Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvem kender I? :D
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 11:52

Hej duckies

Hvem kender i egentlig IRL herinde fra? :p

Og fortsat god dag =D



» pernillepap:p.

bare for at skrive noget(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 11:57

nulle92 (er en sjælden gang herinde :) )

hippiehesten (er aldrig herinde mere)

Dillarh

Cocktail
Julie Kronborg

Tanja
Camilla Fenja

Bianca maestro

Frederikke santos

theis

line larsen

duke

natacha

line uden nikita

Rollo
Kristian


og så dem jeg ik ved hvem var til Hest&rytter 07 xD


^men det er dem jeg har mødt det er da næsten det samme ?



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 vfdsfsdsdf
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 11:59

lulu: ja det er det samme (næsten) det fint nok ;D

- forresten, staves lulu sådan eller sådan - lullu.

med et l eller to l'er xDD haha



» pernillepap:p.

bare for at skrive noget(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:01

jeg staver det selv Lulu og det gør mine lærere også (længere historie da det jo ik er mit rigtige navn xD) men nogle staver det Lullu så jeg vil tro man kan begge dele ? ;D



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdfgfg
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:02

Haha okay - jeg skriver altså os lulu med et L xD



» pernillepap:p.

bare for at skrive noget(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:07

Jeg bliver kaldt Lullu , med to L´er .

Meen xD

Jeg kender faktisk ingen herinde.



Louise

±♥±

0
0
Svar på denne tråd
 
 nanannanan
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:07

Jeg har mødt:


Rollo

Kristian

Kode123

Julie Kronborg

Bianca (Maestro)

Frederikke (Santos)

Støjer

Zalle

oo2-pirat

Olaa

Natacha

Duke

Line Larsen

Theis

Louise (Dilli)

Cocktail

Jyl

Jux

Line uden Nikita

Carina B




Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:13

Pernille, Lulu og Muzze: Der er en i min klasse som hedder Louise, hun bliver kaldt Lou-Lou d: Så tror det kan staves på mange måder Lullu, Lulu, Lou lou ;)


Jeg kender kun Kirstine-BB (Spegill) :b


( EMMABORUM )

- og birger B-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:15
Kun fionabona

jo, så var jeg på ridelejr med Brunette milh,

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:15

Kender kun EB




Kirstine Bøndergaard™

- Med den fantastiske hest Spegill d;


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:15

guuud ja glemte kode123

jeg er også blevet kald Lou xD altså ikke Lou Lou bare Lou (luu)





» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 e4r5t6y7u8
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:16

Jeg kender 002-pirat og Julie Kronborg

og eh.så har jeg mødt en hel masse som jeg ikke rigtig kender så godt d: andet end herinde fra

Dillarh, Mia Svane, Camilla (Fenja), Bianca (Meastro) og Frederikke (tror jeg), Natasha har en vist nok en sej guldkaramel-taske, og Støjer og Zalle selvfølgelig!! Sjællænderne :D dem må man ikke glemme ;D

Alstså alle dem der var i Herning sidste år d:


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 Debbie
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:19

Lulu: Kalder dine lærere dig også Lulu?? xD


mmh jeg kender/har mødt:

Lulu - 002-Pirat

Nins-horselover

Julie Kronborg

Manni

Rhea (Amiro)

Line m. spidi & saika

aaarg, jeg er dum til det her I) når man skal huske, kan man ikke xD


^^ men Lulu er nok faktisk den eneste jeg har mødt igennem jhn :-P



Tanja & Debbie

[L] Nightwish 2oo7 [L]

Tarja Turunen


♫ The dreamer and the wine,

poet without a rhyme ♫

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:20

AmandaPanda - herinde fra, en nær veninde.

Hedviglærke - fra ridelejr 05

Lady Scarlet O-hara ♥Skralle♥ - fra ridelejr 05



MILH


0
0
Svar på denne tråd
 
 jksjlkadj
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:24

Team Toss - "nabo"

katrine (kasmir) - katrine

Stina (Major)

Kristian - H&R

Rollo - H&R



Marie

nu uden ceres mørk

nu med felix =D

Tidl. Fjordbollen

søger Felix Albæk's fortid

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:25

tanja : ja xD det bad jeg dem PÆNT om dagen før introtur - altså den første dag . så blev der stille også sagde de jamen så fik vi det på plads xD



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 bfdgfgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:29

jeg skriver da lige selv


Aiida -Går i min klasse, god veninde d;

Miss Chanel -Fra rideskolen<3

Emma (flossy) -Ida&Kir's veninde/nabo, ved ik om jeg har set dig irl? xb


^^ tror det var dem? ^^



» pernillepap:p.

bare for at skrive noget(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 sfsdfcdf
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:40

Jeg kender Metteé xD<33


De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Halvtreller!
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:42

Jeg kender Mizz, som ikke kan huske sin kode ;D



» Tazz «

I wanna spend my life with me.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 13:03

Lori

- Rigtig god veninde, rider samme sted.


Aiida

- Bor overfor min mormor og morfar, engang var vi altid sammen.


Pernille L

- Jeg er 100 på, at vi har mødt hinanden.


Sandra (Cashew)

- Hun har redet samme sted som Sarah og jeg.


Schønse
- Vi har vidst "arbejdet" samme sted på Falster.


.. Og så kender jeg mange, af de voksne. :D


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdfgddfg
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 13:06

Hov jeg mener self at Ida&Kir er Emmas bedsteforældres nabo xD



» pernillepap:p.

bare for at skrive noget(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 13:07

Og så har jeg sikkert mødt xxxxx (Miss chanel), nede i HB. :)


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kender:
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 15:55

Ja.. Jeg keder:

Line Koop: Em dejlig veninde!

Amaile og Fylla: Samme klub..

Røjsen ( Tror hun har fået nyt navn som jeg ikke kan huske?): Samme klub..

Karen og Burberry: Samme klub..

Lone Mulloh: Ridelejr..


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvem har jeg mødt IRL?
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 16:08

Jeg har mødt:

Rollo - En af mine gode veninder :)

Kristian - Til noget med HN :)

Sissel med Jackie / TeamToss - Svigerinde.

Marie (Ceres) - Mødt en enkelt gang hos Sissel :)




Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 uhklhlhlh
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 16:29

Kender og er veninder:


Louise(dilli)

Mia Svane

Jyl

Jux

Cocktail

Rhea (amiro)

002-Pirat

Amalie (fylla)

Bønne

Tanja



Har mødt/snakket med et hav af jhn'er, nok en 20 stykker. Kan ikke lige huske alle, så undlader bare at skrive ned ;)

Men bl.a. Sasma, Bianca & Frederikke, Nynne (sascha), Camilla(fenja) og kode123. og en masse andre ;D



.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 adadadadadad
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 16:58

Berit Lindballe



LOTTEPOTTE

- med vidunderlige Gorba



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 17:06

Pernille (Lukas)

Jyl

Jux


Kh. Patricia Jørgensen
0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 17:10

Freja(amina)
Bella

Christine

Anni

PrinsesseSoffi

osv.


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 kender
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 17:20

kender ikke særlig mange herinde fra. hmm.


Miss Chanel

Vildrose

Jux

Odin

Aida

Katja (Nicklas)

Tror det er det.. Så har jeg redet en tur med Julie Kronborg..


Nynne
og
Sasha

Lundby Efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd
 
 Raija <333
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 17:33

Jeg kender:

Amanda: TheNoBody

Sandra: Sandra (Tímon)

Anna: Anna E

jeg kender nogle fler' men kan ikke huske hvad deres brugernavn er :P



>> Kathrine


Raija

Jason


0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Maeru's Traum
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 18:22

Den eneste jeg ved er herinde er: Chela (ridelejr)


Mvh. Aja


- jeg er farverig i sort/hvid!

0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde.
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 18:36

jeg har mødt:

Julie kronborg - ridelejr + bolles kusine :D

Amalie fylla - ridelejr

Chaos :D

Natascha still - rideskolen <3

Cikorie: rideskolen<3


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 18:37

jeg kender slet ingen IRL ;)


Bento

du sidder fast i mit hjerte, mailey.

# jeg kan bare ikke glemme dig (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hoooov
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 18:43

Jeg har da også været på ridelejr med Chela :)



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 18:46

jeg kender lotte/theÆblemos.

og så har jeg mødt kode123/Mille i haslev military. :)



»Signe Holm

victoria, black power & ann bertha.

www.bricksite.com/holm

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 18:46

jeg kender hedviglaerke et sted langt ude i virkeligheden :D

og så har jeg set trøller et par gange fordi hendes hest står der hvor Hallur står...


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Max er sød
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 18:46

Jeg kender:


Potteskjuleren: Min bedste veninde

Pirat-Lunde : Rigtig rigtig god veninde

Mathilde S-bine: Min mormor:P

Numsefisken: Sjov tåger fra HIRI

Laura Julius (tror jeg hun hedder) : Sød pige frs HIRI


Så gik jeg tør xD



:) Emmelie (:


Man kan ikke kun elske nogen når det går godt

Det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest



0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 18:55

louise (dilli)

julie kronborg

^ gode veninder <3


så har jeg mødt cocktail

- og det var rigtig underligt, for louise (dilli) og jeg var sådan i århus og så pludselig så vi cocktail, men vi gik videre. men så vendte vi om og gik efter hende igen haha.


ellers kender jeg mathilde (s-bine)

pirat-lunde

emmelie

potteskjuleren

og numsefisken fra ridecentret.


ellersss. aner ikke, om jeg har mødt flere


nå, men rollo har set mig og louise på busstationen i århus : D


Mia Svane

Tidligere TeamFM.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 19:15

AAAALT for mange :P


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 19:51

Chaos

Prudden

Coysen

Camilla med Fenja

Regitze med Desiree.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 mia svane
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 17:16

hæhæ jeg er en stalker


Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 18:33

Nanna/Fersken<3



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 19:34

kender/ været "sammen" med:


Bianca (maestro) - rigtig rigtig god veninde <3

Ditte (randy) - veninde.

pernille (mille) - står samme sted som santos.

Stina (matata) - biancas veninde.

camilla (fenja) - sammen til H&R og SHD.

lulu aka oo2-pirat - sammen til H&R og mødte hende der hvor hun red (hun kunne bare ikke kende mig) xD

Støjer - var sammen med hende til SHD <3

Zalle - var sammen emd hende til SHD <3


og så alle dem jeg bare har mødt :


Louise (dilli)

Julie Kronborg

Cocktail

kode123

Jux & Jyl

Line uden jumptimes nikita.


tror det var dem?






» FREDERIKKE&SANTOS

- mon Amor står bag?




0
0
Svar på denne tråd
 
 567uty87yfjh6tujhu
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 19:37

Haha jae nu kommer min LANGE liste;


Annsofie



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalla
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 19:41

kender/ har mødt:


NUMSEFISKEN

Mathilde (S-bine)

Potteskjuleren

Emmelie

Mia Svane

Louise Dilli

Rhea Eg

Tec-zen

Anne xD

Carina



nu gik jeg i stå :b







© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde =)

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalallala
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 17:00

liv >>lady nana<<: wee! vi har vært på ridelejer sammen.. + jeg bor 12 km fra dig + vi rider sammn+ ??


charle (ronja og trunte ): klaassee!


maiken (buller <'3) har redet mulles hest som står ude ved mig! + rider sammn!





Malle

Nu kun med Bonnie

<'3


0
0
Svar på denne tråd
 
 aafafaf
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 17:44

Puha, det er godt nok en del efterhånden, eftersom jeg både har været til JHN-træf hvor bl.a

Rollo, Josse, Helene (tror jeg?) og en masse andre var

Og i Herning hvor der også var rigtig mange bl.a.

Lullubullu

Bianca
Camilla Fenja

Frederikke osv osv osv osv


Julie Kronborg og Mia Svane er de piger jeg har tættest kontakt med herinde fra og ser jævnligt :)


Louise Nørskov
- snart uden Dilli Dancer
0
0
Svar på denne tråd
 
 xxvxvv
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 20:23

Fra Træf:
ÆLouise (dilli) , Rollo, Kristian, Karen (Isabella) Josse med Miré, Katharina, Pernille Rauff, kan ikk lige huske de rigtige navne, og om der var flere...

Herning 05: Molle, Jux, Jessen søtrene, Rollo igen ;b Kristian igen xD Sandra (Beauty star) && nogle jeg ikk kan huske xD
så er der lidt andre steder fra:
Helena med Ayla, Helena(Lakaj), Ak-horsie, som snart ALDRIG er ehrinde xD så tror ejg ikk der er flere ;bb






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 20:24

Lottepotte har reddet derude hvor jeg rider, men jeg kender hende ikke ;) Og sofie xD har jeg fundet ud af at jeg bor rimeligt tæt på, men kender hende heller ikke irl.


* EMMABORUM *

Birger er herre sej

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 20:30

Den eneste jeg kender herinde fra er

Helt fuldkommen uforglemmelige Gunhild <3



Signe og prinsessen Nellie

-

Jeg elsker dig og jeg har et problem med det.

- Bu 06/07 <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 22:33

Kender sikkert en masse herinde fra, men jeg aner ikke hvad de hedder xD


Men jeg har lige fundet ud af at BananBrød går i min klasse xD


..
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 23:01

Kaalleh: ahahahahahahahaha


kender kun hedviglaerke rigtigt og så har jeg set trøller et par gange og vist også snakket med hende pga. Hallur står der hvor hendes hest står :)


- min mening (:


FIONABONA

..med part på frk. olsen


jhn's hyggeligste værelse - ifølge emma (flossy) :b

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider