Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Trænings dressur video af Zobell (:
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 21:54

Godaften Ællinger (Skriver det hver gang!)


Når men jeg havde min mor med nede og filme mig og Zobell igår da vi red. Hun kan bare IKKE finde ud af det, meen hun skal bare lige ha' skåret det ud i pap nogen gange, så siver det ind


Når men Zobell-manden var ret spændt igår! Han plejer at gå meget mere stabilt, og piloten er vist heller ikke for god! Men fik ham da til at gå fint og afslappet til sidst, men så var der ikke mere batteri på kameraet. Surt.

Idag gik han tilgengæld super godt! Så vi fik øvet en masse "svære" ting.


Men videoen er altså fra igår, og uden det helt store.


Kender godt mine fejl, jeg glemmer dem bare når jeg rider , og guuud hvor trænger jeg dog til at få undervisning igen! Det er SÅ mange måneder siden.


Her er videoen af os:

www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=36779


Forsat god aften.


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 13:02

Hvor er I fine. Zobell er rigtig køn. :)


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalallala
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 13:55

Emma: Tusinde tak


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 19:55

Jeg synes det ser helt fint ud, selvom at jeg godt kan se at han spænder en smule op nogle gange. Zobell er en rigtig lækker hest at kigge på :D



Regitze &' Desirée <'3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalalla
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 21:02

Regitze: Takker mange gange!! Har vi to egentlig ikke gået til 4h sammen?


Er da glad for I syntes han er lækker, så bliver man så glad


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fin video..
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 21:11

Hej :)


Jeg synes godt nok det er en fornøjelse at se på :) - I er harmoniske og Zobell er super fin og velgående.




Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalallala
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 21:27

Christina: Mange gange tak!! Er jeg glad for at hører


Og egentlig, kan vi så ikke godt starte en LA1 og LA2 her i marts og april måned? Er han ikke fin nok til det?


Det siger min underviser han er, men er selv en smule i tvivl.


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalalala
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 19:03

Ikke andre der vil kommenter?!


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 19:28

Der ser fint ud (: Smuk hyps.



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider