|
|
| et lille inlæg fra mig af :) |
| Forfatter:  |
Dutter |
| Dato:  |
01-11-2002 18:49 |
|
Hej alle!
jaaah, nu er det vel en del dage siden jeg har været her inde! - så nu vil jeg lige fortælle hvordan det går her! 
For det første er jeg sindsyg træt! - og ked af det! -
Pikeur har fået en hovbyld - hvilket betyder at eg skal aflyde det stævne jeg skulle have været til imorgen! - et dis stævne.. ude på Nordgården - sportsrideklubben hedeland!
jeg skulle have startet i montharco cup'en - men det kan jeg jo lige så godt glemme alt om nu!
men det hele startede da jeg var i skole igår!:
jeg havde været inde og Læse en masse om Ditte pedersen. - og jeg var / er dybt rørt! kan slet ikke fatte det, jeg har engang selv været ude og se hende starter i vallensbæk til danmarksmester skab, hvor hun jo startede på sorteper! - og så at man tænker at hun bare ikke er her mere!- jeg var ved at bryde sammen, selvom jeg ikke kender hende....
men efter jeg læste det blev jeg jo ret nedtrygt - og da jeg om aftenen så det der med hende der fik de der krampe anfald, som sygeplejskerne ikke holdt øje med, blev det jo ikke luge frem bedre - og da jeg bag efter så ondernesmagt - var jeg jo totalt mærkelig i hovedet! - jeg havde simpelthent for meget ihovedet.!
og da jeg så næste dag skal til at begynde mig opgave på skolen computer - jeg tjekker jo selvfølgelig min mail - og ser at der er en der skriver til mig at Pikeur var stok halt da hun skulle blive trækket ud på banen, jeg går jo FULDSTÆNDIGT i sort - kan IKKE koncentrere mig! @!#$. hvor blev jeg trist over at hun havde ondt (sorry mit ordsprog) men jeg vil jo bare ned til pikeur, og vi droppede alt om opgaven da vi ikke liiige kunne komme videre. men jeg går op til min klasse for at finde en jeg kan låne en tlf. af, hmm, så låner jeg så en tlf. går ud på et lokum! (det var jo time!) så ringer jeg til min mor's arbejde, og hun siger at hende der skulle lukke hende ud, havde ringet efter jeg var gået i skole og sagt det. og så tager vi der ned efter skole, for at kigge på hende, og hun haltede! - uhh, der kom nogen andre ind, og det var sådan at det så ud til at være endten en hovbyld eller en seneskade. og det første jeg bare gerne vil have kommer er DYREDOKTEREN..!
min mor tager tilbage til arbejdet, og ringer til hende (dokteren) og hun vil komme den næste dag! - da min mor for sent fri om aftenen, og jeg skal hen til noget præste-halløj.
men jeg tager hjem, går i bad, og skifter tøj, og skynder mig op til det sted vi skal mødes, vi æder en MASSE pizza'ere og får en Coca-cola. så går vi op til byen, går med fakler ned gennem torvet (det er jo halloween).... bag efter går vi hen til senen hvor nogen skal optræde - AYA - men tre go'e Rock sange 
bag efter kommer - dadadaammmm, ANDERS LUND MADSEN - og hende der ligger stemme til Nelly-not- husker ikke navnet. de laver et fedt stykke!! - hæhæ deeeet var grineren!
så gik vi op i kirken til gudstjeneste - vi sag tusinde (ikke overdrevet - det var måske lidt over det tal!) i dom kirken! *jaaah mange*
bag efter gik vi 7 i en gruppe hjem! - de andre var gået, så vi måtte sel finde vej! - eller de ventede et andet sted end vi troede, så vi kunne ikke finde dem, og gik selv! 
Da vi kom hjem, jeg ned på gården, fordi pikeur's ben skulle bindes ind i en bandage - hun fik den på, og jeg tog hjem, så lidt tv, og gik i seng!
om morgenen inden skole smuttede jeg hurtigt ned til pikeur, tog bandagen af, ordende boksen, og gav hende et kram og nogle guller!
jeg tog bag efter i skole, og i frikvateret tog jeg igen ned på gården, for at se om dyrdokteren var kommet! - men jeg fik afvide af min moar, at hun havde ringet og sagt at det først blev efter 12 og der var jeg jo i skole!
men da jeg fik fri styrtede jeg ned på gården, og sagde hej til pikeur, og derfter nedog en hingsten løbe løs i ridehuset, og så lidt senere fik jeg afvide at pikeur IKKE havde en senskade, neeej men en hovbyld!
YEEEEEEEES - jeg er sÅÅÅ happy 
det er bare fedt, tænk at det andet kunne have måske taget over en måned, og dette måske en lille uge hæhæ, selvfølgelig er det surt at hn er halt og jeg ikke kan komme til stævnet- men at pieur hurtigere bliver rask, - DET er dejligt 
men da Pikeur ikke måtte komme på jord fold, gik jeg ud og byggede en lille græs fold med de snorer der var de nede! - og satte pikeur ud i en time!
imens mugede jeg ud! 
og så tog jeg hjem, slappede af, og nu sidder jeg og skriver dette inlæg, som vist nok er blevet reeeet så langt håber sQ I gider læse det, får har helt ondt i fingrende af at skrive så meget 
Knus
- Dutter Lad ikke en lille diskussion ødelægge et godt venskab. Sitat Dalai Lama
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: et lille inlæg fra mig af :) |
-dixie- |
01-11-2002 18:54 |
|
Er jeg bare go' eller hva'? Har læst hele dit indlæg!
Ja, det er virkelig trist med Ditte Pedersen
Godt, det "kun" var en hovbyld! (nu snakker vi om Pulle  ), pyha  God bedring med hende..
8-) -dixie-  De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogenting. Citat: Peter Plys ... Præsentation Hjemmeside Mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Dutter |
01-11-2002 18:55 |
|
hej....! jaaah, nå det nu endelig skal være
- Dutter Lad ikke en lille diskussion ødelægge et godt venskab. Sitat Dalai Lama
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
ganu |
01-11-2002 19:13 |
|
-dixie- læst os hele indlægget!
Dutter >> det lyder godt at det "bare" var en hovbylt og ikke en sene*hvad ind nu det var  *
knuz JHN's Gnu
~en rytter uden en hest, er IKKE en rytter, men en hest uden rytter, er stadig en hest:-D~~vent IKKE på prinsen på den hvide hest, Rid SELV!B-)~ :-@ www.ganu.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*domze* |
01-11-2002 19:26 |
|
heydav!:)
weee læste også det hele..;)
nåårh lille pikeur!:( go bedring!
KnUz *DoMzE* & *Sarah&Bamse*;DJeg husker stadig med væmmelse den aften i 1981, da jeg ikke kunne spise op.. Citat: Garfield
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
ganu |
01-11-2002 19:32 |
|
ja god bedring!!
~en rytter uden en hest, er IKKE en rytter, men en hest uden rytter, er stadig en hest:-D~~vent IKKE på prinsen på den hvide hest, Rid SELV!B-)~ :-@ www.ganu.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Hej Dutter!!!
Bozze er os halt igen, det blev han i mandags:-( Det er en let seneskade, i de yderste sener på benet. Så jeg hjar fået noget løgsovs halløj, til at smøre på benet med en tandbørste!! Også skal dyrelægen se ham på tirsdag.
I tirsdags hvor Bozze jo skulle have dyrelæge, blev jeg hjemme fra skole!! Fik lige lov, det er totalt fedt på rideskolen om morgnen!!!
Nå ses vens!!
KnuZ *Jannie* og Dejlige Bozze:-D ~Ride fordi, livet er for kort til at gå~
http://www.Huroze.webbyen.dk -Et klik hver!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Boney-dyret! |
01-11-2002 20:12 |
|
Jaaa, det var godt at det bare var en hovbyld, så kan du snart komme ud og ride igenner
Weeee, læste da os hele dit indlæg, du er nu ret god til at skrive romaner  men vi ses imorgen ikk
- Fie !
~Livet er let at leve, det er os selv der gør det svært~>o<
Tjeck også lige min Hp: www.cheval.webbyen.dk
~verdens bedste pony= BONEY~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Chili* |
01-11-2002 21:41 |
|
Jeg læste også hele dit indlæg  ØV du ikke kan komme til Sportsrideklubben Hedeland min spring træner underviser deroppe i dressur og spring. Hans heste står også deroppe!
Det var heldig det "kun" var en hovbyld! Det er altid trist når ens hyps er halt
Ditte Pedersen har været oppe en del gange, men det er tragisk og jeg blev ret påvirket og dårlig da jeg så det! Først troede jeg ikke på det!!
Held og lykke med Pikeur!
*Rigtig piger rider, seje tøzer springer* KnuZ *Chili* Tænkt kan siges, men sagt kan ikke forties.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Josca & Bongo |
02-11-2002 08:45 |
|
Heldigt at det KUn var en hovbyld, men det er jo slemt nok, håber alt bliver godt igen, jeg har jo selv en krampe nede i stalden som liiige er kommet sig over en seneskade som har taget 4 måneder ...
Håber hun bliver OK igen ...
MVH. Julie, og hendes 2 [ ALT ] for skøre krikker ...Det er altid godt at vide hvor man har sin familie, og sine venner, uanset om man behøver dem eller ej !8-) Citat - Peter Plys
Prøv min hjemmeside --- > ET KLIK VÆRD Og glem nu for pokker ikke min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|