Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Jeres ynglings reklame?
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 19:20

Yo ænder :D (hahahha)


Nu sidder jeg og stener tv og kommer i tanke om det er lang tid siden vi har haft et ynglingsreklameindlæg ;D


Min er helt klart toyota's



Marie

&

Felix Albæk

Tild. med Ceres Mørk.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Max er sød
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 19:22

Hmm . . Nok Harry fra DSB:) Men vil da lige tænke over det:P



:) Emmelie (:


Man kan ikke kun elske nogen når det går godt

Det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest



0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 19:35

Generelt elsker jeg bare Sony Bravia-reklamerne. Dem med alle farverne, boldene eller kaninerne. Jeg synes simpelthen at de er så rare!


Jeg synes også DSBs med Harry er ret gode og pt. er jeg lidt hooked på den for Carlsberg Sport med egernet - den er da ret sød.



Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 19:37

noooo (: jeg hader toyotas. men det bliver nok den der det' en om'er reklame for tuborg, selvom jeg er træt af den nu ;)


( EMMABORUM )

- og birger B-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 19:40

Det er da helt klart den, hvor Cairn-terrieren bliver støvsuget op (tror manden). :D


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 19:44

som kia kan jeg godt li sony bravia :)


ellers den der yoggi med den lille sum sum sum sum sum sum bi ;D



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 ki123112313
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 19:50

KLART den der hvir manden står i den lange kø der og så ringer telefonen og han siger:


far kommer hjem lige om et om et par dage...

nå er du færdig???


jamen så skal du bare blive siddende så kommer far hjem og tørrer dig om et par dage:P


kan ikk huske hvad den reklamerer for...


fortsat god aften<33





...£milie...

~~Wee! Hest Næste År!!! SÅDAN!~~

HESTE! Er Ligesom CHIPS! Man Kan BARE! Ikke Få!


_%#NOK Af Dem#%_

{Mickey vi ELSKER }


{1 hest + 1 menneske = venskab for evigt<33}

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 19:55

Mine yndlings er helt klart :



Den der hvor de der bonder går amok på hinanden med fisk og sådan noget, hvor ham politi manden så siger ,, nu det fyraften hej - hej! haha , var seriøst flad a grin den gang jeg så den.


så er der os harry reklamerne


og til sidst - den hvor den lille dreng står og tisser, og så kalder hans mor påå ham , og så vender han sig om og tisser ud paa gulvet! <33 Hah ..




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahhaaa
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 20:05

Helt klart kristelig Akasse...


:" Jamen så sover du bare i flyverdragten i´gås skat?" :P


» Camilla Maria «

- en hest er stadig en hest uden sin rytter...

...men en rytter er ikke en rytter uden sin hest!


Jeg elsker mine røde heste <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 Maeru's Traum & Cacao
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 21:02

Min ynglings er helt klart den om det der middel mod analkløe?


Det kaldes ironi! Jeg hader alle reklamer!




Mvh. Aja


- jeg er farverig i sort/hvid!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalalalla
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 21:06

Jeg syntes den der er sej, hvor han før var sammen med "kæresten" og hun snakkede og snakkede imens hun børster tænder, så skal hun lige skylle munden, og så siger ham manden: Så kan jeg da lige nå at sige ..


Nu er den hvor han sidder i bilen imens den skal vaskes, og inden vandet kommer ruller han lige ned: Så kan jeg da lige nå at sige ..


Hahha får totalt grineflip af ham hver gang! Han er sej!!


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 21:07

Gud ja, også den som nogen af overstående nævner - med kristelig A kasse. :D


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 klkækl
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 21:36

Toyotas nye!

og Kristelig A kasse



Pernille Bak

•JHN's championatliste i dressur•

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Cathila


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 21:41

min er faktisk også toyotas fordi hver gang jeg ser den kan jeg sidde og skrige: "DEN ALTAN-TINGER HAR MIN FAR BARE LAAAAAAAVET"


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 ccccccccccccc
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 21:57

helt klart Carlsbergs!


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 reklamer lala..
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 22:16

Toyotas nye.

Harry fra DSB.

Hunden bliver støvsuges op (Tror manden).

Den hvor moren kalder på drengen, mens han tisser, også tisser han på gulvet d;

Manden står i den lange kø der og så ringer telefonen og han siger:

"Far kommer hjem lige om et om et par dage skat."

Nå er du færdig?

Jamen så skal du bare blive siddende så kommer far hjem og tørrer dig om et par dage. (Som Julie skrev).

Hader reklamer men alligevel elsker jeg dem..


L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 22:41

Toyota - for den var jeg med ude at lave da jeg var i praktik :D


FREJA.snart med toftegaards creline

amina. til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007


meget pony-udstyr sælges

billetter til HERNING søges!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 22:46

Hmmm..


Harry fra DSB

Toyota

tror det er TDC, den der med, hvor den der Günther sang bliver sspillet: Ding ding dong :P


Kan ikk lige komme i tanke om flere lige nu..


Heidi Elkjær

Klik Her, og se vores Dejlige Araberheste !
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 23:01

"Det er snorlige træfjæs!" ;D


TDC - oplev mere..


Og den nye toyota..



Signe og prinsessen Nellie

-

Jeg elsker dig og jeg har et problem med det.

- Bu 06/07 <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 jkljklljl
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 23:32

Elsker dem fra Tuborg


Den med drengen der vender sig om, når moren kalder, og tisser på gulvet er også ret kær


Triiine

uden Titan :: men nu med Sonny (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Reeeklameeer
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 15:29

Manden der tror Hunden er støvsuget op.


+


Den med egernet der spiller med en nød.



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 15:30

Hmmmm


nu koger jeg ikke så meget fjernsyn. men den fra DSB :D og HOME! haha :D


Hilsen Nanna

Pas på!

jeg æder dig til aftensmad

\\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 17:50

Jeg synes de der Punkt1 reklamer er meget sjove... og sådan lidt anderedes. Miele reklamerne er også meget søde synes jeg.

For at være helt ærlig synes jeg Toyota er lidt mærkelig, især fordi vi alle ved at alle bliver blive produceret på et samlebånd. Men musikken er god.



M.V.H

evA med sin Aslan

...One girl will fight to find the HERO within!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 17:52

Kristelig A kasse må det blive,

selvom jeg er SÅ træt af reklamer som bare er det samme og det samme.



MILH


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 17:52

Elsker den reklame med Harry, hvor de spiller tennis, griner af den næsten hvergang. ;D




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 ccccccccccccccccccc
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 18:02

ja, jeg vil i modsætning til andre sige mine hade-reklamer ;D


har hele 3!..


I ved, den med et eller andet "da du havde diarre imorges, lalalal" ja, det er HELT normalt at man liiige havde diarre imorges..


Og så den der med "Her er Kim, han har fået sit s'ex liv tilbage "


Og så den der "E-SPRAY HJÆLPER PÅ AAAALLLLT" ja, det siger de godtnok ikke, men .. ja ;D




Kirstine™'

Start altid med at feje for din egen dør,
så skal andre nok feje for deres.

0
0
Svar på denne tråd
 
 wreztxgiuh
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 19:01

Det er der helt sikkert Coca-cola reklamerne:)

Dem elsker jeg bare dem bliver man ikke træt af:) Eller jo den der lige har været her med giv en cola i gave

Elsker også den reklame fra Schweppers (staves) tror jeg den med tyren til dressur stævnet hihi..




»Pernille & dubonnet«

ingen er som

os





0
0
Svar på denne tråd
 
 dfsfdfsdf
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 19:03

Har ik nogen for tiden :p



PERNILLEPAP d;

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider