|
|
| Skiferie, skal i afsted? |
|
|
Hej ænder Sad lige og tænkte på, om nogen af jer skal på skiferie? Hvor hen? Hvornår osv? Det kunne jo være sjovt hvis man rendte ind i nogen herinde fra Selvom det nok er rimelig usandsynligt. Jeg skal selv afsted i uge 7, til østrig - salbach. Skal afsted med min far, min fars kæreste, min storebror og så tre venner. Bliver alt for sjovt og skal nok få taget en masse fede billeder. Min far og maureen (kæresten) flyver derned fra london da de jo bor der og os unge, skal med toget som hedder skiløberen eller sådan. Vi får vores helt egen kupé og så bliverder sku partyyyy  Men hvad med jer? Eller har i været afsted 
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal:) |
|
|
også i uge 7 skal dog til Schladming i Østrig, jeg skal ned til mine forældres venner der har en pension hvor vi bliver mega mange især unge så det bliver bare fedt!! self også billeder her fra:D:D
...Ann Helene ~ Tanimara start på beridder uddannelsen jan. 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
22-01-2008 14:03 |
|
lyder fedt jose : D jeg skal også afsted i uge. dog skal jeg til norge til hemsedal, fordi de har nordens bedste snowboardpark, så der skal jeg lige op med min søster. det bliver så fedt! i skal også nok få billeder herfra 
Mia Svane Tidligere TeamFM.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jajajajajja |
| Forfatter:  |
Julie og Emilie p ♥GEK♥ |
| Dato:  |
22-01-2008 14:08 |
|
Jeg skal til norge i skiferien  optur til mig:P hah.. og noge fra min klasse skal også med:P
...£milie... ~~Wee! Hest Næste År!!! SÅDAN!~~ HESTE! Er Ligesom CHIPS! Man Kan BARE! Ikke Få! _%#NOK Af Dem#%_ ღMickey vi ELSKER ღ {1 hest + 1 menneske = venskab for evigt<33}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skiferie |
|
|
- jeg skal til norge. kan ikke huske hvad det hedder lige nu . men med ; min faster,onkel, to kusiner, déres venner. - min kæreste . - en veninde samt hendes mor og far d; så det skal nok blive hyggeligt
M.v.h Dums<3 - hver har sin mening. -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
22-01-2008 14:39 |
|
Nej, var på skiferie 3 gange sidste år. Så mine forældre droppede at tage afsted i år 
( EMMABORUM ) - og birger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Jeg kom hjem fra Bad Gastein i Østrig i søndags  Var afsted med det firma min mor arbejder i + et andet firma, så vi var 93 ;b vi var en del unge, så det var fedt,
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfdfsfsdfsdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-01-2008 14:58 |
|
nej har aldrig prøvet det før, desværre  kunne SÅÅÅ godt tænke mig at prøve, haha d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noway!!!! |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
22-01-2008 15:16 |
|
Nej tak 
Har været på skiferie en gang og der kom jeg på sygehuset 2 dage i et land hvor jeg fattede hat af hvad de sagde (Norge, men det var sådan rigtigt "bonde" Norsk"... Også fandt jeg det heller ikke særligt underholdene generalt, så nej tak 
» Camilla Maria « - en hest er stadig en hest uden sin rytter... ...men en rytter er ikke en rytter uden sin hest! Jeg elsker mine røde heste <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg ved ikke, om jeg skal endnu. Vi plejer at tage til Norge hvert år. Jeg elsker at stå på ski. 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6565767 |
| Forfatter:  |
Aiida |
| Dato:  |
22-01-2008 15:30 |
|
Skal til Sverige - Kläppen Lidt nederen når man er vant til høje, lange bakker i Østrig. Men heldigvis skal min veninde og hendes familie også bo der , så det okay nice 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllllllllllll |
|
|
Ja. Vi skal på skifereie i år i noget der hedder Zillertal i Østrig. Glæder mig allerede, skal bare afsted med familien og min søsters kæreste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
22-01-2008 16:17 |
|
Ja skal til Sverige i uge 7. Noget der hedder Sälen ;b Jeg skal derhen med en af mine bedste veninder og mine forældre. Bliver nice =D!
ditte :) love - and be loved back
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ljkljkljl |
|
|
Ja jeg skal også  Skal til Val Thorens i Frankrig sammen med mit gymnasium. Så der bliver bare party! Glæder mig rigtig meget, det bliver alt for fedt. Og så er det jo også et lidt federe og meget større sted end de steder jeg plejer at tage med familien i sverige 
Triiine uden Titan :: men nu med Sonny (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjghj |
|
|
Jeg skal desværre ikke. Jeg har aldrig stået på ski, men kunne godt tænke mig det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iorjwoåeoåqew |
|
|
Yes, selvfølgelig! i uge 7, i Italien.. Kan ikke huske hvor.
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| erytgeryfdgtr |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
22-01-2008 18:05 |
|
Jeg skal afsted i uge 7 til hullebulla land xd kan ikke huske hvor det er mener det er østrig eller tjekkiet. det bliver skønt! 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lallalalalalal |
|
|
Skal også på skiferie.. FOR FØRSTE GANG!!! Brækker helt sikkert benene, nu hvor jeg lige er begyndt at ride Mimi  Men skal i uge 7 i Sverige.. Kan ikke huske hvor..
-applecheeks "I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
22-01-2008 18:26 |
|
jeg skal til Østrig med min klub i uge 7  glæder mig SÅ meget 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift ! |
|
|
Jeg skal også til Saalbach i uge 7 ! Skal følges med en masse handelsskole og gymnasie elever, mener vi er omkring 50. Det bliver sjovt  Forresten skal Helena (Lakaj) herinde fra vist også med.
