Ja, idag skulle jeg springe på Flossy for første gang. Jeg har jo, som i nok ved, haft Flossy siden 1. december 07. Og har ikke fået sprunget på hende, før nu. Idag kom dagen så! Vi startede ud, med nogen meget små cavaletties på omkring 30-40 cm., det gik fint. Så kom vi op på de 60 cm., og de gik stadig godt. Vi rundede så af, med spring på omkring 70-80 cm., og hun var så dejlig. Det var bare en super time! Jeg har meget svært ved at stole på "nye" heste. Altså da jeg havde George, troede jeg aldrig, at han ville komme over springene. Og så gjorde han det jo for det meste, heller ikke. Men idag inden jeg skulle ride, sagde jeg til mig selv, at jeg godt kunne. Og det kunne jeg så. Det var bare så dejligt, og jeg strålede af glæde. Så nu glæder jeg mig bare til, at springe på hende igen. Så første gang jeg sprang på hende, sprang jeg ca. 80 cm., det kunne ikke være bedre. - Bare et lille glædes indlæg, fra mig. 