Altså hvis det er sådan, at du vil videre i din ridning, så synes jeg, at du skal få en anden part. Det bliver jo i længden, også synd for hesten, hvis den skal bære på en alt for stor pige. Men ja, hvis du bare vil hygge, så er det jo op til dig. Hvilket det sådan set er, ligemeget hvad. Men du kan jo tænke over det, og eventuelt sætte nogen annoncer op, rundt på forskellige hjemmesider og opslagstavler. Jeg tror dog, at det vil være svært, hvis du skal finde en gratis part, det er der ikke så mange, der kan bruge til noget. Men held og lykke med det. 