|
|
| Held og lykke til Bianca & Maestro |
|
|
Så er det i morgen Bianca og Maestro skal starte deres første PRI - synes de skal have et held og lykke med på vejen  Bianca - håber du opdaterer os med billeder og resultater bagefter  Denne tråd skal IKKE handle om hvorvidt de er klar til at starte PRI eller ej!
"If you can dream it - You can do it!" Walt Disney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ehm... |
|
|
jamen held og lykke.. (skal vi nu til at lave tråde hver gang en fra JHN skal til stævne? )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Line: Hvad skulle den kommentar til for? Det står dig frit for om du vil svare eller ej... Det er vel ikke værre end alle de "tillykke"-tråde, der kører hver gang en eller anden har fødselsdag?
"If you can dream it - You can do it!" Walt Disney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Mange gange held og lykke til Bianca og Maestro imorgen. Jeg krydser fingre, og håber det bedste! 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gsgdrfd |
|
|
held og lykke, håber de bliver tilfredse! (: Glæder mig til billeder 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| blabla |
| Forfatter:  |
Anja ♥Vincent♥ |
| Dato:  |
19-01-2008 17:04 |
|
hun står ik på startlisterne ?
© Anja og Vincent © © © © Overvejer du ny hund eller kat ? adopter en græsk gadehund/kat; www.dfas.dk og www.graeskehunde.dk - du vil ALDRIG fortryde det !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
19-01-2008 17:06 |
|
Held og lykke til Bianca & Maestro =D
ditte :) love - and be loved back
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgdfgfdg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
19-01-2008 17:07 |
|
held&lykke 
Medvenlighilsen; Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej med dig |
|
|
Held & lykke 
~ Knus Anne-Sofie! ~ Med springponyen og dressurhesten Kat 1. pony sælges skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okjuhdfd |
|
|
Held og lykke sødeste Bi <3
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i'm the motherfucking princess |
|
|
Held og lykke med imorgen
REDHEAD
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ttgfcgfghjvhg |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
19-01-2008 17:45 |
|
65654324687641354 gange held og lykke med jeres PRI  krydser alt hvad krydses kan , håber der kommet opdatering på hvordan det gik 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
| Forfatter:  |
Anne |
| Dato:  |
19-01-2008 17:51 |
|
Held og lykke! 
» ANNE.. - Hellere lugte af hest end af hash!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
19-01-2008 18:02 |
|
Krydser alt! Håber så meget for jer det går godt (:
{ emma  og birger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Ja held og lykke herfra! Håber det kommer til at gå dig kanon! Ja hold os endelig opdateret med hvordan det gik og sådan! Jeg kan sagtnes finde hende på startlisten her:www.mbrk.dk/staevner/dressur/ Endelig%20startliste%2...0pony%2019+ 20%20jan.pdf (håber den viser linket )
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej;p |
|
|
Jamen held og lykke til hende da; men tænker nu lidt d samme som Line. 
07/05-1992 - 05/01-2005 F L A S H D A N C E 10/05-1999-29/08-2007 G O V A -nu med Zsa Zsa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffffffffffffffffff |
| Forfatter:  |
Kirstine (Spegill) |
| Dato:  |
19-01-2008 18:59 |
|
Rigtig mange gange held og lykke! håber det går godt. Må indrømme at der er nogle negative ænder her.. 
Kirstine Bøndergaard™ - Med den fantastiske hest Spegill d;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Held og lykke! |
|
|
Ja, mange gange held og lykke til Bianca!  Jeg synes, det er et godt indlæg! Vi ved jo hvor meget Bianca har glædet sig til sin første PRI. Håber det går dem godt!
Christina Buhl - med Major og Rocky Ranum Efterskole '04-'06 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
19-01-2008 19:21 |
|
Tillykke 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
ih hvor er I søde alle sammen  jeg takker rigtig mange gange! og selvfølgelig bliver i holdt opdateret. Ponyen er nu flettet og klar, så nu kan jeg få slappet lidt af  jeg glæder mig meget, men er ved at blive lidt nervøs, selvom jeg er sikker på det nok skal gå - hvertfald så vi kommer igennem programmet, jeg skal abre huske at slappe af og trække vejret  hehe. mange tak for jeres lykkeønskninger 
» Bianca Hvolbøll « maestro - we are the real champions! Fando I still miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej;p |
|
|
Kirstine (Spegill): Jeg er bestemt ikke negativ 
07/05-1992 - 05/01-2005 F L A S H D A N C E 10/05-1999-29/08-2007 G O V A -nu med Zsa Zsa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| held og lykke:) |
|
|
Men tro mig, jeg siger det også til dig i morgen inden du rider ind;) Vi ses i morgen..
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
jette: DET LYDER GODT! : D hehe.
» Bianca Hvolbøll « maestro - we are the real champions! Fando I still miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkkkkkkkkkkkkk |
|
|
Nu må jeg heller ønske dig held og lykke Bianca! Har han gået godt optil? Meeeen du er godt nok oppe mod nogle gode nogen.. 
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| maestro |
|
|
» Bianca Hvolbøll « maestro - we are the real champions! Fando I still miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| born to be retarded |
|
|
jeg kan altså ikke finde hende på den startliste?
Men tihvertifald held og lykke, endnu engang, jeg vil glæde mig til billeder
REDHEAD
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
hedviglærke: jeg er skam på startlisten s. 14, rytter nr. 1 
» Bianca Hvolbøll « maestro - we are the real champions! Fando I still miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i'm the motherfucking princess |
|
|
Bianca - så må det der link sofie gav, ikke samarbejde med min computer, for det er kun 9 ryttere, og har også lige fundet ud af det er start listen for en Lb, flot klare lærke 
REDHEAD
If you wanna make the world a better place take a look at yourself, and then make a change
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Rigtig meget held og lykke søde!! Alt hvad krydses kan, bliver krydset herfra (: - du må endelig skrive lige så snart du ved hvordan det er gået!! 
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Llalalalala |
|
|
Så håber vi det er gået godt med de to!! Men Bianca laver jo nok et indlæg  Lærke: Ja det må være din com der ikke samarbejder med dig! 
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
20-01-2008 18:20 |
|
tænker lidt det samme som : Line. man kunne jo sagtens skrive held og lykke i det indlæg hun tidligere havde lavet? det bliver liiiige lidt for meget nu syntes jeg. self. er det flot, men det er da lige så flot, at en rideskolepony der skal gå en LC3? (lad være med at misforstå den) ^^ det var bare et eksempel. - men held og lykke (: .. men som sagt. det bliver lidt for meget. og det her er MIN mening. okay`? så lad vær emed at hukke hovedet af mig nu (: TAK !
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
20-01-2008 19:15 |
|
mange gange held & lykke - selvom det måske er for sent at sige held & lykke nu? :s men jeg håber i hvert fald det gik godt 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan sige.. |
|
|
At jeg synes de red et pænt program:D
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej ærlig... |
|
|
Dejligt at have dig tilbage lidt Line Larsen, og held&lykke med at være tilbage line - lol. Men er enig
-Æblet Hvis folk synes jeg er for meget, er det nok fordi de selv er alt for lidt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg venter spændt på et indlæg, Bianca. 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Eih Æblet? - Hvorfor nu mit navn midt i det hele? 
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for at... |
|
|
skrive noget der er lige så ligegyldigt som dette indlæg.
-Æblet Hvis folk synes jeg er for meget, er det nok fordi de selv er alt for lidt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|