|
|
| Weekend... |
|
|
Hejsa !
Skal i lave noget spændende i weekenden ???
Knuser Christina/ChrisserMangler du nogle hestebøger, så klik her !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Weekend... |
| Forfatter:  |
*Smile* |
| Dato:  |
01-11-2002 14:16 |
|
Skal til Halloween fest i morgen aften, sove hos en veninde, og så skal min pony klippes
- *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P *Venner er der når andre ikke er der*8-)"Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst for da behøver jeg det mest.""Viljen til at ville - skaber evnen til at kunne"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Chili* |
01-11-2002 14:36 |
|
Skal til ridemærkeprøve i 1. - 2. grad og lave lektier!
*Rigtig piger rider, seje tøzer springer* KnuZ *Chili* Tænkt kan siges, men sagt kan ikke forties.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
01-11-2002 14:37 |
|
*Chili* - Så er der jo dem som ingen lektier har for *Gg* Hvor skal du ride i dag?
- *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P *Venner er der når andre ikke er der*8-) "Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst for da behøver jeg det mest." "Viljen til at ville - skaber evnen til at kunne"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Chili* |
01-11-2002 14:40 |
|
*SMILE*
Unndervisning kl. havl 5 hos tina! Du kan jo hente mig 15.10 ? Har tændt et lys fra os to..
*Rigtig piger rider, seje tøzer springer* KnuZ *Chili* Tænkt kan siges, men sagt kan ikke forties.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
01-11-2002 14:47 |
|
*Chili* - Klokken 15:10 ??? Vil gerne selv ride lidt dressur...! men du kan hente mig i ridehuset klokken halv fire?
- *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P *Venner er der når andre ikke er der*8-) "Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst for da behøver jeg det mest." "Viljen til at ville - skaber evnen til at kunne"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Chili* |
01-11-2002 14:49 |
|
undskyld 16.10! Sorry!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
01-11-2002 14:52 |
|
16:10, og så ride tur først eller hvad?
Kan du ikke bare hente mig i ridehuset klokken 16:10 ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Chili* |
01-11-2002 14:52 |
|
jeg skal ride klokken 16.30 så nej det kan jeg ikke!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
01-11-2002 14:53 |
|
Hvad mener du så?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
*Heste- Ida* -der er tilbage |
01-11-2002 14:57 |
|
Nå Smile -du fik din klipning?
Ja, jeg har heldigvis heller ikke lektier for! Jeg skal bare slappe af -ikke noget særligt!
-Ida
~det er med idéer som det er med heste. -Man kan bedst lide sine egne~ Moa Martinson
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
01-11-2002 15:00 |
|
*heste-ida* - Tja... Skal lige lokke min mor lidt mere, men så er den der vist også
Ville få endeligt svar i dag, men tror nu jeg får lov.
*Chili* - på den måde  Vi ses nok oppe i ridehuset så - måske.
- *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P *Venner er der når andre ikke er der*8-)"Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst for da behøver jeg det mest.""Viljen til at ville - skaber evnen til at kunne"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
01-11-2002 15:01 |
|
*Smile*:
Jamen det var da godt
-Ida
~det er med idéer som det er med heste. -Man kan bedst lide sine egne~ Moa Martinson
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Chili* |
01-11-2002 15:02 |
|
Forresten hvad med min ny vaskede dækken  YES see you soon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Chili* |
01-11-2002 15:05 |
|
Jeg vil tage til hesten vi ses
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Camilla Med Sissel Win. |
01-11-2002 15:11 |
|
Noget spændende i weekenden ?! Hmmmm ... - Idag skal vi holdes familie fødselsdag. ( For min far ) *Kan ikke vente med at give ham gaven.  * - Imorgen skal der nok bare slappes, og kigges til krikken! - Søndag skal vi til fødselsdag ( Min fætter ) Ellers skal jeg nok ikke så meget ...
Om det er spændende ved jeg så ikke. *G* - Camilla.
Elsk og lev dit liv fuldt ud! Man lever kun én gang !! Husk det ! - Du kan ikke ændre det når først det er sket ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Vibeke-Inkatino |
01-11-2002 15:30 |
|
Jeg har heller ingen lektier for...;D Og jeg skal bare ride hele weekenden! *WEE*
*~Vibeke og Inkatino~* Overdriv aldrig dine fejl. Det sørger dine venner for. - Robert C. Edwards Hjemmeside Mail Præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
ganu |
01-11-2002 16:50 |
|
ingen ting.. JO ryde op...  *snøft* skal ingen spændene ting i min weekend
JHN's gnu
~en rytter uden en hest, er IKKE en rytter, men en hest uden rytter, er stadig en hest:-D~~vent IKKE på prinsen på den hvide hest, Rid SELV!B-)~ :-@ www.ganu.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Zar*&Boysen |
01-11-2002 18:15 |
|
Skal ha' en veninde på besøg... *bahh*.. (gider hende ikke...... *snøft*) -*Zar* Når du kigger på dine fødder, behøver du bare at beslutte dig for hvilken som er den højre, så kan du være sikker på, at den anden er den venstre. 
Citat: Peter Plys... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
-dixie- |
01-11-2002 18:20 |
|
Skal se Hubertusjagt !! No'en der ved, hvornår det kommer ? Altså hvad tid? Ved godt det er på søndag
Og i næste weekend skal jeg til stævne!! *Gisp*
8-) -dixie-  De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogenting. Citat: Peter Plys ... Præsentation Hjemmeside Mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
01-11-2002 18:33 |
|
Dixie:
Næææh.. ved ikke hvornår det kommer!!
Men det er vist ved 10-tiden! Øjeblik! Ser lige efter på TXT
-Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
01-11-2002 18:38 |
|
...og TXT er altså TekstTV;D
Okaai!
Hubertusjagten begynder klokken 9.45
Klokken 10.10 er der så Snurre Snup, og klokken 11.00 til 12.30 kommer resten af Hubertusjagten!
Yes yes:)
-Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
01-11-2002 18:56 |
|
YES
Har lige fået det endelige svar, MIN PONY SKAL KLIPPES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
01-11-2002 19:21 |
|
Smile:
Hehe -du vandt!! Det var da godt
-Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
01-11-2002 19:45 |
|
*Heste-ida* -Er bare LYKKELIG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Imorgen skal jeg med min lillesøs, hendes veninde, mine forældre og venindes(Nanna) forældre i Dalby. Også skal jeg sove hos min veninde lørdag nat. Også skal jeg vidst til fødselsdag på søndag, ho smin fætter.. Så skal hyppen selvfølgelig passes, som det første af alt, også lige lidt læsning:-(
KnuZ *Jannie* og Dejlige Bozze:-D ~Ride fordi, livet er for kort til at gå~
http://www.Huroze.webbyen.dk -Et klik hver!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
01-11-2002 22:24 |
|
*Chili* - Har snakket med Juliet, vi har fundet en løsning mht. Dækken, så jeg behøves ikke købe det!
jeg synes du skal sætte det til salg på markedspladsen?! Håber ikke du er sur
For det er der da ingen grund til SMIL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Jeg skal ride og lave danskstil, psykologirapport og lektier - *jubi* til det første og *gab* til det næste.
Har i dag præsteret at ride 3 heste ( det er sgu længe siden jeg har taget mig sammen til det ! ). Mine egne to og så naboens I'er pony, som kun bliver rørt, når jeg gør det og jeg har faktisk ikke tid 
Men skønne rideture - omkring 1 time per hyp, så nu er jeg træt og vil ind at se "Langt fra Las Vegas" !
-Sine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|