Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nemmest at være pige el. dreng? (stil)
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 14:27

Ja jeg har så fået stil i engelsk, hvor jeg skal skrive en side om 'er det bedst at være pige eller dreng?'

øhm, der er bare ingenting at skrive om. Er ik lige særlig opfindsom d: har kun skrevet at jeg syntes de har det lige svært, fordi ???


Hvad syntes i der er nemmest & hvorfor?

Og har i nogen idéer til hvad jeg kan skrive?


tak duckies =D


PERNILLEPAP d;

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 14:44

vi får mens.

vi skal føde børn.

vi kan være mobset over små ting

vi (nogle) står flere timer og lægger make up og sætter hår.


doh! det meget nemmere som dreng xD



MILH


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfdfsdfdf
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 14:48

ja okay. det er vel svære at være pige, men ville sgu heller ik være dreng :p


PERNILLEPAP d;

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 14:48

Piger kan snakke med deres veninder om det alt.

Det kan drengene ikke. Og de har nok deres problemer , men.


Men piger har helt klart nogen problemer som drenge ikke har , bla. dem som Milh nævnte xD



Louise

±♥±

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 14:53

Drenge har den fordel, at de kan være bøsser. Der kan vi piger lige så godt opgive. Det var et argument for drengene i hvert fald



I medgang, og modgang
Der vil vi følge jer
For evig, og altid
Der vil vi elske jer


Forza Brøndby


<3 PUK <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Homeseksuel xD
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 14:55

Find-nemon : men så kan vi jo så være Lebber ?




Louise

±♥±

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfdfsdf
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 14:57

okay tak, i har allerede været en hjælp

gerne flere idéer? :)


Find-nemon: Piger kan jo så være lebber? d:


PERNILLEPAP d;

0
0
Svar på denne tråd
 
 nightwis
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 15:01

Milh (Y) lige mine ord



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrirt
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 15:14

De ting i nævner gør det træls at være pige, men drenge har da også nogle trælse ting.


De skal fx i militæret og som I skriver er det ikke lige så nemt for drenge at snakke med deres venner om tingene og så strander de bare med en masse trælse følelser.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 15:15

De ting Milh nævner, passer meget godt. :)


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 yshdfvdfg
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 16:11

Det er da et fedt emne!


Skriv først en indledning, hvor du beskriver at det kan være svært at sammenligne de to køn, og at hvert har sine problemer. At der kan være uenighed om hvorvidt det er hårdest at være pige eller dreng.

Det skal fylde 4-12 linjer.


Så skriver du et hovedafsnit hvor du sammenligner alle de pludser og minuser der er, både ved at være pige og dreng. Så skriver du alt det om mens, graviditet osv. Du kan nogså skrive noget om, at hvis piger er uenige, kan de gå og "mobbe" hinanden indirekte i flere uger, hvorimod drenge får det hurtigt, men kontant overstået. Du skriver simpelthen om alle de fordele og ulemper du kan finde på, og sammenligner dem.

Det er så det der skal fylde det meste, ca 3/4 af en side.


I afslutningen skal du så konkludere på det du har skrevet i hovedafsnittet. Der skriver du så, om du helst vil være drenge eller pige hvis du kunne vælge og om, om du er glad for at være pige.

Det skal også fylde 4-12 linjer.


^^ Sådan ville jeg gøre det! Synes det er et fedt emne, jeg elsker at skrive stil ;D


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 16:52

Julie kronborg - ja det er det vel d: Men det er svært at finde på noget at skrive om sys jeg. men tak for hjælpen ;D


PERNILLEPAP d;

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfhbxdbfdf
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 17:03

Eeej der er da masser :D

Du kunne jo lave en hurtig brainstorm først? d:


Hvilken klasse går du i?


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfdfsdfdf
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 17:05

Ja, ej det er fint nok når man kommer ordentlig igang

går i 7 :]


PERNILLEPAP d;

0
0
Svar på denne tråd
 
 fvzdfgvdfg
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 17:11

Okay (: håber du kunne bruge lidt af det jeg skrev i hvert fald.


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 trytyrty
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 17:13

Det har faktisk hjulpet meget med den der 'opstilling' og det tak for det ;D


PERNILLEPAP d;

0
0
Svar på denne tråd
 
 trhsddhd
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 17:25

Det var så lidt (:

Den kan du generelt bruge hver gang, det elsker lærerne d:


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 564256465
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 19:36

ja, det er herre svært at skrive den stil er faktisk ikk begyndt på den endnu, men gør det snart


taak til julie kronborg , går i pernilles klasse, din opstilling hjalp meget


ι∂α

- med ponyen laron

0
0
Svar på denne tråd
 
 brumbrumbrum
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 09:10

Fedt emne, andet kan jeg ikke sige. Jeg elsker at skrive stil, når det er et fedt emne q;


Men Juliøh Kronborgs ord er lige mine - det er rigtig fornuftigt det, hun skriver :-)


Odin

nu med Destiny

Black Beauty (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 heeeeeeeeeeey
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 09:24

- Piger kan bruge 1-100 år på at gå og bitche hinanden til,
mens drenge bare slås 10 minutter, og så er det ude af verden.

