Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Året der gik - med Tøffe. :)
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 23:04

Ja, året der gik..


Tøffe blev købt af mig i Zoo Zity d. 12 Oktober - 06'.

Han var 8 uger gammel da jeg så ham første gang, et rigtig skravl med alt for lange øre lignede han men dejlig livlig og nuttede - så jeg kunne bare ikke stå for ham. Han skulle med mig hjem og det kom han.


Tøffe er pt 1 år gammel, har fødselsdag i August d 8 - siger hans papirer i hvert fald


Han er simpelthen hele familiens kæledægge. Han laver de mærkeligste ting og han er så tam. Han kommer når jeg fløjter og kalder på ham, følger en som en lille hund. Løber rundt i hele hytten og han løber også løs ude i haven uden sele osv. Han er så kærlig og godmodig..


Så her får i lige en hel stavl af billeder fra køb til nu.. Enjoy




Man blev hurtigt størrer


Var der nogen som sagde halv pindsvin ^



Og størrer endnu:


Tøffe i skabet




Og så - farvel herfra fra Tøffe





Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist !


Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 23:10

Han er da også bare for dejlig. :D


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 00:25

sikke sød den er :D


men er du ikke bange for han bider i de ledninger dér s:?



MILH


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 10:20

neeeej hvor er den bare sød man ;D ;D



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala.
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 10:59

Nøøj , hvor er han dejlig .

Han ser også ud til at have det godt og nyde livet

- Laura (:


Da'da'da'daaaaaaa the GED.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:57

Tak for jeres søde kommentar om Tøffe :D

Det bliver han glad for at hører ;)


Nej - alle mine ledninger er gemt i kabler på mit værelse, så han har overhovedet ingen adgang til ledninger. Så nej, det jeg ikke bange for :)




Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist !


Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Halvtreller!
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 13:45

Hvor er han fian ;D

- men som mihl - er du ikke bange for at han bider i de ledninger?




» Tazz «

I wanna spend my life with me.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 13:52

hmM! der hænger ledninger overalt ?

se de billeder tazz har udvalgt!



MILH


0
0
Svar på denne tråd
 
 Max er sød
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 14:26

Hvor er den kær:)


Elsker det her billed:



:) Emmelie (:


Man kan ikke kun elske nogen når det går godt

Det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen do.
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 19:05

De ledninger som i viser er oppe på min hylde hvor han normalt aldrig sidder :) Han hoppede derop den dag og derfor blev jeg sådan nødt til tage nogle billeder ;)


Men han har ikke været deroppe siden og ledninger plejer ikke at være hans kop the. Han har aldrig rørt ledninger, heller ikke selvom de har ligget på gulvet inden jeg fik lavet kabler. Så nope, det intet problem :)


Tak for jeres kommentar om søde Tøffe..




Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist !


Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 19:06

nuuuurh hvor er han søøød :D og tøffe! nåååååååh et fint navn :D

- ej nu får jeg helt selv lyst til at få en kanin :b


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 19:10

det samme troede jeg også om min kanin, indtil jeg ikke kunne tænde en lampe og opdagede så at ledningen var bidt over.

Og jeg skal være glad for strømmen ikke var kraftigere.


men ikke for at være lyseslukker eller noget, men det nederste tazz viser er der gulvtæppe på.

og jeg tvivler stærkt på i bruger gulvtæpper på hylderne?


jeg er egentlig meget ligeglad.

men tænk nu hvis ulykken skulle ske, og der er et antal volt i som kaninen ikke kan tåle?



MILH


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 21:38

Brunette: Han bider IKKE i ledninger.. Og de ledninger du ser nederst ved gulvtæppet ER skam pakket ind i kabler nu ;) Som sagt - er billederne lidt gamle og taget da min far ikke havde fået pakket alle ledninger i kabler endnu. Men de er væk og i kabler nu. :)


Fiona: Ih tak skal du have :D Det bliver Tøffe helt klart glad for hører hehe.




Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist !


Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider