Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Respekt...
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 19:56

Hej Ænder.


Kunne godt lige tænke mig at høre..


Hvad ser i som respekt, altså, hvornår respekterer man et andet menneske ?

Hvad skal til for at du respekterer nogen ?






Louise

±♥±

0
0
Svar på denne tråd
 
 Respekt?
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 15:00

For jeg skal kunne respektere en person, skal de ha' deres egen mening, og stå ved den! & de skal kunne være sig selv, lige meget hvem det er overfor.


M e t t e é 8)'


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 15:04

jeg ser respekt som en slags acception.

jeg respekere folk med egene meninger, folk der ved hvad de vil, og ikke mindst de folk der respektere mig.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 17:39

Jeg burde faktisk også selv svare xD


Respekt er for mig et af de vigtigste ting i et venskab.

Jeg respekterer folk når de respekterer mig , når de tør være dem selv , stå ved deres meninger.



Louise

±♥±

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 21:04

Respekt er noget man gør sig fortjent til!


Gennem venlighed, ærlighed, personlige grænser, at være hardcore af og til og samtidig være en som kan sige til og ikke mindst fra! Også skal man have selvtillid



M.V.H

evA med sin Aslan

...One girl will fight to find the HERO within!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider