Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Skiferie, skal i afsted?
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 13:36

Hej ænder


Sad lige og tænkte på, om nogen af jer skal på skiferie? Hvor hen? Hvornår osv?


Det kunne jo være sjovt hvis man rendte ind i nogen herinde fra :P Selvom det nok er rimelig usandsynligt.


Jeg skal selv afsted i uge 7, til østrig - salbach. Skal afsted med min far, min fars kæreste, min storebror og så tre venner. Bliver alt for sjovt og skal nok få taget en masse fede billeder. Min far og maureen (kæresten) flyver derned fra london da de jo bor der og os unge, skal med toget som hedder skiløberen eller sådan. Vi får vores helt egen kupé og så bliverder sku partyyyy :P


Men hvad med jer? Eller har i været afsted ;D




- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.


0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg skal:)
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 13:40

også i uge 7 skal dog til Schladming i Østrig, jeg skal ned til mine forældres venner der har en pension hvor vi bliver mega mange især unge så det bliver bare fedt!! self også billeder her fra:D:D


...Ann Helene ~ Tanimara


start på beridder uddannelsen jan. 2008



0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 13:40

desværre nej ..


men god tur ;D lyder til at blive fedt (Y) ;D



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 14:03

lyder fedt jose : D

jeg skal også afsted i uge. dog skal jeg til norge til hemsedal, fordi de har nordens bedste snowboardpark, så der skal jeg lige op med min søster. det bliver så fedt!

i skal også nok få billeder herfra ;)


Mia Svane

Tidligere TeamFM.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jajajajajja
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 14:08

Jeg skal til norge i skiferien

optur til mig:P hah..


og noge fra min klasse skal også med:P





...£milie...

~~Wee! Hest Næste År!!! SÅDAN!~~

HESTE! Er Ligesom CHIPS! Man Kan BARE! Ikke Få!


_%#NOK Af Dem#%_

Mickey vi ELSKER


{1 hest + 1 menneske = venskab for evigt<33}




0
0
Svar på denne tråd
 
 Skiferie
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 14:09

- jeg skal til norge. kan ikke huske hvad det hedder lige nu . men med ; min faster,onkel, to kusiner, déres venner.

- min kæreste :D .

- en veninde samt hendes mor og far d;


så det skal nok blive hyggeligt



M.v.h Dums<3

- hver har sin mening. -

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 14:39

Nej, var på skiferie 3 gange sidste år. Så mine forældre droppede at tage afsted i år :(


( EMMABORUM )

- og birger B-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 14:40

Jeg kom hjem fra Bad Gastein i Østrig i søndags :)

Var afsted med det firma min mor arbejder i + et andet firma, så vi var 93 ;b

vi var en del unge, så det var fedt,



Nu med Enekærs Ana-Bell

Tidligere Magic Bonnie


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfdfsfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 14:58

nej har aldrig prøvet det før, desværre

kunne SÅÅÅ godt tænke mig at prøve, haha d:



PERNILLEPAP d;

0
0
Svar på denne tråd
 
 Noway!!!!
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 15:16

Nej tak :P

Har været på skiferie en gang og der kom jeg på sygehuset 2 dage i et land hvor jeg fattede hat af hvad de sagde (Norge, men det var sådan rigtigt "bonde" Norsk"...


Også fandt jeg det heller ikke særligt underholdene generalt, så nej tak :P


» Camilla Maria «

- en hest er stadig en hest uden sin rytter...

...men en rytter er ikke en rytter uden sin hest!


Jeg elsker mine røde heste <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 15:18

Jeg ved ikke, om jeg skal endnu. Vi plejer at tage til Norge hvert år. Jeg elsker at stå på ski. :)


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 6565767
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 15:30

Skal til Sverige - Kläppen Lidt nederen når man er vant til høje, lange bakker i Østrig. Men heldigvis skal min veninde og hendes familie også bo der , så det okay nice


ι∂α

- med ponyen laron

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 16:14

Ja. Vi skal på skifereie i år i noget der hedder Zillertal i Østrig. Glæder mig allerede, skal bare afsted med familien og min søsters kæreste.



Katrine (nu uden Åge)




0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 16:17

Ja skal til Sverige i uge 7. Noget der hedder Sälen ;b


Jeg skal derhen med en af mine bedste veninder og mine forældre. Bliver nice =D!



ditte :)

love - and be loved back




0
0
Svar på denne tråd
 
 ljkljkljl
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 16:38

Ja jeg skal også :)


Skal til Val Thorens i Frankrig sammen med mit gymnasium. Så der bliver bare party! :D Glæder mig rigtig meget, det bliver alt for fedt. Og så er det jo også et lidt federe og meget større sted end de steder jeg plejer at tage med familien i sverige


Triiine

uden Titan :: men nu med Sonny (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjghj
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 16:39

Jeg skal desværre ikke.

Jeg har aldrig stået på ski, men kunne godt tænke mig det :)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 iorjwoåeoåqew
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 17:29

Yes, selvfølgelig! i uge 7, i Italien.. Kan ikke huske hvor.



KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 aksdlæakd
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 17:58

Uge 7 i norge ;)



Marie

&

Felix Albæk

Tild. med Ceres Mørk.

0
0
Svar på denne tråd
 
 erytgeryfdgtr
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 18:05

Jeg skal afsted i uge 7 til hullebulla land xd

kan ikke huske hvor det er mener det er østrig eller tjekkiet.

det bliver skønt! ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lallalalalalal
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 18:09

Skal også på skiferie.. FOR FØRSTE GANG!!! Brækker helt sikkert benene, nu hvor jeg lige er begyndt at ride Mimi :P


Men skal i uge 7 i Sverige.. Kan ikke huske hvor..




-applecheeks
"I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 18:26

jeg skal til Østrig med min klub i uge 7 :)


glæder mig SÅ meget :D


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 18:29

Nej, desværre.


Hilsen

Camilla / Camilla ♥Kctm♥


Vis din respekt overfor heste, så viser de deres.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift !
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 19:11

Jeg skal også til Saalbach i uge 7 !

Skal følges med en masse handelsskole og gymnasie elever, mener vi er omkring 50. Det bliver sjovt :)


Forresten skal Helena (Lakaj) herinde fra vist også med.






Sascha Madsen
Hvor voldelig handling tar fat ,
der standser kunsten brat !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 19:33

... lige kommet hjem her i søndags fra Kaltenbach i Zillertal i Østrig :) Total fedt sted, og regner da med at skulle afsted igen :)



0
0
Svar på denne tråd
 
 otototr.
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 20:08

Jeg kom hjem i lørdags fra ANDORRA! ;D

Var super fedt, bortset fra at min mor kom til skade med sit knæ. :(


BananBrød: Har været i Sälen. Det er rigtig godt. :)


Kan være at jeg ligger nogle billeder ind senere!



»Thea & Usse «

Se hende her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 20:23

jeg har aldrig stået på ski - så jeg havde ikke lyst til at tage med ungdomsskolen derop, da alle der skal med godt kan stå på ski og derfor ikke skal på det der kursus noget xD doh.



MILH


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej;p
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 20:42

Jæs.


Skal til Zillertal med de gamle, så d blir nok hygge (:


Glæder mig som et lille barn - var ik afsted sidste år



07/05-1992 - 05/01-2005

F L A S H D A N C E

10/05-1999-29/08-2007

G O V A

-nu med Zsa Zsa

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegersej
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 20:47

hmm. har aldrig prøvet at være på skiferie, men mig og en af mine veninder stod en gang på langrans (WTF, hva hedder det) ski, rundt i åbyhøj (villakvarter)


Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd
 
 skferier
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 23:06

ja skal jeg i overmorgen. for første gang


i italien i noget der hedder la vinia eller noget i den stil...


