|
|
| Endelig kom mine julegaver :D |
|
|
godaften ænder  kender i følelesen af at noget man har bare har ventet på endelig dumper ind af af døren ?  hvis ikke så er det dejligt xD og igår kom de sidste af mine julegaver  lige et billede af min julegave høst  Nightwish hættetrøje,orange nørgaard,blå top tshirt agtigt ting som jeg ville eje 100 af, DVDer: Peter Pan, Bjørne brødre, Nightmare before christmas, kong salomons miner, 2eren som jeg ik kan huske hvad hedder, nightwish, Cder : 3* Nightwish, 3Bøger ,en plakat med autografer, ternede kunstige negle , og øjenmakeup fjerner. mmmmmh dejligt =D lige et lille glædes indlæg  fortsat god aften ænder  evt billede af alle jeres gaver ? 
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erwerewrr |
|
|
Uha nogle gode gaver xD De er fine xD Har inegn billeder af mine julegaver  Kh. Annøh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opeakfweåpw |
|
|
Lyder dælme nice  Hva er det for nogen autografer? 8D
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjkhjkhk |
|
|
Årh lækkert!  Har ikke nogen billeder, men kan da godt lige skrive hvad jeg har fået..  Penge To striktrøjer - byttet til en hættetrøje og en lang rullekravetrøj/kjole Tørklæde fra Dubai <3 Guld hjerteøreringe Hjemmelavet maleri fra lillebror(6 år) heeh ret sødt  skiundertøj 10 par sokker(!) tre par skisokker vanter træningsbukser To bøger bordskånere til kopper (ved ik hvad de hedder) med hubertusjagt-agtige-tegninger  Ridesokker En æske med en æske med en nød Fra min lille søde kusine..  Egentlig en ret lang list... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Hvor fedt. Men giv mig din orange Nørgaard trøje. Den vil jeg ha'. 
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaver |
| Forfatter:  |
M Bauenhøj7 |
| Dato:  |
11-01-2008 14:32 |
|
Jeg har også lige været nede og hente en af mine julegaver, nemlig mine nye Anky læderridestøvler... LÆKKERE kan jeg godt sige jer. 
Ejer og rytter af Philias & Kajbjerggårds Blues Spring/dressur rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
Har ingen billeder men jeg fik: Et par gamacher pullover Cardigan D&G underbukser 2-i-1 krøllejern Sorte reebok Billet til APASSIONATA + Brunch på Hard Rock café En spinding ring En ring Bukser 2 x t-shirts 2 x BH Ur fra Baby G. En spinning ring Isabell Kristensen "dreams", parfume En pakke kunstige negle Isabell Kristensen "dreams" langærmet bluse 17 toppe & t-shirts fra everlast & sparkz DVD - The simpsons the movie Duff bear kasket 500 kr. 2.000 kr. Regnfrakke fra mads Nørgaard Dior Parfume, J'adore Dior creme, J'adore Hugo Boss parfume Hugo boss creme Vest Cardigan Gamacher Elastikbælte Bælte 2 par bjørn borg underbukser 2 par cowboybukser kogebog fra Jamie Oliver Puma taske Ski undertøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Debbie |
|
|
Fed!! 8D Min plakat m. autografer + Tales kom også i går i en KÆMPE æske  Kom dit også i en kæmpe gigasize alt for stor æske? 8D
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
TheNobody: Jeps. Jeg er enebarn og fordi mine forældre er meget karriere fikseret - især min far, og stort set ikke rigtig laver andet end arbejde, selv når de er hjemme, så syntes de at jeg skal have lidt ekstra & det er jeg selvfølgelig glad for, men jeg vil hellere have et par forældre på fuldtid istedet for få timer om dagen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
11-01-2008 21:53 |
|
Nej, JEG vil have din orange nørgaard! Ej fede gaver 
» Mvh. Emma og Birger rest in peace, tarzan! <3 - d. 17/12 - 07 :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øæpldfp¨welfew |
|
|
lulu: OMFG. har du fået autografer? how?
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
M Bauenhøj7 : åårh nice  whatever : whuu man dyre ting men fedt for dig  Tanja : ja det giver bare ingen mening xD min far kom til at åbne den fordi han troede det var en kasse med raketter xD Emma bb: åhåhåh der bliver battle om´MIN trøje .. jeg går ik af med den man er du klar over hvor lang tid det tog for mig at finde den  Kamilla : jah det var sådan en plakat hvor der findes nogle stykker der er signeret 
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Lulu: Hahaha, godt så 8D Min søster var hjemme da den kom. Da jeg så kom hjem sagde hun bare; 'Tanja, der er kommet en mega gigant pakke til dig', jeg tænkte bare 'hvad?!' for så store ting havde jeg sgu da ikke bestilt xD Men fatter det heller ikke, for cd'en kunne jo være blevet smadret fordi den kunne rystes rundt :L
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mnbkjnmj |
|
|
Tanja : ej jeg tvivler . pap slår ik hård og coveret var jo plmberet xD(det var mine ?) jeg havde sku ik regnet med din var så stor .. der var jo en del mere i min xD men jeg fatter hat af hvorfor den har sådan en form ? en kasse ville være nemmere end noget der ligner en bordplade Oo
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Lulu: Nårh ja, du havde jo også købt tøj. Jeg havde kun købt plakaten og en gold award cd xD så det raslede bare rundt. Og ingen tape eller noget, bare to bånd omkring kassen xD tsk.. Var min også, men awarden er af pap, så den kunne jo godt blive bulet.. + plakaten kanne blive bøjet..
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgmjfhbv |
|
|
nå ja xD trøjen reder mig 8D minder mig om jeg måske burde sy den imorgen : gider ik rende rundt med sikkerhedsnåle mere:L
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
LuLu: sy den? ö har du allerede smadret den? I)
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyugh |
|
|
når nej det har jeg vidst slet ik nået at fortælle dig xD nej dog ik (selvom det kunne ligne mig xD) men den model trøjen er ser sipelthen så nasty : o (undskyld trøje med følelser) men den er sådan helt firkantet og når jeg er så tynd og ik ekan fylde dne ud ser den for lille ud . men fandt ud af at hvis jeg strammer den /syer den ind så ser den ik for lille ud + den sidder bedre of det ser bedre ud 
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Nååårh Nej det havde du ikke fortalt mig xD Og ja, pas du på den ikke hører det, så græder den bare xD
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalaalla |
|
|
Åhh jo den følelse har jeg også haft! Jeg fik en Mountain Horse jakke i julegave, men det var kun en regnjakke, og den skulle bruges her til vinter, så sendte den retur, og fik mine 800 kr. tilbage. Jeg bestilte så en Horze jakke med brodring på ryggen, hvor der skulle stå "Sofie og Zobell" med hvidt. Så bestilte jeg et underlag i sort, som passer til jakken, og 4 grimer. Jeg bestilte det den 26/12 og fik det den 9/1. Havde bare gået og ventet SÅ lang tid, og så kom det pludseligt, og det er bare SÅ flot! Har ikke noget billed lige nu.
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyu |
|
|
Tanja : sorry then xD men ja : tænk nu hvis den ikke ville have jeg tog den på mere ? what XD Sofie : ååårh det er altså bare en dejlig følelse 
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|