|
|
| Scary prank.. MEGA OND! |
|
|
Ja, synes de der pranks blir vildere og vildere.. Stakkels pige/dame...! Jeg tror jeg havde spillet doed, eller ihvertfald ikke raabt saa meget, hva hvis han fandt mig? og jeg fik samme tur i rebet? Gosh, synes ikke engang det var sjovt.. eller jo.. lidt.. (bare det ikke var mig selv!) youtube.com/ watch?v=q7Xi2oWLNck&feature=related
¤Nathalie¤ Island.. Hjem kære hjem! Sölvabakki<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllllllllllllllll |
| Forfatter:  |
heste-piiiin |
| Dato:  |
11-01-2008 16:40 |
|
kæft hvor er det strengt! hun kan jo få noget psykisk (staves?) inde i hovedet! jeg ville også blive skide sur, hvis der var nogen der gjorde det med mig!
Line SØGER PART! klik: her, her, her, her eller her. >> Brug hovedet husk hjelmen <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
@!#$, hvor er det bare strengt. Hun bliver jo virkelig bange. Gud, hvor er det synd for hende. Jeg ville også blive meget forskrækket, og ville ikke synes at det var sjovt, selvom det var en joke! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halloejsa..! |
|
|
Der er ogsaa flere af de samme pranks derinde. og ALLE bryder sammen!  Jeg havde givet dem en lige hoejre!
¤Nathalie¤ Island.. Hjem kære hjem! Sölvabakki<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
cecilie c »lalle og chloé« |
11-01-2008 17:30 |
|
OH MY MOTHER F*CKING GOD hvor er det stygt ! det er jo ikke engang sjovt ?! hvad tænker de mennesker dog på ?!!!!! (undskyld mit sprog men det var da virkelig det værste man kan gøre) gud man
---Cecilie C lalle og chloé R.I.P Lille skat Penny du er evig savnet ! 10-05-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
11-01-2008 21:55 |
|
Seriøst! Jeg havde blevet @!#$ sur hvis nogen gjorde det der ppå mig!
» Mvh. Emma og Birger rest in peace, tarzan! <3 - d. 17/12 - 07 :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| born to be retarded |
|
|
@!#$, hvor ville jeg dog blive sur, hvis nogen lavede sådan en joke med mig. Jeg var seriøst blevet rasende, hvem @!#$ kan se det sjove i at skræmme livet af folk? Det jo ikke en skid sjovt, folk bliver jo pikke bange!
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener, men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
11-01-2008 23:24 |
|
f*ck hvor er det psyko! det er jo totalt sindssygt! den stakkels pige bliver jo skræmt for vid og sans! kan virkelig overhovedet ikke se nogen som helst form for morskab. virker syg humor.
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
At have sådan en humor er fuldstændig absurd. De ved åbenbart ikke hvor skræmmende det er at opleve sådan noget, og det gør det bare værre at det er en joke. Jeg tror jeg ville gå psykisk ned og have brug for psykolog osv. Det en sindsyg tankegang de har og der er bestemt ikke noget morsomt over at skræmme folk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mbnbmmbmn |
Pernille Bak |
12-01-2008 00:36 |
|
jeg ville fandme hænge ham manden op igen. @!#$ dårlig joke. 
Pernille Bak ♣ •JHN's championatliste i dressur• ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥Cathila♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddddddddddddddd |
Louise (Muzze) |
12-01-2008 11:01 |
|
Jeg syntes de er lede ! Den eneste jeg grinte af , var manden med Bananen, hvor ham den anden lod som om han fik stød.Og så propper han bananen i fjæset på ham. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
12-01-2008 15:22 |
|
Hold kæft hvor er det strengt! Dumme idioter. Det kan man ikke fandme ikke gøre over for nogen! =(
ditte :) love - and be loved back
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllllllllllllllllll |
|
|
ening med de andre! det er slet ikke sjovt! overhoved! det er jo fuldstændigt lamt i hoved, at lave sådan noget @!#$ der! helt erligt! syntes fame det er syndt for hende§!
Pas på!:* jeg æder dig til aftensmad =D tidligere nanna bannana & hot-chili
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffffffffffffffffff |
RikkeEvigGlad |
12-01-2008 16:59 |
|
Hold da kæft hvor ville jeg blive tosset hvis nogen levede sådan en "joke" med mig! Det er jo langt fra sjov og jeg kan overhovedet ikke se det sjove i det, sikke nogle lamme og uhensysløse folk der har lavet det nummer dem den stakkels kvinde!
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|