Sascha Madsen Hvor voldelig handling tar fat , der standser kunsten brat !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er... |
| Forfatter:  |
Camilla-Marie *Camilla-Marie* |
| Dato:  |
22-01-2008 19:33 |
|
... lige kommet hjem her i søndags fra Kaltenbach i Zillertal i Østrig Total fedt sted, og regner da med at skulle afsted igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| otototr. |
|
|
Jeg kom hjem i lørdags fra ANDORRA!  Var super fedt, bortset fra at min mor kom til skade med sit knæ.  BananBrød: Har været i Sälen. Det er rigtig godt.  Kan være at jeg ligger nogle billeder ind senere!
»Thea & Usse « Se hende her! ░░░░░░░
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
jeg har aldrig stået på ski - så jeg havde ikke lyst til at tage med ungdomsskolen derop, da alle der skal med godt kan stå på ski og derfor ikke skal på det der kursus noget xD doh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej;p |
|
|
Jæs. Skal til Zillertal med de gamle, så d blir nok hygge (: Glæder mig som et lille barn - var ik afsted sidste år 
07/05-1992 - 05/01-2005 F L A S H D A N C E 10/05-1999-29/08-2007 G O V A -nu med Zsa Zsa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegersej |
| Forfatter:  |
Linekruse |
| Dato:  |
22-01-2008 20:47 |
|
hmm. har aldrig prøvet at være på skiferie, men mig og en af mine veninder stod en gang på langrans (WTF, hva hedder det) ski, rundt i åbyhøj (villakvarter)
Saik og starring Spid - det noget der rykker .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skferier |
|
|
ja skal jeg i overmorgen. for første gang i italien i noget der hedder la vinia eller noget i den stil...
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Nu med Sambuca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
RosenborgDressage: Kunne det hedde Livigno? Hvis det gør har jeg nemlig været der, og der er FEDT  Jeg selv skal på skiferie med skolen i uge 7. Vi er vist 44 eller sådan noget. Vi skal være i Sankt Johan i Østrig Har aldrig været på skiferie i Østrig, så bliver meget sjovt (: Skal ikke afsted med min familie i år. Vi kørte jo galt på vej hjem fra Norge sidste år, så nu tør de ikke køre når der er glat mere 
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Find-Nemon |
| Dato:  |
23-01-2008 14:34 |
|
Jeg skal til Val Thorens i Frankrig. Det må blive i uge 8 (vinterferien) og så med hele gymnasiet. Bluver nok en ordentlig sjov druk/skitur 
Moral er godt - Dobbeltmoral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Nej, jeg ville bare så gerne, der er ikke noget jeg heller ville, lige nu. Men min far og lillebror tag af sted på lørdag, med men lillebrors bedste ven og hans far. Nadia ♥PennyogSilver♥: Der har jeg været to gange, jeg elsker at stå på ski der (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Nej, jeg ville bare så gerne, der er ikke noget jeg heller ville, lige nu. Men min far og lillebror tag af sted på lørdag, med min lillebrors bedste ven og hans far. Nadia ♥PennyogSilver♥: Der har jeg været to gange, jeg elsker at stå på ski der (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddjsksd |
|
|
Jeg skal med familien til Ischgl (ja det staves sådan ) i Østrig i uge 8. Nøj, jeg glæder mig! 
- Clara - "I'll put a curse on you, so all you're children will be born completely naked" -Jimi Hendrix
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jer der skiier:) |
|
|
er der nogen der ved hvem Hannibal Søberg, Snebolden, Niels Etrup og Jesper Grønnemark er? var på skiferie med dem i julen, ret sjovt at komme hjem og finde ud af hvem de er:)(rimelig dygtige snowboardere) kendte Hannibal i forvejen gennem vores forældre, men alligevel:D:D
...Ann Helene ~ Tanimara start på beridder uddannelsen jan. 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
28-01-2008 15:32 |
|
støjer: sankt johan i østrig er et fint nok sted. jeg var i wargrain sidste år (ligger sammen med sankt johan, flachau osv.) og det er sku fedt nok  bananbrød: sälen er ikke spor udfordrende. det er meget lille, og da jeg var der, kedede jeg mig  jeg skal selvfølgelig afsted i uge 7. fik ikke nævnt nogen uge før
Mia Svane Tidligere TeamFM.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| agagagag |
|
|
ingen skiferie i år, er blevet forbudt det pga mine knæ  tror jeg tager til paris med min bedsteveninde i stedet for i uge 7
Louise Nørskov i tried so hard, i really did
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej;p |
|
|
Sankt Johan mm er rigtig fede steder a stå - bare ikke i uge 7 +-. For søren der er mange mennesker :O Tog os en time a komme op m den store lift fra Sankt Johan.
07/05-1992 - 05/01-2005 F L A S H D A N C E 10/05-1999-29/08-2007 G O V A -nu med Zsa Zsa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
cecilie med thor: Ja det er et meget godt sted. Men der er ikke så meget udfordring når man har været der noget tid 
Nadia Dahl Silver er til salg. Se annonce på præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
28-01-2008 20:54 |
|
No freaking way, ski er ikke lige mig  Jeg venter til sommer, også tager jeg med ungrejs til Bulgarien - Sunny Beach med alle vennerne og kæresten i stedet for Ja tak !
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svalihaps |
| Forfatter:  |
ckd |
| Dato:  |
28-01-2008 23:02 |
|
Jeg skal også til Val Thorens i uge 8, sammen med Cathrine(Find-Nemon), uhh det blir nice : D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
29-01-2008 08:44 |
|
Mia: Jeg er også vant til at stå på ski i Schweiz og sådan, men min veninde som er med har aldrig stået på ski ;b Er lidt ligemeget om det er udfordrende jeg skal jo være sammen med min veninde (;.
BANANBRØD for those who love time is eternity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|