Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Video af Tjoki:P
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 15:34

Hejsaa Ænder...


Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at få lavet en video af tjoki(min kanin)


Her er linket:


www.baboom.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=2008


I må MEGET gerne komme med konstruktiv kritik og tips til hvodan jeg kan gøre den medre. Det er trods alt min første video


Mange hilsner Emilie<33






...Lene/£milie/Julie...

~~Wee! Hest Næste År!!! SÅDAN!~~

HESTE! Er Ligesom CHIPS! Man Kan BARE! Ikke Få


_%#NOK Af Dem#%_

**Mickey Vi ELSKER Dig!**


~*~*~*~*~*~*~*~


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 15:41

Sød video - sød kanin. Jeg synes dog at teksten/billederne, er lidt for lang tid ad gangen. Hvis du forstår? Eller sød video.


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 15:45

Okay tak for det emma







...Lene/£milie/Julie...

~~Wee! Hest Næste År!!! SÅDAN!~~

HESTE! Er Ligesom CHIPS! Man Kan BARE! Ikke Få


_%#NOK Af Dem#%_

**Mickey Vi ELSKER Dig!**


~*~*~*~*~*~*~*~


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider