Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Når det bare går godt.
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 20:44

Ja, idag skulle jeg springe på Flossy for første gang. Jeg har jo, som i nok ved, haft Flossy siden 1. december 07. Og har ikke fået sprunget på hende, før nu. Idag kom dagen så! Vi startede ud, med nogen meget små cavaletties på omkring 30-40 cm., det gik fint. Så kom vi op på de 60 cm., og de gik stadig godt. Vi rundede så af, med spring på omkring 70-80 cm., og hun var så dejlig. Det var bare en super time! Jeg har meget svært ved at stole på "nye" heste. Altså da jeg havde George, troede jeg aldrig, at han ville komme over springene. Og så gjorde han det jo for det meste, heller ikke. Men idag inden jeg skulle ride, sagde jeg til mig selv, at jeg godt kunne. Og det kunne jeg så. Det var bare så dejligt, og jeg strålede af glæde. Så nu glæder jeg mig bare til, at springe på hende igen. Så første gang jeg sprang på hende, sprang jeg ca. 80 cm., det kunne ikke være bedre. - Bare et lille glædes indlæg, fra mig. :)


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 21:03

ej hvor lyder det fedt :)

elsker bare når man har haft en god time, det er en helt fantastisk følelse.


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 yrtyrtyrty
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 21:07

Det sagde du jo på msn xD

Men det er fedt q:


» PERNILLE «

uden ridning - med fodbold (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 21:27

Fionabona: Ja, præcis. Det er så dejligt, og intet kan så ødelægge resten af dagen.


Pernille: Ja, det gjorde jeg nemlig. Det er super fedt, ja.


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 George
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 13:41

60 kigget - 2 svaret.


Kh Emma

- og Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 hkhjkujh
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 15:55

Ej hvor dejlig! Det lyder da bare super godt Kender det også godt, man bliver bare så glad når man har haft en rigtig god time ;D


Triiine

uden Titan ):

0
0
Svar på denne tråd
 
 Drini:
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 16:52

Ja, det er super dejligt. Og man får sådan en dejlig følelse inden i, når det er gået godt. Nu håber jeg, at det går lige så godt idag, når jeg skal ride dressur. :D


Kh Emma

- og Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 17:52

dejligt at høre :)


---Cecilie C
lalle og chloé


R.I.P Lille skat

Penny du er evig savnet !
10-05-07
0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 18:33

Hvor dejligt søde! :) Det er altid bare super når det går godt, og det er dejligt at høre at det går godt med Flossy.



» Mvh. Emma og Birger

rest in peace, tarzan! <3 - d. 17/12 - 07 :'(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cecilie C & Emma-BB
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 10:37

Ja, mange tak. :)


Kh Emma

- og Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 10:42

Hvor dejligt, søde.

Vi vil snart se nogle flere billeder af hende.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider