|
|
| Bliver jeg for ufin? |
|
|
Heyson Jæs, altså.. Nu ligger landet sådan at jeg skal til Årsbal på min skole her på lørdag. Det en fiiin fest, hvor vi skal danse Lanciers og folk kommer i de sygeste store gallakjoler og bruger virkelig mange penge på tøj osv. Men jeg hader sådan noget prinsesse halløj hvor man skal have vildt fornemt tøj på, så her igår købte den her kjole i h&m, og synes at, amen var da meget festligt. Men nu er jeg pludselig blevet i tvivl, om jeg bliver for ufin i forhold til alle andre. Jeg har tænkt mig at finde mig et par gamacher i sort, eller en anden farve, og så have sutsko(mao sko) på, da mine fødder ellers dør af at danse lanciers i 5 timer. Kjolen ser således ud:  Så syntes i at jeg bliver for ufin med den? Hverken mine sko eller smykker er jo heller ikke super galla agtige.
REDHEAD
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
|
|
nej da! Jeg tror du bliver sej! 
> Sofie & Cappuccino < - Don't steal The guvernment hates competition
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har lidt af det samme problem. Der er gallafest på skolen i næste månede, og jeg gider heller ikke det der med fiiine kjoler og stiletter. Jeg synes du skal skide på hvad de andre evt. synes om din kjole. Jeg synes den er fed, og hvis du selv synes den er fed og du føler dig godt tilpas i den - så er det den du tager på. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overksrift |
|
|
Vi vil se den på.
Tror overhovedet ikke du bliver ufin, og din stil er vel også sådan lidt anderledes end normalt, så tror bare du skal skidde på de andres tøj, og møde op i det du føler dig godt tilpas i !
Emilie P - en holdning, et mål (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hedviglarke :: |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
20-01-2008 18:11 |
|
Hm, sys ik den er så "fin" (altså den er pæn - fin, men på den der fine måde xD) som nogle andre, men jeg sys du sagtens kan tage den på! For hvis det ik er dig med de store kjoler -så behøver du jo heller ik ha sådan en(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i'm the motherfucking princess |
|
|
Okay, tak for det.
Patricia - jo må i gerne, skal lige lave lektier, så kommer det
REDHEAD
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjjgjgjgjgjgjg |
|
|
Gallafest er overvurderet. Du kan da komme i det tøj, du finder dig aller mest tilpas i. Skide være med, hvad andre synes. Så længe man har det godt med sig selv! Hvis du kan lide kjolen, så synes jeg da helt klart du skal have den på. Jeg har lidt fået det indtryk af dig, at du ikke er til det 'fine', som så mange andre er. (Det er jeg heller ikke) Altså, til vores 3. års galla regner jeg da med at købe et eller andet eksotisk, få fletninger og bare skide hul i, hvad alle andre synes om mit udseende. Bare gi' dem noget at glo på, hvis de bliver fornærmede over ens 'look'. At være tilpas og tilfreds med sig selv, er langt bedre end at leve op til andres forventninger og normer.
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jvishgvfisl |
|
|
Sådan havde jeg det også i starten... Men den indre prinsesse ville alligevel ud og jeg endte med fin gallakjole alligevel  Men lyt ikke til andre, tag den kjole du finder dig bedst tilpas i.
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Da jeg var til gallafest på min skole kom folk også i alt muligt forskelligt. Hvis du føler dig tilpas i den kjole så tager du den kjole på  Så længe i ikke har direkte dresscode så må du i princippet komme i nattøj hvis du har lyst  Synes desuden at kjolen er rigtig sød 
Mvh. Rikke Nu med Albinoni Ibi Light Camare Årets JHN springrytter for hest 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
20-01-2008 19:11 |
|
jeg synes kjolen er herrer sej og jeg tror altså ikke du bliver for fin, lærke  men jeg synes altså ikke du skal have sorte gamacher på! du skal have nogle gamacher på som ligner nogle af dem der er i den butik hjemme ved mig! btw. vil jeg også meget gerne se den på 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjk |
|
|
puha det har jeg ingen anelse om. vi har slet ikke sådan nogle årsbal på min skole, eller det vil sige vi (afgangs eleverne) har skriftlig bal at se frem til den 20. maj hvilket jeg glæder mig meget til. Men efter min personlige mening vil jeg sige: Hvis du selv syntes den er fin og DU kan lide den så er det, det vigtigste. Men jeg syntes bestemt ikke den er ufin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| born to be retarded |
|
|
Okay, så tager jeg den på, synes nemlig den er herre sej. Og ja, så må de andre i deres prinsessekjoler synes hvad de syntes.
Billederne vil forresten ikke samarbejde, hverken her på hn eller på photobucket, men de kommer så snart de er oploadet.
Fiona: Ja, gamacherne fra din genbrug er herre seje, men det er dem fra genbrugen på jagtvej altså også.
REDHEAD
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
20-01-2008 19:37 |
|
lærke: ja sikkert og det er sådan nogle slags du skal have på! ellers bliver du alt for sort.
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| born to be retarded |
|
|
Fiona - jo okay. Så må jeg lige lokke en med på onsdag, men skal ud og købe annas sko på fredag, så må lige lokke hende ned i genbrugen først, den ligger jo lige ved siden af skolen.
REDHEAD
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kakakakak |
|
|
Naha Mette, jeg synes du skal komme i badetøj, og du må evt. gerne låne hotte-jesus som date <333 Tja, jeg synes når der er dresscode, så skal man også følge den..
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Nu var jeg så en af dem der fandt sin indre prinsesse frem og gik ud og købte en rigtig gallakjole..  Jeg mener, som Rhea, at hvis der er en dresscode så følger man den. Men tag da kjolen på hvis du synes den er fin. 
Kristina G. Outzen * Linse Aunsbjerg *
www.k-outzen.dk End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det. Årets junior og Årets hoppe 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvis du føler dig godt tilpas i den, og synes den er pæn, så er det dét der tæller. Så skid på dem, der ikke kan lide den. Det er godt at have sin egen stil, og jeg synes det er sejt, at nogen tør vise det frem. Så tag den på, Lærke. Skid på de andre. For den ér rigtig sej.
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
20-01-2008 20:30 |
|
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
den kan du godt have på =) sidst kom jeg i ternede bukser og hættetrøje  og det ser ud til at je heller ik når at få nogen kjole i år . 
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L]
♫♫♫♫♫
ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
Okay, tak for svarene, regner med at tage den på, da jeg heller ikke lige har tid eller penge til en ny. Nu er det ikke sådan der er fastlagt dresscode, men det er en tradition, man kommer i de store kjoler. Men her er billeder, i må lige glemme den røde trøje indenunder, og kigge væk fra gamacherne, som jeg købte, men mine ben var for lange, dødens pølse var det. Ville nu ønske mine ben var bare en anelse kortere. Synes dog den sidder en del bedre i virkeligheden, end på disse billeder.  forfra billedet bagfra, vil ikke samarbejde
REDHEAD
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.. |
|
|
Jeg synes, at den sidder rigtig godt på dig.  Jeg vil lige sige, at jeg bestemt heller ikke, er til de der prinsesse kjoler. Jeg ejer én kjole, og det er bare en "lang t-shirt". 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| born to be retarded |
|
|
Emma - tak, jeg ejer nu 3 kjoler i forvejen, og de er dæjlige, men sådan nogle store skrud med pailetter osv er bare ikke lige mig. og så kommer billedet bagfra lige, det hvade lige pludselig lyst til at samarbejde 
REDHEAD
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| personligt ville jeg dresse |
|
|
syns det er en fed kjole, specielt nu hvor du, som du slev siger, slet ikke er til det der prinsesse-halløj. Men jeg ville nu vælge at dresse den op med lidt glimtende, store smykker og så et par fede pumps til(du kan jo altid skifte til mao-skoene når dine føder er ved at dø, men start da lige med at ankomme i et par fede pumps eller stiletter, ville lige sætte det extra på, der gjorde at den ikke var så hverdagsagtig)
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhfhdhfdfh |
|
|
Hehe Rhea, Rhea, Rhea - Jeg har da mit eget sponsorbarn med. Hvis ikke den ene, så den anden;) Badetøj, hmm.. Er det ikke for eksotisk? Jeg havde tænkt mere i retning af bodystocking og spandex bukser, og som finish nogle uldsokker i mormor-farver. Jesus er lidt ud over min horisont, du ved. Du er mere til jesus-fyre og jeg er til sponsorbørn 
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vvkcjhxjhck |
|
|
det vil da være fiiin ;p - sådan en kunne mig og en veninde også finde på at tage på, haha..
Vi skulle også have haft sådan en fest oppe på vores skole, men den blev lavet om til en overnatning. men der havde mig og min veninde snakket om at kome i jakkesæt istedet for "fine" gallakjoler ;p haha
x NIICE'ONE x ;p Med Springstjeren Picadelly Smil til verden og verden burde smile til dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Jeg synes den er seeeej 8D seriøst! Jeg ejer selv én gallakjole, og jeg føler mig bare IKKE tilpas i den. Den 'skulle jeg have da vi skulle til fiiiint bryllup' I) Virkelig, jeg hader hader hader mig selv i kjole :/ Nederdel er jeg begyndt at acceptere, men kjole, noway. Nok også fordi det der galla-prinsesse noget ligger meget langt fra mine nittearmbånd, piercinger og ødelagte tennis og fakekawasakier  Lulu; hvorfor kommer de ikke bag på mig? 
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Lulu: Hahaha xD Jo det må du da haha.. Den hænger alligevel og bliver aldrig brugt :L Dog har nogle pæne mennesker lokket mig til at tage den på til gaala (på finsk men det ser sejere ud end danske 'galla' ) til april Men der har jeg nok også fået længere hår, så det ser mere harmonisk ud I) hahahaha omg de bukser har været langt omkring?!? xD Det fortæller jo en hel historie 8D Men nej d har ej, fortæl!!
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
21-01-2008 17:59 |
|
Jeg synes det er fint Min kusine f.eks. hun møder da også op i sit hverdagstøj selvom vi er til bryllup. Respekt for det  Jeg synes den er fed =D
ditte :) love - and be loved back
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tanja XD |
|
|
godt så  hvorfor er du ik på msn : o det er fordi dansk er grimt  ja man - men det var til den der klassetur der syntes jeg de strammede så jeg lukker både knap og lynelås op så de nu kun sidder på med bæltet xD men før man kommer helt ind i folketinget skal man igennem security tjek - og der skal man lægge bælter, mobil osv i en bakke , så jeg hiver bæltet af og er ved at tabe bukserne og bliver nødt til at stå og knappe + lyne dem inden jeg kunne komme igennem xD
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Lulu: fordi jeg åd  og ja! eller ej, men finsk er pænere - tusind gange pænere xD og @!#$ hvor gad jeg godt at kunne tage finsk TV når Emma Gaala kommer :k HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA omfg xD det lyder som en æhem.. interrasent oplevelse 8D
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
Tanja : også mig : o men der kommert sikkertt et link til det på deres HP med webtv  ik mob det var herre pinligt xD og dansk er grimt 
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Lulu: Okay, det håber jeg virkelig at der gør ö for vil så sygt gerne se det og og de er vist oppe mod Tarja i en af kategorierne  HAHAHA jo lige dér må jeg gerne mobbe xD og ja i)
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
21-01-2008 19:14 |
|
Den er da herre sej, og den syntes jeg du skal tage på! 
( EMMABORUM ) - og birger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tanjaaa |
|
|
nice men NW er bedre  nej du må ej xD
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| born to be retarded |
|
|
okay, så bliver det den.
Julie shack - den bliver pyntet op med nogle smykker og evt nogen glimmer gamacher, for som du siger at det ikke skal ligne jeg ikke har skiftet tøj.
REDHEAD
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xcvbhb m |
| Forfatter:  |
MaleneKruse |
| Dato:  |
22-01-2008 08:13 |
|
Nej det gør du bestemt ikke. - Tillod mig lige at se den bagfra på din præs, den er rigtig flot 
- MaleneKruse ♡ Gud for MIN verden d;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg,,,, |
| Forfatter:  |
Camilla-Marie *Camilla-Marie* |
| Dato:  |
22-01-2008 19:42 |
|
... synes personligt ikke at den passer ind til en gallafest:) Men du skal jo tage det på der passer dig og det du føler dig tilpas i.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
23-01-2008 09:32 |
|
Ville aldrig selv tage den på, men jeg er også til sådan nogle rigtig prinsesse kjoler - eller dvs. det skulle være helt rigtigt hvis det var mig  Men synes din kjole er rigtig sød, og den passer bare så godt til dig og din stil. Synes bestemt du skal tage den på, hvis du føler dig tilpas i den. - og så galt på den, synes jeg nu heller ikke den er.
» FREDERIKKE&SANTOS ♥ - mon Amor står bag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|