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


Nu med Sambuca



0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 14:31

RosenborgDressage: Kunne det hedde Livigno? Hvis det gør har jeg nemlig været der, og der er FEDT


Jeg selv skal på skiferie med skolen i uge 7. Vi er vist 44 eller sådan noget. Vi skal være i Sankt Johan i Østrig Har aldrig været på skiferie i Østrig, så bliver meget sjovt (:


Skal ikke afsted med min familie i år. Vi kørte jo galt på vej hjem fra Norge sidste år, så nu tør de ikke køre når der er glat mere



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 14:34

Jeg skal til Val Thorens i Frankrig. Det må blive i uge 8 (vinterferien) og så med hele gymnasiet. Bluver nok en ordentlig sjov druk/skitur



Moral er godt - Dobbeltmoral er dobbelt så godt

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bu,m
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 14:34

Jeg var i sidste uge. :) Trysil i Norge.






Nadia'Dahl

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 19:15

Nej, jeg ville bare så gerne, der er ikke noget jeg heller ville, lige nu. Men min far og lillebror tag af sted på lørdag, med men lillebrors bedste ven og hans far.


Nadia ♥PennyogSilver♥: Der har jeg været to gange, jeg elsker at stå på ski der (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 19:16

Nej, jeg ville bare så gerne, der er ikke noget jeg heller ville, lige nu. Men min far og lillebror tag af sted på lørdag, med min lillebrors bedste ven og hans far.


Nadia ♥PennyogSilver♥: Der har jeg været to gange, jeg elsker at stå på ski der (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 ddjsksd
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 19:32

Jeg skal med familien til Ischgl (ja det staves sådan ) i Østrig i uge 8. Nøj, jeg glæder mig!


- Clara -
"I'll put a curse on you, so all you're children will be born completely naked"

-Jimi Hendrix


0
0
Svar på denne tråd
 
 jer der skiier:)
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 13:58

er der nogen der ved hvem Hannibal Søberg, Snebolden, Niels Etrup og Jesper Grønnemark er?


var på skiferie med dem i julen, ret sjovt at komme hjem og finde ud af hvem de er:)(rimelig dygtige snowboardere) kendte Hannibal i forvejen gennem vores forældre, men alligevel:D:D


...Ann Helene ~ Tanimara


start på beridder uddannelsen jan. 2008



0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 15:32

støjer: sankt johan i østrig er et fint nok sted. jeg var i wargrain sidste år (ligger sammen med sankt johan, flachau osv.) og det er sku fedt nok ;)


bananbrød: sälen er ikke spor udfordrende. det er meget lille, og da jeg var der, kedede jeg mig ;)


jeg skal selvfølgelig afsted i uge 7. fik ikke nævnt nogen uge før


Mia Svane

Tidligere TeamFM.

0
0
Svar på denne tråd
 
 agagagag
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 15:44

ingen skiferie i år, er blevet forbudt det pga mine knæ :(


tror jeg tager til paris med min bedsteveninde i stedet for i uge 7


Louise Nørskov

i tried so hard, i really did

24.07.08 - R.I.P Dilli

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej;p
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 20:35

Sankt Johan mm er rigtig fede steder a stå - bare ikke i uge 7 +-.

For søren der er mange mennesker :O:O


Tog os en time a komme op m den store lift fra Sankt Johan.



07/05-1992 - 05/01-2005

F L A S H D A N C E

10/05-1999-29/08-2007

G O V A

-nu med Zsa Zsa

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 20:37

cecilie med thor: Ja det er et meget godt sted. Men der er ikke så meget udfordring når man har været der noget tid ;)





Nadia Dahl


Silver er til salg.

Se annonce på præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 20:54

No freaking way, ski er ikke lige mig :P

Jeg venter til sommer, også tager jeg med ungrejs til Bulgarien - Sunny Beach med alle vennerne og kæresten i stedet for ;D Ja tak !


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 svalihaps
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 23:02

Jeg skal også til Val Thorens i uge 8, sammen med Cathrine(Find-Nemon), uhh det blir nice : D


Mvh.

Celina

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 08:44

Mia: Jeg er også vant til at stå på ski i Schweiz og sådan, men min veninde som er med har aldrig stået på ski ;b Er lidt ligemeget om det er udfordrende jeg skal jo være sammen med min veninde (;.



BANANBRØD

for those who love

time is eternity


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider