Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Held og lykke til Bianca & Maestro
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 16:32

Så er det i morgen Bianca og Maestro skal starte deres første PRI - synes de skal have et held og lykke med på vejen :)


Bianca - håber du opdaterer os med billeder og resultater bagefter :)


Denne tråd skal IKKE handle om hvorvidt de er klar til at starte PRI eller ej!



"If you can dream it

- You can do it!"

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 16:33

Held og lykke :b



Sofie & Cappuccino
- Den ene mere klodset end den anden x)

0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 16:33

Ja, held og lykke til Bi og Maestro ;D



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 16:35

Mange gange Held og Lykke til Bianca og Maestro.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ehm...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 16:40

jamen held og lykke..


(skal vi nu til at lave tråde hver gang en fra JHN skal til stævne? 8-))



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!
myspace.com/fabaech
Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 16:49

Line: Hvad skulle den kommentar til for? Det står dig frit for om du vil svare eller ej...


Det er vel ikke værre end alle de "tillykke"-tråde, der kører hver gang en eller anden har fødselsdag?



"If you can dream it

- You can do it!"

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 16:51

Mange gange held og lykke til Bianca og Maestro imorgen. Jeg krydser fingre, og håber det bedste! :)


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 gsgdrfd
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 16:55

held og lykke, håber de bliver tilfredse! (:


Glæder mig til billeder ;D


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 16:55

good luck :)



MILH


0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 17:04

hun står ik på startlisterne ?


© Anja og Vincent ©


© © ©



Overvejer du ny hund eller kat ? adopter en græsk gadehund/kat; www.dfas.dk og www.graeskehunde.dk

- du vil ALDRIG fortryde det !


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 17:06

Held og lykke til Bianca & Maestro =D



ditte :)

love - and be loved back




0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdfgdfgfdg
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 17:07

held&lykke :)



Medvenlighilsen;

Pernille


0
0
Svar på denne tråd
 
 Heeej med dig
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 17:13

Held & lykke ;D



~ Knus Anne-Sofie! ~
Med springponyen og dressurhesten
Kat 1. pony sælges skriv for info
0
0
Svar på denne tråd
 
 okjuhdfd
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 17:17

Held og lykke sødeste Bi ;D<3



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 i'm the motherfucking princess
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 17:18
Held og lykke med imorgen

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 ttgfcgfghjvhg
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 17:45

65654324687641354 gange held og lykke med jeres PRI ;D

krydser alt hvad krydses kan , håber der kommet opdatering på hvordan det gik ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 'overskrift'
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 17:51

Held og lykke!


» ANNE..
- Hellere lugte af hest end af hash!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 18:02

Krydser alt! :) Håber så meget for jer det går godt (:


{ emma B-)

og birger

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalala
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 18:07

Ja held og lykke herfra! Håber det kommer til at gå dig kanon! Ja hold os endelig opdateret med hvordan det gik og sådan!


Jeg kan sagtnes finde hende på startlisten her:www.mbrk.dk/staevner/dressur/ Endelig%20startliste%2...0pony%2019+ 20%20jan.pdf (håber den viser linket )


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 18:31

Held og lykke.


- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej;p
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 18:54

Jamen held og lykke til hende da; men tænker nu lidt d samme som Line.



07/05-1992 - 05/01-2005

F L A S H D A N C E

10/05-1999-29/08-2007

G O V A

-nu med Zsa Zsa

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 18:59

Rigtig mange gange held og lykke! håber det går godt.


Må indrømme at der er nogle negative ænder her.. ;D




Kirstine Bøndergaard™

- Med den fantastiske hest Spegill d;


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 19:01

Held og Lykke!!!


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 Held og lykke!
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 19:02

Ja, mange gange held og lykke til Bianca! :)


Jeg synes, det er et godt indlæg! Vi ved jo hvor meget Bianca har glædet sig til sin første PRI.


Håber det går dem godt!


Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 19:21

Tillykke


L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 maestro
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 19:47

ih hvor er I søde alle sammen

jeg takker rigtig mange gange! og selvfølgelig bliver i holdt opdateret. Ponyen er nu flettet og klar, så nu kan jeg få slappet lidt af :)


jeg glæder mig meget, men er ved at blive lidt nervøs, selvom jeg er sikker på det nok skal gå - hvertfald så vi kommer igennem programmet, jeg skal abre huske at slappe af og trække vejret :)


hehe. mange tak for jeres lykkeønskninger :)



» Bianca Hvolbøll «

maestro - we are the real champions!

Fando I still miss you!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej;p
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 19:48

Kirstine (Spegill): Jeg er bestemt ikke negativ



07/05-1992 - 05/01-2005

F L A S H D A N C E

10/05-1999-29/08-2007

G O V A

-nu med Zsa Zsa

0
0
Svar på denne tråd
 
 held og lykke:)
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 19:54

Men tro mig, jeg siger det også til dig i morgen inden du rider ind;)


Vi ses i morgen..



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,
men alle gør deres bedste.
0
0
Svar på denne tråd
 
 maestro
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 20:03

jette: DET LYDER GODT! : D hehe.



» Bianca Hvolbøll «

maestro - we are the real champions!

Fando I still miss you!

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 20:27

Nu må jeg heller ønske dig held og lykke Bianca! Har han gået godt optil?


Meeeen du er godt nok oppe mod nogle gode nogen..


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 20:29

Held & lykke (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 maestro
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 21:53

mange tak! :)

rhea: ja han har været helt super! :) han fik bagsko på mandag, og i træningen har det givet ham en smule mere taktfast trav, og derved kommer han også langt bedre ind under sig i sine øgninger, og kan derfor få smidt forbenene nu uden at taktfejle (det har han hvertfald kunnet her til træning) - om jeg kommer til at stresse for meget i morgen, og derfor ikke slapper af, kan jo gøre at han vil taktfejle en masse, så nu håber jeg, at jeg kan slappe af! :) hehe.


ja det er jeg godt nok ö men sådán er det jo :) hehe.



» Bianca Hvolbøll «

maestro - we are the real champions!

Fando I still miss you!

0
0
Svar på denne tråd
 
 born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 21:57
jeg kan altså ikke finde hende på den startliste?

Men tihvertifald held og lykke, endnu engang, jeg vil glæde mig til billeder

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 maestro
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 22:00

hedviglærke: jeg er skam på startlisten ;) s. 14, rytter nr. 1 :)



» Bianca Hvolbøll «

maestro - we are the real champions!

Fando I still miss you!

0
0
Svar på denne tråd
 
 i'm the motherfucking princess
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 22:03
Bianca - så må det der link sofie gav, ikke samarbejde med min computer, for det er kun 9 ryttere, og har også lige fundet ud af det er start listen for en Lb, flot klare lærke (y)

REDHEAD


If you wanna make the world a better place
take a look at yourself, and then make a change


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 22:14

Rigtig meget held og lykke søde!!
Alt hvad krydses kan, bliver krydset herfra (:


- du må endelig skrive lige så snart du ved hvordan det er gået!! :D



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 Llalalalala
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 18:02

Så håber vi det er gået godt med de to!! Men Bianca laver jo nok et indlæg


Lærke: Ja det må være din com der ikke samarbejder med dig!


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 18:20

tænker lidt det samme som : Line.

man kunne jo sagtens skrive held og lykke i det indlæg hun tidligere havde lavet?

det bliver liiiige lidt for meget nu syntes jeg. self. er det flot, men det er da lige så flot, at en rideskolepony der skal gå en LC3? (lad være med at misforstå den)

^^ det var bare et eksempel.

- men held og lykke (:

.. men som sagt. det bliver lidt for meget. og det her er MIN mening. okay`? så lad vær emed at hukke hovedet af mig nu (:

TAK !



Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 19:15

mange gange held & lykke :) - selvom det måske er for sent at sige held & lykke nu? :s men jeg håber i hvert fald det gik godt :)


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan sige..
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 19:20

At jeg synes de red et pænt program:D



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,
men alle gør deres bedste.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ej ærlig...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 19:21

Dejligt at have dig tilbage lidt Line Larsen, og held&lykke med at være tilbage line ;D- lol.

Men er enig



-Æblet

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalaalalal
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 20:15

Hvordan gik det så?


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 20:56

Jeg venter spændt på et indlæg, Bianca. :D


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 *en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 22:06

Eih Æblet? - Hvorfor nu mit navn midt i det hele? :P


. ;D Line & Danielle ;D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 for at...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 22:49

skrive noget der er lige så ligegyldigt som dette indlæg.



-Æblet

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider