Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Svært?
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 00:11

Hej Ænder.

Er jeg den eneste der syntes det er så svært at finde en ordentlig hest? Arrgh jeg syntes bare ikke lige jeg kan finde det jeg leder efter, og savner sådan at ride, har ikke haft noget at ride på i 2måneder nu

Jeg jeg den eneste der syntes det er meget meget svært?

Hilsen Stine

Mangler noget at ride på:/

0
0
Svar på denne tråd

Måske....
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 14:10

Heey...

vi brugte også en del til på at finde en ny pony til min lille bror, og det tog et år før jeg fandt min pony da jeg var 9 år (er 14 nu)

jeg ved ikke hvad du søger min jeg har lige fundet et par heste der kan lidt af været, både nogle ældre og nogle ynger. bare for at hjælpe lidt, måske er det nogle du ikke har set før!

og jeg ved heller ikke hvad prisen må være så jeg har funden nogle under 50.000.00 tusind...

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/185798/1/

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/169705/1/

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/185615/1/

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/185551/1/

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/177194/1/

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/173998/1/

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/185124/1/

Der er lidt af hvert, bare for at hjælpe dig lidt, men jeg viste jo ikke rigtig hvad du søgte og hvor gammel du er og hvor god du er til ridning.

men håber der var noget du kunne lidt.

Stald WIP Bøgegården.

vi er vinder af Søhøjlands mini cup i dressur 2007.

vi er vinder af Ry cup i 1999.

vi er DV avler i over 30 år.

Krone og bølge en selvfølge!!

0
0
Svar på denne tråd

asdlkadj
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 23:01

Jeg havde også svært ved det. Især ved de private! Så det endte med at vi tog ud til ene salgsstalde og kiggede på heste. Og ved et tilfælde fandt vi så Felix ;) - ingen form, ingen muskler, ikke redet reglmæssigt i ½ år, krybbebider, men ak, det skulle være min hest ;)

Marie

nu uden ceres mørk

nu med felix =D

Tidl. Fjordbollen

søger Felix Albæk's fortid

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 23:17

Bliv ved med at kigge over alt også nogle du ikke finder intreasante som udgangs punkt det er ofte de heste som ramler lige ind i hjertet.

Det tog mig lidt over et år at finde drømme hesten og den var LANGT fra det jeg gik efter. Jeg havde kigget på alverdens konkurence heste i topform al verdens sporty racer, aldre, højder og i hele landet havde jeg være ude at kigge. jeg havde set ALT undtagen fjordheste da jeg mente de var ubruglige men så en dag fik min moar mig overtalt til at komme ud at kigge på Donni og jeg var solgt lige på stedet selv om kan ikke er den vilde konkurence hest og er luftsluger så skulle det bare være ham jeg ville have med hjem også fandt jeg oven i købet ud af at fjordheste langt fra er ubrugelige og en 'anden' rangs hest som ellers var min store fordom.

Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd

Ommgh!
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 23:22

Tak for jers svar.

Bøgegården: Dejligt med en hjælpende person,

Ja det er rigtig svært, har også været på et stutteri hvor drømmehesten var, så har deres dyrlæge fået lavet en fejl så der kan gå måneder før den er frikendt for de fejl igen.

Men der er jo ikke andet at gøre end Lede, Lede og Lede

Hilsen Stine

0
0
Svar på denne tråd

Juhhuu
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 21:20

Kan da lige opdatere et den hest jeg havde fundet som ikke blev godkendt af forsikringen på grund af nogen fejl fra sælgers dylæge, er rettet, det har bare været en overraskelse. Ham kommer i næste weekend,

Dejligt ny hest.

Hilsen Stine

0
0
Svar på denne tråd

m itlas
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 21:32

ja, det er r*v svært, og det tager 20000000000 år - men du må endelig holde ud, og ikke købe noget, bare for at købe noget. du skal være sikker på det er den rigtige.

Held og lykke!

» FREDERIKKE&SANTOS

- mon Amor står bag?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider