|
|
| Hvem kender I? :D |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
20-01-2008 11:52 |
|
Hej duckies  Hvem kender i egentlig IRL herinde fra? :p Og fortsat god dag =D
» pernillepap:p. bare for at skrive noget(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
nulle92 (er en sjælden gang herinde ) hippiehesten (er aldrig herinde mere) Dillarh Cocktail Julie Kronborg Tanja Camilla Fenja Bianca maestro Frederikke santos theis line larsen duke natacha line uden nikita Rollo Kristian og så dem jeg ik ved hvem var til Hest&rytter 07 xD ^men det er dem jeg har mødt det er da næsten det samme ? 
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L]
♫♫♫♫♫
ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vfdsfsdsdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
20-01-2008 11:59 |
|
lulu: ja det er det samme (næsten) det fint nok  - forresten, staves lulu sådan eller sådan - lullu. med et l eller to l'er xDD haha
» pernillepap:p. bare for at skrive noget(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
jeg staver det selv Lulu og det gør mine lærere også (længere historie da det jo ik er mit rigtige navn xD) men nogle staver det Lullu så jeg vil tro man kan begge dele ? 
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L]
♫♫♫♫♫
ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
20-01-2008 12:02 |
|
Haha okay - jeg skriver altså os lulu med et L xD
» pernillepap:p. bare for at skrive noget(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
20-01-2008 12:07 |
|
Jeg bliver kaldt Lullu , med to L´er . Meen xD Jeg kender faktisk ingen herinde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nanannanan |
|
|
Jeg har mødt: Rollo Kristian Kode123 Julie Kronborg Bianca (Maestro) Frederikke (Santos) Støjer Zalle oo2-pirat Olaa Natacha Duke Line Larsen Theis Louise (Dilli) Cocktail Jyl Jux Line uden Nikita Carina B
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
20-01-2008 12:13 |
|
Pernille, Lulu og Muzze: Der er en i min klasse som hedder Louise, hun bliver kaldt Lou-Lou d: Så tror det kan staves på mange måder Lullu, Lulu, Lou lou  Jeg kender kun Kirstine-BB (Spegill) :b
( EMMABORUM ) - og birger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| born to be retarded |
|
|
Kun fionabona
jo, så var jeg på ridelejr med Brunette milh,
REDHEAD
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Kirstine (Spegill) |
| Dato:  |
20-01-2008 12:15 |
|
Kirstine Bøndergaard™ - Med den fantastiske hest Spegill d;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
guuud ja glemte kode123  jeg er også blevet kald Lou xD altså ikke Lou Lou bare Lou (luu)
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L]
♫♫♫♫♫
ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| e4r5t6y7u8 |
|
|
Jeg kender 002-pirat og Julie Kronborg og eh.så har jeg mødt en hel masse som jeg ikke rigtig kender så godt d: andet end herinde fra Dillarh, Mia Svane, Camilla (Fenja), Bianca (Meastro) og Frederikke (tror jeg), Natasha har en vist nok en sej guldkaramel-taske, og Støjer og Zalle selvfølgelig!! Sjællænderne dem må man ikke glemme  Alstså alle dem der var i Herning sidste år d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Lulu: Kalder dine lærere dig også Lulu?? xD mmh jeg kender/har mødt: Lulu - 002-Pirat Nins-horselover Julie Kronborg Manni Rhea (Amiro) Line m. spidi & saika aaarg, jeg er dum til det her I) når man skal huske, kan man ikke xD ^^ men Lulu er nok faktisk den eneste jeg har mødt igennem jhn 
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jksjlkadj |
|
|
Team Toss - "nabo" katrine (kasmir) - katrine Stina (Major) Kristian - H&R Rollo - H&R
Marie nu uden ceres mørk nu med felix =D Tidl. Fjordbollen søger Felix Albæk's fortid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
tanja : ja xD det bad jeg dem PÆNT om dagen før introtur - altså den første dag . så blev der stille også sagde de jamen så fik vi det på plads xD
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L]
♫♫♫♫♫
ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bfdgfgdfgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
20-01-2008 12:29 |
|
jeg skriver da lige selv  Aiida -Går i min klasse, god veninde d; Miss Chanel -Fra rideskolen<3 Emma (flossy) -Ida&Kir's veninde/nabo, ved ik om jeg har set dig irl? xb ^^ tror det var dem? ^^
» pernillepap:p. bare for at skrive noget(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfsdfcdf |
| Forfatter:  |
Kiksen |
| Dato:  |
20-01-2008 12:40 |
|
De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halvtreller! |
|
|
Jeg kender Mizz, som ikke kan huske sin kode 
» Tazz « I wanna spend my life with me.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Lori - Rigtig god veninde, rider samme sted. Aiida - Bor overfor min mormor og morfar, engang var vi altid sammen. Pernille L - Jeg er 100 på, at vi har mødt hinanden. Sandra (Cashew) - Hun har redet samme sted som Sarah og jeg. Schønse - Vi har vidst "arbejdet" samme sted på Falster. .. Og så kender jeg mange, af de voksne. 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgddfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
20-01-2008 13:06 |
|
Hov jeg mener self at Ida&Kir er Emmas bedsteforældres nabo xD
» pernillepap:p. bare for at skrive noget(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Og så har jeg sikkert mødt xxxxx (Miss chanel), nede i HB. 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kender: |
|
|
Ja.. Jeg keder: Line Koop: Em dejlig veninde! Amaile og Fylla: Samme klub.. Røjsen ( Tror hun har fået nyt navn som jeg ikke kan huske?): Samme klub.. Karen og Burberry: Samme klub.. Lone Mulloh: Ridelejr..
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem har jeg mødt IRL? |
|
|
Jeg har mødt: Rollo - En af mine gode veninder  Kristian - Til noget med HN  Sissel med Jackie / TeamToss - Svigerinde. Marie (Ceres) - Mødt en enkelt gang hos Sissel 
Christina Buhl - med Major og Rocky Ranum Efterskole '04-'06 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhklhlhlh |
|
|
Kender og er veninder: Louise(dilli) Mia Svane Jyl Jux Cocktail Rhea (amiro) 002-Pirat Amalie (fylla) Bønne Tanja Har mødt/snakket med et hav af jhn'er, nok en 20 stykker. Kan ikke lige huske alle, så undlader bare at skrive ned  Men bl.a. Sasma, Bianca & Frederikke, Nynne (sascha), Camilla(fenja) og kode123. og en masse andre 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| adadadadadad |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Gorba♥ |
| Dato:  |
20-01-2008 16:58 |
|
LOTTEPOTTE - med vidunderlige Gorba
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| kender |
|
|
kender ikke særlig mange herinde fra. hmm. Miss Chanel Vildrose Jux Odin Aida Katja (Nicklas) Tror det er det.. Så har jeg redet en tur med Julie Kronborg..
Nynne og Sasha Lundby Efterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Raija <333 |
| Forfatter:  |
kathrine (kathrineelfort) |
| Dato:  |
20-01-2008 17:33 |
|
Jeg kender: Amanda: TheNoBody Sandra: Sandra (Tímon) Anna: Anna E jeg kender nogle fler' men kan ikke huske hvad deres brugernavn er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Maeru's Traum |
| Forfatter:  |
Coysen |
| Dato:  |
20-01-2008 18:22 |
|
Den eneste jeg ved er herinde er: Chela (ridelejr) 
Mvh. Aja - jeg er farverig i sort/hvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde. |
|
|
jeg har mødt: Julie kronborg - ridelejr + bolles kusine  Amalie fylla - ridelejr Chaos  Natascha still - rideskolen <3 Cikorie: rideskolen<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
uden Mailey ♥Bento♥ |
| Dato:  |
20-01-2008 18:37 |
|
jeg kender slet ingen IRL 
ღ Bento ღ du sidder fast i mit hjerte, mailey. # jeg kan bare ikke glemme dig (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
20-01-2008 18:46 |
|
jeg kender lotte/theÆblemos. og så har jeg mødt kode123/Mille i haslev military. 
»Signe Holm victoria, black power & ann bertha. www.bricksite.com/holm rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
20-01-2008 18:46 |
|
jeg kender hedviglaerke et sted langt ude i virkeligheden  og så har jeg set trøller et par gange fordi hendes hest står der hvor Hallur står...
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Max er sød |
|
|
Jeg kender: Potteskjuleren: Min bedste veninde Pirat-Lunde : Rigtig rigtig god veninde Mathilde S-bine: Min mormor:P Numsefisken: Sjov tåger fra HIRI Laura Julius (tror jeg hun hedder) : Sød pige frs HIRI Så gik jeg tør xD
:) Emmelie (: Man kan ikke kun elske nogen når det går godt Det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
20-01-2008 18:55 |
|
louise (dilli) julie kronborg ^ gode veninder <3 så har jeg mødt cocktail - og det var rigtig underligt, for louise (dilli) og jeg var sådan i århus og så pludselig så vi cocktail, men vi gik videre. men så vendte vi om og gik efter hende igen haha. ellers kender jeg mathilde (s-bine) pirat-lunde emmelie potteskjuleren og numsefisken fra ridecentret. ellersss. aner ikke, om jeg har mødt flere nå, men rollo har set mig og louise på busstationen i århus : D
Mia Svane Tidligere TeamFM.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
23-01-2008 19:34 |
|
kender/ været "sammen" med: Bianca (maestro) - rigtig rigtig god veninde <3 Ditte (randy) - veninde. pernille (mille) - står samme sted som santos. Stina (matata) - biancas veninde. camilla (fenja) - sammen til H&R og SHD. lulu aka oo2-pirat - sammen til H&R og mødte hende der hvor hun red (hun kunne bare ikke kende mig) xD Støjer - var sammen med hende til SHD <3 Zalle - var sammen emd hende til SHD <3 og så alle dem jeg bare har mødt : Louise (dilli) Julie Kronborg Cocktail kode123 Jux & Jyl Line uden jumptimes nikita. tror det var dem?
» FREDERIKKE&SANTOS ♥ - mon Amor står bag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 567uty87yfjh6tujhu |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
23-01-2008 19:37 |
|
Haha jae nu kommer min LANGE liste; Annsofie
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalla |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
23-01-2008 19:41 |
|
kender/ har mødt: NUMSEFISKEN Mathilde (S-bine) Potteskjuleren Emmelie Mia Svane Louise Dilli Rhea Eg Tec-zen Anne xD Carina nu gik jeg i stå :b
© Caroline Jonassen © Også kaldet Lunde =) © Med Dizett & Suze © |Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006| Stævnerytter i distrikt 12 .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalallala |
| Forfatter:  |
malle XD |
| Dato:  |
24-01-2008 17:00 |
|
liv >>lady nana<<: wee! vi har vært på ridelejer sammen.. + jeg bor 12 km fra dig + vi rider sammn+ ?? charle (ronja og trunte ): klaassee! maiken (buller <'3) har redet mulles hest som står ude ved mig! + rider sammn!
Malle Nu kun med Bonnie <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aafafaf |
|
|
Puha, det er godt nok en del efterhånden, eftersom jeg både har været til JHN-træf hvor bl.a Rollo, Josse, Helene (tror jeg?) og en masse andre var Og i Herning hvor der også var rigtig mange bl.a. Lullubullu Bianca Camilla Fenja Frederikke osv osv osv osv Julie Kronborg og Mia Svane er de piger jeg har tættest kontakt med herinde fra og ser jævnligt 
Louise Nørskov - snart uden Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxvxvv |
|
|
Fra Træf: ÆLouise (dilli) , Rollo, Kristian, Karen (Isabella) Josse med Miré, Katharina, Pernille Rauff, kan ikk lige huske de rigtige navne, og om der var flere... Herning 05: Molle, Jux, Jessen søtrene, Rollo igen ;b Kristian igen xD Sandra (Beauty star) && nogle jeg ikk kan huske xD så er der lidt andre steder fra: Helena med Ayla, Helena(Lakaj), Ak-horsie, som snart ALDRIG er ehrinde xD så tror ejg ikk der er flere ;bb
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
24-01-2008 20:24 |
|
Lottepotte har reddet derude hvor jeg rider, men jeg kender hende ikke Og sofie xD har jeg fundet ud af at jeg bor rimeligt tæt på, men kender hende heller ikke irl.
* EMMABORUM * Birger er herre sej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Den eneste jeg kender herinde fra er Helt fuldkommen uforglemmelige Gunhild <3
Signe og prinsessen Nellie - Jeg elsker dig og jeg har et problem med det. - Bu 06/07 <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxx |
| Forfatter:  |
Kaalleh |
| Dato:  |
26-01-2008 22:33 |
|
Kender sikkert en masse herinde fra, men jeg aner ikke hvad de hedder xD Men jeg har lige fundet ud af at BananBrød går i min klasse xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
26-01-2008 23:01 |
|
Kaalleh: ahahahahahahahaha  kender kun hedviglaerke rigtigt og så har jeg set trøller et par gange og vist også snakket med hende pga. Hallur står der hvor hendes hest står 
- min mening (: FIONABONA ..med part på frk. olsen jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|