Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 HORC - d. 9 & 10 februar
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 21:34

Halløjsa Ænder?


Kom lige til at tænke på om der er nogen af jer der skal til det stævne? ..og hvis ja, så hvad i skal starte?


Jeg har selv stævnedebut på min 4 årsvallak (begynder1 & LC1)

og skal afprøve min nye hest - som skulle være klar til LA. (starter dog kun LB1, da jeg lige skal vænne mig til den.)


Mvh. Aja


- jeg er farverig i sort/hvid!

0
0
Svar på denne tråd
 
 bvfj,hvjf,hk,
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 13:15



Ikke mig ;)

Er du fra HORC?



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 14:17

hvilken klub er HORC? :b




Sagde Camilla

Lady Scarlet O'Hara (NM VINDER) & Lambada

Min Sorte og Hvide diamanter


DEN FULDENDTE EKVIPAGE

Vores hjemmeside:

www.Dressurpony.tk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvfjdhkjfshj
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 18:11


Hadsten og omegns rideclub



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Maeru's Traum
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 18:12

NUMSEFISKEN: Nææh, egentlig ikke.

Er meldt ind i LOR (Langå & Omengs Rideklub), men har min hest opstaldet på en lille privatgår m. 8 bokse?


Lady Scarlet: HORC er "Hadsten & Omegns RideClub!


Mvh. Aja


- jeg er farverig i sort/hvid!

0
0
Svar på denne tråd
 
 nvfkjhvlfkjhsld
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 18:14



Oki :)

Har aldrig set langås.

Er selv fra Hinnerup rideklub ;)



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 Maeru's Traum & Cacao
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 22:18

Det er heller ikek så underligt.

Den ligger nemlig ikke i Langå, men 3 km udenfor.

Hvis man ikke leder efter den får man den ikke at se.


Mvh. Aja


- jeg er farverig i sort/hvid!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider