Hejsaa Ænder...
Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at få lavet en video af tjoki(min kanin)
Her er linket:
www.baboom.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=2008
I må MEGET gerne komme med konstruktiv kritik og tips til hvodan jeg kan gøre den medre. Det er trods alt min første video
Mange hilsner Emilie<33
...Lene/£milie/Julie...
~~Wee! Hest Næste År!!! SÅDAN!~~
HESTE! Er Ligesom CHIPS! Man Kan BARE! Ikke Få
_%#NOK Af Dem#%_
**Mickey Vi ELSKER Dig!**
~*~*~*~*~*~*~*~
Sød video - sød kanin. Jeg synes dog at teksten/billederne, er lidt for lang tid ad gangen. Hvis du forstår? Eller sød video.
E M M A
kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
Okay tak for det emma
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet