|
|
| Jeg har lyst til at købe.. |
|
|
.. Nogle ting til Fede Flossy. Kender I det? Jeg har rigtig meget lyst til at forkæle hende og mig selv. Jeg ved ikke, hvad jeg vil købe. Jeg har fundet en rigtig flot lysegrøn grime og noget lammeskind, til nakkestykket. Jeg skal købe den gamles parts hovedtøj, regner jeg med. Jeg rider med rideskolens sadel, men overvejer at købe et lysegrønt underlag også. Så passer det sammen. Jeg skal muligvis med Horze på tirsdag, med en veninde. Hvem ved, om jeg kommer hjem med nye ting? Jeg havde tænkt mig at købe over nettet, men der skal man købe, for minimum 300 kroner. Nå, tja. Ellers går det godt med dyret, når vi har gode dage. Nogle gange har vi også nogen mindre gode dage. Hvor hun tager hovedet helt op og løber. Men det skal nok gå fremad, snarest. Jeg har fået min mobil tilbage, fra reparation. Jeg skulle rigtigt have taget nogle billeder af hende idag, men hun gad ikke at stå stille. Dumme pony! Men jeg skal nok, få taget nogen. Nå, det var bare et lidt lige gyldigt indlæg, fra mig.  Emma & Fede Flossy 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
19-01-2008 18:10 |
|
Ja kender det godt : D Limegrøn er super flot til brun iverthefald <3
{ emma  og birger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jnkdfndfkjndff |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
19-01-2008 18:11 |
|
Det er altid nice med nye ting :p kom da endelig med billeder af flossy+med de nye ting, hvis du får købt noget =D (Og glæder mig i det hele taget, til billeder af flossy) 
Medvenlighilsen; Pernille bare for at skrive noget ;p.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Emma.. |
|
|
Ja, det er super fedt. Men det er den grime jeg har nu, nu også. Det er en lys beige, men den bliver lidt kedelig i længden. Og jeg har en brun lammeskindsgrime i str. pony, men hun kan ikke passe den! 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille.. |
|
|
Undskyld, jeg så ikke, at du havde svaret. Men ja, det er så dejligt med nye ting. Og I skal nok få billeder, om det så er med eller uden nye ting. 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desteny<3 |
| Forfatter:  |
Natalie ♥Desteny sunshine♥ |
| Dato:  |
19-01-2008 18:15 |
|
Evt. nogle der har et link til "limegrøn" ?
{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L} Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Natalie.. |
|
|
Et link til en limegrøn grime? 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nightwish |
|
|
ej hvor jeg kender det XD jeg er så meget i pengenød xD der er alt for mange ting jeg føler jeg ikke kan leve uden  god shoppingtur =)
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lullubullu.. |
|
|
Jeg har bare heller ingen penge. Det er den dårlige side af sagen. Haha, tak. 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Evt. overskrift |
| Forfatter:  |
Coysen |
| Dato:  |
19-01-2008 18:36 |
|
Enig med Emma BB! : Limegrønt er superflot til brunt - jeg har det også selv  Jeg har også lyst til at købe! ...og har også gjort det.. Men for en del mere end 300 kr .
Mvh. Aja - jeg er farverig i sort/hvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halvtreller! |
|
|
I hööks har de rigtig mange ting i farven æblegrøn både gamasher, bandager, underlag, trækketov osv (: www.hooks.dk
» Tazz « I wanna spend my life with me.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anja.. |
|
|
Haha, jeg er glad bare jeg får én ting. Og ja, grøn er super flot til brune heste. Tazz: Tak. 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jeg kender det i hvert fald godt (Det er der vist i hvert fald én herinde der kan bekræfte xD) Jeg skal efterhånden VIRKELIG tænke mig om når jeg skal købe nye ting til Epsen - han har bare alt xD Så den sidste tid er turen kommet til mig, som ellers aldrig får nye hesteting (: Jeg har bl.a. fået købt: Pikeur stævnejakke 'Wannabe LaCrosse' støvler (som jeg synes er meget bedre end LaCrosse's og koster også det samme) Cavallo læderridestøvler Og så i dag skulle jeg ha' købt et par nye ridebukser, men der var ikke nogen der ville sidde ordentligt, så fik istedet bestilt en Kingsland jakke :'D Wee. Men fra nu af er det så også SLUT med at købe hesteting, medmindre det er noget jeg rent faktisk mangler. Alle pengene skal nemlig lægges til side. Glæder mig til billeder af Flossy :'D
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Støjer: Lad mig gætte, hvem der kan bekræfe det? Selveste; Catrine. Hahaha Ja, men jeg kender det. Man har alt, men føler stadig at man SKAL have noget nyt. 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Præcis  Nørj hvor har vi brugt mange timer på at glo på rideudstyr xD Men jah, han er vel efterhånden oppe på omkring 7-8 sæt bandager, 4 par forskellige slags gamacher, 6 underlag, 3 trenser, 10 grimer (eller mere?) og alt andet hvad der hører med - og hesten er ikke engang min xD !!!! Haha. Jeg bliver bare så træt af at kigge på det samme hele tiden 
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Damn, nogle seje ting Numsefisken xb
Sofie & Cappuccino d: - Don't steal The guvernment hates competition
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nj chvcxhvlj |
|
|
Sofie: Hehe... En smule... Alternativt.
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gsddfvd |
|
|
Det er bare så lækkert at forkæle sig selv  Nu har jeg ikke nogen hest, så derfor bruger jeg en masse penge på ting og tøj til mig selv. Det er i sær fedt, fordi jeg jo har arbejde og sådan, så er det rart at give sig selv nogle lækre ting 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|