ikke den har været her før? Men det eneste du skal er at skrive hvad du tror personen over dig's livret er. Kom igang! (: Den første gætter bare på hvad de tror min er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Din livret må da være pizza, Emma. 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdvdfgdf |
| Forfatter:  |
Kiksen |
| Dato:  |
22-01-2008 16:25 |
|
Pizza 
De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgdfg |
| Forfatter:  |
Kiksen |
| Dato:  |
22-01-2008 16:26 |
|
Ejj, så langsom. x) - du emma? øhm. Spaghetti? 
De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
22-01-2008 16:29 |
|
Kiksen: Ved det ikke, men det første jeg tænker er prince chokoladekiks der må være din livret? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kikseeeen |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
22-01-2008 16:29 |
|
Kiks , og Pølsemix.. Kiksen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sig hvad du mener og men hvad du siger |
|
|
pizzaaarh
REDHEAD
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
22-01-2008 16:31 |
|
en god bøf, der ikke smager af kød (: - HEDVIGLAERKE (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Emma-BB |
|
|
Stadig pizza 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| drini, det må være .. |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
22-01-2008 16:40 |
|
Stegt flæsk m. kartoffler og persillesauce
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjjjjjjjjj |
| Forfatter:  |
Julie og Emilie p ♥GEK♥ |
| Dato:  |
22-01-2008 17:03 |
|
PIZZA  HAHA emmma bb du for grinern:P Men kan du gætte miin PIZZAÆDER???
...£milie... ~~Wee! Hest Næste År!!! SÅDAN!~~ HESTE! Er Ligesom CHIPS! Man Kan BARE! Ikke Få! _%#NOK Af Dem#%_ ღMickey vi ELSKER ღ {1 hest + 1 menneske = venskab for evigt<33}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ebbbbbbbb |
| Forfatter:  |
Kirstine (Spegill) |
| Dato:  |
22-01-2008 18:16 |
|
EB, du kan godt lide TUN 
Kirstine™' Start altid med at feje for din egen dør, så skal andre nok feje for deres.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chokoladekage<3 |
| Forfatter:  |
Natalie ♥Desteny sunshine♥ |
| Dato:  |
22-01-2008 18:19 |
|
- En eller anden slags kød. ?
{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L} Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
22-01-2008 18:23 |
|
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
22-01-2008 18:25 |
|
no no no no kb! KB love YAKABOV!!!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfdfsf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-01-2008 18:35 |
|
emma: helt klart pizza! syntes tit du siger "går lige ned og varmer en pizza" xDD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
22-01-2008 18:38 |
|
Pernille L: Hotdog? 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Pernille L - Ved jeg skam ike. Men måske lasagne. Ej, ved det ike. (:
Hilsen Camilla / Camilla ♥Kctm♥ Vis din respekt overfor heste, så viser de deres.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfdfsdsf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-01-2008 18:44 |
|
Camilla - Det der gryderet eller hvad det hedder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
22-01-2008 18:49 |
|
Jeg er nu officielt blevet jhns pizzaæder, nå men .. woodybabyh; jeg tror godt du kan lide lasagnette eller durumer xD
* EMMABORUM * Birger er herre sej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rdctfgyuj |
|
|
Pap Ej jeg tror din livret er pasta med lødesovs og kylling..?
»Pernille & dubonnet« ingen er som os
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
22-01-2008 18:52 |
|
pernille dubonnet: hamburgere fra mcdonals (:
* EMMABORUM * Birger er herre sej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-01-2008 18:53 |
|
Emma: Pizza -ellers nudler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
22-01-2008 18:55 |
|
Woodyhbabyh elsker torsk xD Nooo, jeg tror stadig godt at woody kan lide lasagnette ..
* EMMABORUM * Birger er herre sej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalaala |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
22-01-2008 18:58 |
|
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghjgjghjgjh |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-01-2008 19:07 |
|
Emma; hvad er lasangette xD? Line; Hm, tror det er indbagtlaks
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hrjyhtrh |
| Forfatter:  |
Aiida |
| Dato:  |
22-01-2008 19:48 |
|
Pernille L : indbagt laks, nudler og kebab haha, din kebabæder ..
ι∂α Min skat hverken klirrer eller glitrer. Den skinner i solen og vrinsker i natten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjljlkjkl |
|
|
Aiida: Spaghetti med kødsovs? 
Triiine uden Titan :: men nu med Sonny (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
En god bøf, med sauce og kartofler. 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
23-01-2008 15:23 |
|
frikadeller tror jeg 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Suppe 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxx |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
23-01-2008 18:58 |
|
Ida - hahaha xD Emma - Gryderet, pizza, osv.
»pernillepap« Skiftet hesten ud med bolden (: - ilu mie christensen (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Pernille L: McDonalds mad. 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
26-01-2008 12:36 |
|
Emma (Flossy): Den opskrift jeg fandt på pizza'er som vi begge lavede x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Pernille ♥basse♥ |
| Dato:  |
26-01-2008 12:38 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|