- Piger får mens, og skal gå og være sure & gnaven i den tid.

- Piger kan ikke nemt med andre piger.

- Piger flipepr ud over den mindste ting.

- Piger skal gå og være feminine og lækre hele tiden.

Er det ikke lidt hårdt?


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 14:49

lidt som de andre nemmere at være dreng.


- det kan tage piger 100år at blive gode venner igen, drengene kan klare det på højst 15min :D


- piger skal bruge tid på at lægge make-up og sætte hår finde det helt rigtige tøj mm. hver morgen. drenge skal bare lige have et bad (måske såtte hår)


- piger får deres mens, og det også dem der skal føde


- hvis piger kysser med lidt for mange i krogende bliver de kaldt billige, mens drenge bare får respekt


- piger kan bliver sure over det mindste og bliver nemmere såret .


- piger bagtaler og bliver bagtalt. det gør drenge ikke.


MEN ER NU GLAD FOR JEG ER PIGE.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 14:59

lille-mille: jeg vel sige til det der med at bagtale kan drengene godt nok også være noget så slemme til.

på min skole går det ud over en fyr fra min parallel klasse.

Han er en rigtig dario og det kan de andre drenge ikke snuppe - eller også er det, det med misundelighed.

men daym! de kan bagtale ham noget så groft.



MILH


0
0
Svar på denne tråd
 
 tgsdgvcxfgdsgxccvdfgcxgvsdxxfcb
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 18:29

hah xd


piger;


får rød makrel

de fleste bruger en masse tid foran spejlet

hidsige mobser til tider xd

blabla kan ikke finde på mere xd



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 cxhhcxcxhcxh
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 18:36

XD


Lady og Nana-

i er fantastiske!<'3

0
0
Svar på denne tråd
 
 fjdksld
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 18:50

Hvorfor skal piger bruge meget tid foran spejlet?


- Clara -
"I'll put a curse on you, so all you're children will be born completely naked"

-Jimi Hendrix


0
0
Svar på denne tråd
 
 fghghfghgfh
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 18:57

Clara - De (fleste) har også sagt at 'de fleste piger bruger en masse tid foran spejlet'



»pernillepap«

Skiftet hesten ud med bolden (:

- ilu mie christensen (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgfgdg
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 18:57

Men tak alle sammen ;D



»pernillepap«

Skiftet hesten ud med bolden (:

- ilu mie christensen (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 kjdslæf
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 19:17

Pernille: Det er jo selvfølgelig rigtigt nok, men synes alligevel at det er lidt mærkeligt at så mange nævner det. Det er jo ikke en naturlov at piger skal være sådan, så derfor synes jeg heller ikke at man kan nævne det som en konkret forskel, men mere som en (forkert) ting der bliver forventet af os Men det kan jo også være en forskel, altså at det bliver forventet af os og ikke af drengene.. Åndsvagt


Intet negativt til dig og held og lykke med stilen


- Clara -
"I'll put a curse on you, so all you're children will be born completely naked"

-Jimi Hendrix


0
0
Svar på denne tråd
 
 mulloh..
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 21:18

hmm.. Drenge bagtagler ikke på samme måde, og hvis de ikke kan lide hinanden lader de bare være med at snakke sammen :S



Lone & Springbomben Camilla

[L] my one and only [L]


» RIDEKLUBBEN BIRKEN



0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 21:20

lone: så har du ikke hørt drengene fra min skole bagtale hinanden



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfdfsdf
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 21:23

Milh, lone, osv - På min skole siger drengene bare op i deres fjæs de er grimme, klamme osv. (self kun nogle)


»pernillepap«

Skiftet hesten ud med bolden (:

- ilu mie christensen (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 21:27

har ogsaa en gang skrevet en stil om det,

jeg valgte at det var nemmere som dreng

  • vi skal foede
  • vi har mens
  • piger bliver set som 's.ex-objekter'

Josefine Søndergaard

- nu med Wild Rose og Oeps.

- nu uden Sukema og Ravel

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdfffffffffff
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 17:36

Nogen drenge fra min klasse er bare så herre syge til at bagtale, men ja, så har de jo noget at snakke med pigerne om xD


Andre går bare hen til dem de ikke kan lide "Jaa, F*ck af klamme"



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 Max som fodboldhest
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 10:14

Mange piger er bange for at blive for tykke, mens drenge er bange for at blive for spinkle



:) Emmelie (:


Du kan ikke kun elske nogen når det går godt

Men det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest


0
0
Svar på denne tråd
 
 *en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 12:58

Det er da et godt emne xD .

Julie sagde det meste - pas dog på ikke at få for mange få, korte ting på banen - så vælg hellere nogle ting ud, og "træk" i det.


Du kune også komme ind på noget samfundsfag på, HVORDAN man bliver pige eller dreng (Biologien er nok rimelig ligegyldig :P )

- Det har vi i hvert fald om i skolen lige nu - hvor man snakker om miljø osv.


Forresten - det med at føde børn er da smart -vi ved da i det mindste barnet er vores :P


. ;D Line & Danielle ;D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider