Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Endelig kom mine julegaver :D
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 18:36

godaften ænder B-)


kender i følelesen af at noget man har bare har ventet på endelig dumper ind af af døren ? B-)

hvis ikke så er det dejligt xD og igår kom de sidste af mine julegaver ;D


lige et billede af min julegave høst

Nightwish hættetrøje,orange nørgaard,blå top tshirt agtigt ting som jeg ville eje 100 af, DVDer: Peter Pan, Bjørne brødre, Nightmare before christmas, kong salomons miner, 2eren som jeg ik kan huske hvad hedder, nightwish, Cder : 3* Nightwish, 3Bøger ,en plakat med autografer, ternede kunstige negle , og øjenmakeup fjerner. mmmmmh dejligt =D


lige et lille glædes indlæg ;D


fortsat god aften ænder ;D

evt billede af alle jeres gaver ? :D




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 erwerewrr
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 18:41

Uha nogle gode gaver xD De er fine xD


Har inegn billeder af mine julegaver


Kh. Annøh

0
0
Svar på denne tråd
 
 opeakfweåpw
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 18:42

Lyder dælme nice ;D

Hva er det for nogen autografer? 8D


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjkhjkhk
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 18:47

Årh lækkert! :D


Har ikke nogen billeder, men kan da godt lige skrive hvad jeg har fået.. ;D


Penge

To striktrøjer - byttet til en hættetrøje og en lang rullekravetrøj/kjole

Tørklæde fra Dubai <3

Guld hjerteøreringe

Hjemmelavet maleri fra lillebror(6 år) heeh ret sødt

skiundertøj

10 par sokker(!)

tre par skisokker

vanter

træningsbukser

To bøger

bordskånere til kopper (ved ik hvad de hedder) med hubertusjagt-agtige-tegninger :P

Ridesokker

En æske med en æske med en nød :P Fra min lille søde kusine.. :D


Egentlig en ret lang list... ;D


Triiine

uden Titan ):

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 18:56

Hvor fedt. Men giv mig din orange Nørgaard trøje. Den vil jeg ha'.


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 19:05

ANNBERIT jaa :D ej det kan du ikk være bekendt XD


Kamilla :meget ;D Nightwish selvfølgelig


Drini : meget ;D ååårh dejlige gaver du har fået også :D


Emma : mega ;D nej du : o jeg har fået afvide den var udgået så den vil jeg ik af med



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julegaver
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 14:32

Jeg har også lige været nede og hente en af mine julegaver, nemlig mine nye Anky læderridestøvler... LÆKKERE kan jeg godt sige jer.




Ejer og rytter af

Philias &

Kajbjerggårds Blues

Spring/dressur rytter

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 15:42

Har ingen billeder men jeg fik:


Et par gamacher

pullover Cardigan

D&G underbukser

2-i-1 krøllejern

Sorte reebok
Billet til APASSIONATA + Brunch på Hard Rock café

En spinding ring

En ring

Bukser

2 x t-shirts

2 x BH

Ur fra Baby G.

En spinning ring
Isabell Kristensen "dreams", parfume

En pakke kunstige negle

Isabell Kristensen "dreams" langærmet bluse

17 toppe & t-shirts fra everlast & sparkz

DVD - The simpsons the movie
Duff bear kasket

500 kr.
2.000 kr.

Regnfrakke fra mads Nørgaard

Dior Parfume, J'adore
Dior creme, J'adore
Hugo Boss parfume
Hugo boss creme
Vest
Cardigan
Gamacher
Elastikbælte Bælte
2 par bjørn borg underbukser
2 par cowboybukser
kogebog fra Jamie Oliver

Puma taske

Ski undertøj



Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 15:58

Whatever: en anelse forkælet?



Amanda&Björk

Team Korshøje

Nu uden Fantacy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Debbie
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 16:01

Fed!! 8D

Min plakat m. autografer + Tales kom også i går i en KÆMPE æske :-P

Kom dit også i en kæmpe gigasize alt for stor æske? 8D



Tanja & Debbie

[L] Nightwish 2oo7 [L]

Tarja Turunen


♫ The dreamer and the wine,

poet without a rhyme ♫

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 21:50

TheNobody: Jeps. Jeg er enebarn og fordi mine forældre er meget karriere fikseret - især min far, og stort set ikke rigtig laver andet end arbejde, selv når de er hjemme, så syntes de at jeg skal have lidt ekstra & det er jeg selvfølgelig glad for, men jeg vil hellere have et par forældre på fuldtid istedet for få timer om dagen. :)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 21:53

Nej, JEG vil have din orange nørgaard! Ej fede gaver ;D



» Mvh. Emma og Birger

rest in peace, tarzan! <3 - d. 17/12 - 07 :'(

0
0
Svar på denne tråd
 
 øæpldfp¨welfew
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 21:55

lulu: OMFG. har du fået autografer? how?


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 14:43

M Bauenhøj7 : åårh nice ;D


whatever : whuu man dyre ting men fedt for dig ;D


Tanja : ja det giver bare ingen mening xD min far kom til at åbne den fordi han troede det var en kasse med raketter xD


Emma bb: åhåhåh der bliver battle om´MIN trøje .. jeg går ik af med den man er du klar over hvor lang tid det tog for mig at finde den ;D


Kamilla : jah ;D det var sådan en plakat hvor der findes nogle stykker der er signeret ;D



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Debbie
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 17:41

Lulu: Hahaha, godt så 8D Min søster var hjemme da den kom. Da jeg så kom hjem sagde hun bare; 'Tanja, der er kommet en mega gigant pakke til dig', jeg tænkte bare 'hvad?!' for så store ting havde jeg sgu da ikke bestilt xD

Men fatter det heller ikke, for cd'en kunne jo være blevet smadret fordi den kunne rystes rundt :L



Tanja & Debbie

[L] Nightwish 2oo7 [L]

Tarja Turunen


♫ The dreamer and the wine,

poet without a rhyme ♫

0
0
Svar på denne tråd
 
 mnbkjnmj
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 20:24

Tanja : ej jeg tvivler . pap slår ik hård og coveret var jo plmberet xD(det var mine ?) jeg havde sku ik regnet med din var så stor .. der var jo en del mere i min xD men jeg fatter hat af hvorfor den har sådan en form ? en kasse ville være nemmere end noget der ligner en bordplade Oo



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Debbie
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 21:28

Lulu: Nårh ja, du havde jo også købt tøj. Jeg havde kun købt plakaten og en gold award cd xD så det raslede bare rundt. Og ingen tape eller noget, bare to bånd omkring kassen xD tsk..

Var min også, men awarden er af pap, så den kunne jo godt blive bulet.. + plakaten kanne blive bøjet..



Tanja & Debbie

[L] Nightwish 2oo7 [L]

Tarja Turunen


♫ The dreamer and the wine,

poet without a rhyme ♫

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgmjfhbv
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 21:42

nå ja xD trøjen reder mig 8D

minder mig om jeg måske burde sy den imorgen : gider ik rende rundt med sikkerhedsnåle mere:L




» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Debbie
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 21:43

LuLu: sy den? ö har du allerede smadret den? I)



Tanja & Debbie

[L] Nightwish 2oo7 [L]

Tarja Turunen


♫ The dreamer and the wine,

poet without a rhyme ♫

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyugh
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 21:50

når nej det har jeg vidst slet ik nået at fortælle dig xD nej dog ik (selvom det kunne ligne mig xD) men den model trøjen er ser sipelthen så nasty : o (undskyld trøje med følelser) men den er sådan helt firkantet og når jeg er så tynd og ik ekan fylde dne ud ser den for lille ud . men fandt ud af at hvis jeg strammer den /syer den ind så ser den ik for lille ud + den sidder bedre of det ser bedre ud



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Debbie
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 21:53

Nååårh :-P Nej det havde du ikke fortalt mig xD

Og ja, pas du på den ikke hører det, så græder den bare xD



Tanja & Debbie

[L] Nightwish 2oo7 [L]

Tarja Turunen


♫ The dreamer and the wine,

poet without a rhyme ♫

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalaalla
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 22:01

Åhh jo den følelse har jeg også haft! Jeg fik en Mountain Horse jakke i julegave, men det var kun en regnjakke, og den skulle bruges her til vinter, så sendte den retur, og fik mine 800 kr. tilbage.


Jeg bestilte så en Horze jakke med brodring på ryggen, hvor der skulle stå "Sofie og Zobell" med hvidt. Så bestilte jeg et underlag i sort, som passer til jakken, og 4 grimer. Jeg bestilte det den 26/12 og fik det den 9/1. Havde bare gået og ventet SÅ lang tid, og så kom det pludseligt, og det er bare SÅ flot!


Har ikke noget billed lige nu.


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyu
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 22:42

Tanja : sorry then xD men ja : tænk nu hvis den ikke ville have jeg tog den på mere ? what XD


Sofie : ååårh det er altså bare en dejlig følelse ;D



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider