Godaften Ællinger
(Skriver det hver gang!) 
Når men jeg havde min mor med nede og filme mig og Zobell igår da vi red. Hun kan bare IKKE finde ud af det, meen hun skal bare lige ha' skåret det ud i pap nogen gange, så siver det ind 
Når men Zobell-manden var ret spændt igår! Han plejer at gå meget mere stabilt, og piloten er vist heller ikke for god!
Men fik ham da til at gå fint og afslappet til sidst, men så var der ikke mere batteri på kameraet. Surt.
Idag gik han tilgengæld super godt! Så vi fik øvet en masse "svære" ting.
Men videoen er altså fra igår, og uden det helt store.
Kender godt mine fejl, jeg glemmer dem bare når jeg rider
, og guuud hvor trænger jeg dog til at få undervisning igen! Det er SÅ mange måneder siden.
Her er videoen af os:
www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=36779
Forsat god aften.