Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Tilridning i syd/vestsjælland?
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 13:26

Hej ducks xD


Kender I et godt sted på syd/vestsjælland som tilrider heste?

Hvis I gør, må I meget gerne linke til stedet hjemmeside og skrive hvad det koster pr. måned xD



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 14:25

Ligger Rønnede ikke der? xD

I hvert fald tilrider Gunnarsholm dressurstald heste; http://www.gunnarsholm.dk/


- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Chela...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 14:29

Tjo, det ligger nok i sydsjælland xD


Men tak for linket ;)



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalaal
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 14:30

Sofie: (Flot navn faktisk ), jo rønnede ligger på sydsjælland lige ved siden af fakse hvor jeg bor.. Når et lille sidespring!


Camilla: Ja gunnarsholm tilrider, og de er meget dygtige! Især Henrik er dygtig! Held og lykke med at finde en!


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 14:30

Jeg har pt. Gabriel hos Dennis Holst, hvilket jeg er rigtig glad for.

www.dk-dressage.dk


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sofie Dyberg ♥Zobell♥
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 14:47

Kia: Tak :) Koster det 3500 kr. pr. måned?



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 14:50

Hvis du selv har tænkt dig at køre hesten frem og tilbage, så ja :b


Opstaldning er 2500 + ridning 3500 = 6000 pr. måned. :)


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sofie Dyberg ♥Zobell♥
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 14:50

Hov, jeg glemte at svare Sofie Dyberg ♥Zobell♥ :P


Sofie Dyberg ♥Zobell♥: Jeg mente også, at det lå på sydsjælland xD Men tak :)



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kia...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 14:51

Kia: ARG, det er jo dyrt



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 14:54

Tja, der ligges meget arbejde i hesten og Dennis er uddannet berider. Jeg synes det er en fair pris.


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider