Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Roskildesyge! Er jeg den eneste?
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 09:40

Ja så er jeg godt på vej, til at få mig en ordentlig omgang roskildesyge!


Havde det allerede dårligt igår, men tog i skole alligevel, fik det så en smule bedre, da jeg havde redet om eftermiddagen, og så kom det igen om aftenen. Bdddrrrr siger jeg bare


Igår knækkede jeg mig ikke, men idag har jeg allerede knækket mig to gange, og ligeledes den anden vej ud Sh'it siger jeg bare, hvor er man bare dårlig! Kan ikke holde nogen som helst lugte ud, så knækker jeg mig! ØV altså!


Andre der har roskildesyge end mig, så vi kan lide sammen?


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdsfdsfdsf
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 12:26

Nej slet slet ikke! Jeg havde det torsdag-fredag-lørdga, og min mave er stadig underlig :s :s


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt


0
0
Svar på denne tråd
 
 Llalalal
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 14:00

Okay, det er bare ikke fedt man!


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 george.
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 14:16

Nej, men god bedring.


Kh Emma

- og Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 oekoåqwkded
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 14:49

Roskilde syge, er det det hvor man brækker sig vildt meget?
Men nej, har jeg ikek xD God bedring!


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 brumbrum
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 15:10

Ej troede lige der stod Roskildedyreskue? xD hahah.

Men nej det har jeg ik, god bedring :)


» SKREV PERNØJSLE 8b


» PERNILLE «

uden ridning - med fodbold (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalalla
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 15:39

Tak til jer alle, for god bedring ønskning (:


Kamilla: Yes og ski'der meget .. Det er bare vildt ubehageligt! Jeg har det faktisk værre end jeg havde da jeg lagde mig i sengen kl 6.30 den 1/1 08, altså nytårs morgen! Der var jeg dårlig, men det her er værre!


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 15:41

min veninde havde det her i sidste uge...

men god bedring i hvert fald :)


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 16:13

jeg var så heldig jeg måtte sende min veninde hjem igår fordi hun knækkede sig til idræt, i den dejlige svømmehal.

god bedring, til dig


Emilie P
- en holdning, et mål (:


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdghedhtfhtfg
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 20:02

Orh detlyder dælme træls.

God bedring :/


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 *overskrift*
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 20:40

ej sørgeligt,

har det også.

har ikke været i skole

idag,og regner heller

ikk' med jeg gør imorgen.







Future-light
Ihh'elsker diig hest.

ingen Chrillerh,

uden hendes Futte.(L)<38':

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm ? (:
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 22:17

Nej ikk nu.

Meen mig og hele familien her hjemme, havde det hele weekenden. puha det bar' ulækkert når det er hele familien. vi blev nød til at aflyse min lille brors et års fødselsdag, og det var lige før, jeg ikk kom til jobsamtale.



Så rigtig god bedring til dig!


- Sagde

Nanna - nu uden B a m s e <'33

- !! Har fundet arbejde , wee
!!
-

Drømmen om egen hest vil altid leve <3

Rid bedst, rid rød hest =D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider