Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad skal jeg gøre? :S
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 14:46

Hejsa derude!


Jeg står i et stors dilemma... Jeg har en rigtig god og sød part, men jeg er så småt ved at blive forstor til ham! at når jeg skal sparke til ham bliver jeg nødttil at "stå på tær" i bøjlerne, fordi jeg har forlange ben, som jeg har fået som vane... Det koster det 600 kr. om måneden uden undervisning hvor jeg rider 2 gange om ugen... Så det tynde så småt ud i pengepungen... Så her er mit spørgsmål til jer!:


Skal jeg finde en anden evt. gratis part så pengepungen bliver "normal" og jeg kan ride ordenligt, så jeg ikke får de dårlige vaner?


Eller skal jeg bare beholde min part?


Knuss Emilie - Den fortvilet pige


Derssur?

Spring?

Pony?

Det er lige mig <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 14:50

Tror det er lidt svært at finde en gratis halvpart ;) Men jeg vil da mene at hvis det er sådan så du "står på tær" i bøjlerne, så syntes jeg du skal finde en anden. Det lyder også smådyrt, 600 kr. for 2 gange i ugen? På min rideskole er det 3-4 gange i ugen, for 500 kr.


( EMMABORUM )

- og birger B-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 14:51

Hejsa!(:

Hvis du er ved at blive for stor til din part så synes jeg altså du skal finde en anden , for det giver dårlige vaner.

Og så kan det jo også være du får styr på pengene (:


Patricia ('LL .

- Min fine hest q:

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar til emma
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 14:52

Emma: Jeg har allerede nogle gratis... så det skulle vist være ok... tak for dit svar!


Derssur?

Spring?

Pony?

Det er lige mig <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 svar til micha
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 14:53

Ja men jeg har bare lige fået parten jeg fik det d. 1 sep. så det er bare det lige at stoppe sådan nu... men jeg må altså også tænke lidt på min ridning...



Tak for dit svar og tid!


Derssur?

Spring?

Pony?

Det er lige mig <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 14:54

Altså hvis det er sådan, at du vil videre i din ridning, så synes jeg, at du skal få en anden part. Det bliver jo i længden, også synd for hesten, hvis den skal bære på en alt for stor pige. Men ja, hvis du bare vil hygge, så er det jo op til dig. Hvilket det sådan set er, ligemeget hvad. Men du kan jo tænke over det, og eventuelt sætte nogen annoncer op, rundt på forskellige hjemmesider og opslagstavler. Jeg tror dog, at det vil være svært, hvis du skal finde en gratis part, det er der ikke så mange, der kan bruge til noget. Men held og lykke med det. :)


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar til emma
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 14:57

Jeg har allerede fundet nogle gratis tæt ved mig... altså jeg hygge rider, men jeg vil ikke have at det skal ødelægge min ridnig ( hyggeide= strarter ikk så tit stævner)


Derssur?

Spring?

Pony?

Det er lige mig <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfdsdfdf
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 16:21

Hvis du er så for stor til ham så du skal stå på tær for at sparke, osv. syntes jeg at det ville være en god idé at finde en ny part

Men det er da ret svært at finde en part som er hel gratis? s:

Syntes også at det lyder ret dyrt, når det endda er uden undervisning osv.


Men held & lykke med at finde en ny, hvis du skal (:


PERNILLEPAP d;

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider