Ja så er jeg godt på vej, til at få mig en ordentlig omgang roskildesyge!
Havde det allerede dårligt igår, men tog i skole alligevel, fik det så en smule bedre, da jeg havde redet om eftermiddagen, og så kom det igen om aftenen. Bdddrrrr siger jeg bare 
Igår knækkede jeg mig ikke, men idag har jeg allerede knækket mig to gange, og ligeledes den anden vej ud
Sh'it siger jeg bare, hvor er man bare dårlig! Kan ikke holde nogen som helst lugte ud, så knækker jeg mig! ØV altså!
Andre der har roskildesyge end mig, så vi kan lide sammen?