jeg har samme problem nogle gange, på en af mine volter. d: men tænker kontant over det, og forestiller mig min underviser der står og siger jeg skal "tage venstre skulder tilbage, Ja sådan, se hvor flot han går nu!", og man tænker bare mere over det når hun ikke er der af en eller anden sær grund. Det også det sidste hun siger inden vi siger farvel, at jeg skal huske min skulder og at holde ham igen, så han ikke løber fra mig. Så øve øve øve (:
Og nej, elastikgjord kan bestemt ikke anbefales!! Sadlen glider fordi du aldrig kan få den spændt så meget, at den kan sidde ordentligt!