Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Forsinkede billeder fra den 24. december
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 17:15

Endelig virker min mail, så jeg fik lige nogen julebilleder over på min computer. Det er fra den 24. december! By the way, teksten står under billederne.


Fra venstre: Daddy, mormor, lillesøster Nina og min mors moster.


Fra venstre: Mor, min mors onkel, min onkel og meget glad Emma.


Det fine juletræ som Nina og jeg pyntede.


Bare syng Emma!


Der skal synges igennem, og det gør jeg!


Nå, hvad synes I? Billederne fra nytårsaften kommer måske senere.




Kh Emma

- og Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 cdfghdhjdhj
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 17:59

Hygge (; Hvad fik du i gave?



*** Så var det så lige at Rikkea ***
var pist væk igen'igen !


*savner prins og max ubeskriveligt meget ! *

0
0
Svar på denne tråd
 
 RikkeA:
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 18:03

Ja, det var også hyggeligt - åh, jeg fik mange ting.


Bærbar computer

G-star t-shirt

Grøn top

Sort top

Shorts

Lee bukser

Katie Meluas nye CD
Hårelastikker

T-shirt fra H&M
Hundebog

Sviger Monster DVD

Date Me sæt - lyserød

Date Me sæt - grøn
Sparegris
Billedeholder
The kop
Papfars pige top - lilla
Papfars pige bluse - lilla

Og så gik min hjerne i stå! :D


Kh Emma

- og Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 18:04
Næææj, hvor ser det hygsomt ud.

Og det godt emma, syng til!




HEDVIGLAERKE B-)

sig hvad du mener, men hvad du siger


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 18:05

hyggeligt ;D


dejlige gaver =D



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 hedviglaerke:
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 18:05

Ja, det var super hyggeligt. Og ja, der er da nogen der skal synge til - hahaha.


Kh Emma

- og Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 oo2-pirat:
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 18:08

Vi skrev lige på samme tid - haha. Ja, rigtig skønne gaver.


Kh Emma

- og Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 18:24

fede gaver, og niiiice billeder ! :D 8D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Kentaur Athen Dressursadel købes!

^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalallalal
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 19:18

Hvor ser det hyggeligt ud søde.. Nice billeder


Gode gaver.. Heeh jeg fik også Sviger Monster DVD, Date Me sæt - lyserød.


Glæder mig til at se nyårs billederne (Hvis de altså kommer)



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 20:01

Bella: Ja, ikke?


Line F: Fedt. Det er jo det jeg siger, vi har samme humor, samme musiksmag og samme gaver, søde - haha.


Kh Emma

- og Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgdfgfgfdfg
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 19:20

nu det også lang tid siden at det var juleaften..

Men det ser hyggeligt ud søde (:


» SKREV PERNØJSLE 8b


» PERNILLE «

uden ridning - med fodbold (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalala
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 19:48

Emma: Ja Måske er vi tvillinger? (Nu skal du forstå min humor)


L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan rip :/ <3
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 16:39

det ser hyggeligt ud =D var i hos jer?



» Emmaborum

- og lille birger (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 17:12

Pernille: Ja, det er det. Tak sødeste! :)

Line F: Jeg forstår udemærket din humor, haha. Ja vi er tvillinger! :D


Emma-BB: Ja, tak mus. Nej, vi var ved min mormor og morfar (som altid). :)


Kh Emma

- og Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider